Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Web design

Crearea celui mai bun design pentru un magazin online

  1. Principala
  2. Blog
  3. Web design
  4. Crearea celui mai bun design pentru un magazin online
Timp de citire: 3 minute
Nu aveți timp să citiți?

Crearea celui mai bun design pentru un magazin online

Lăsați o cerere
Marina Iakovleva Iakovleva Marina
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

În fiecare an, cantitatea magazinelor online crește datorită solicitării lor: conform mai multor sondaje, mai bine de 70% din respondenți afirmă că își fac cumpărăturile pe internet, considerând această metodă mai comodă și mai ieftină.

Cum obținem un magazin online de succes? Cu siguranță, prin promovarea calitativă. Însă asta nu este tot. Publicitatea încetează să lucreze, odată ce utilizatorii ajung pe site-ul dumneavoastră. După, cumpărătorul este atras de designul magazinului online, interfața comodă și pâlnia de vânzări construită corect. Doar de componenta vizuală depinde dacă va rămâne vizitatorul pe site sau îl va părăsi după câteva secunde de utilizare, deoarece îl consideră neatrăgător. De asemenea, designul influențează asupra:

  • Conversiei. Dacă aspectul vizual se memorează și este pe placul utilizatorului, cel mai probabil acesta va reveni la resursa dumneavoastră în mod repetat.

  • Nivelul de vânzări. Vizitele repetate garantează vânzări repetate, ceea ce duce la creșterea venitului.

 

Designul magazinului online: recomandări practice

Gama de culori

Marketologii confirmă: culorile influențează direct activitatea cumpărătorilor. Înainte de a crea un concept de design, trebuie să cercetăm detaliat publicul țintă și preferințele lui. Pe portalurile cu o rată înaltă de conversii, întotdeauna se ține cont de psihologia culorilor și posibilitățile ei. Însă, principala regulă – nu mai mult de 2-3 culori principale.

Concentrarea asupra vânzărilor

Chiar și cel mai frumos și estetic design nu trebuie să distragă de la informațiile și produsele prezentate. El reprezintă doar fonul pe care produsele dumneavoastră arată și mai atrăgător. Întotdeauna gândiți-vă la utilizatori când elaborați aspectul vizual.

Accentuarea și contrastul

Cu ajutorul accentelor de culori, putem atrage atenția asupra unei anumite secțiuni sau a unui anumit produs. Probabil ați observat că de obicei, cuvântul „Reduceri” se scrie cu roșu. El focusează atenția perfect și provoacă emoțiile necesare. Însă, accentele trebuie puse într-un mod delicat: câteva culori pe o singură pagină vor provoca un efect advers – distragerea atenției.

Echilibrul

Toate elementele trebuie grupate și divizate corect. Când aspectul vizual al site-ului web corespunde principiilor de balanță, se creează impresia de echilibru și armonie. În acest fel, se creează o atmosferă plăcută pe portal, care predispune utilizatorii să achiziționeze produsele/serviciile site-ului.

Atenția la detalii

Concentrându-vă pe aspectul general, detaliile rămân frecvent fără atenție: culorile butoanelor, mărimea fonturilor pentru subtitluri și altele. Butonul de apel la acțiune, de exemplu, dacă nu este amenajat corect – poate aduce daune considerabile, sub forma scăderii comenzilor și a venitului.

Mai aveți întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. În maxim 24 de ore de la solicitarea dumneavoastră, vă vom înainta o ofertă comercială avantajoasă, propunând un design special, care va aduce vânzări magazinului dumneavoastră online.