Datorită pătrunderii tot mai active a tehnologiilor în rutina de fie, care zi, numărul persoanelor, care fac cumpărături online crește zilnic. Mai ales în condițiile actuale dure ale pandemiei de COVID-19, când sute de milioane de oameni din întreaga lume sunt deja obișnuiți să cumpere ceva prin intermediul internet-lui cu livrare. Aceasta înseamnă că sfera comerțului virtual este deja pregătită pentru dezvoltarea ulterioară și extinderea inevitabilă. Adică, pentru mulți oameni, a apărut ocazia de a face afaceri într-un mod interactiv. Dacă dvs. doriți să deschideți un magazin online – merită să faceți cu ajutorul ”Bitrix„.
Nu există nici o îndoială că, viitorul omenirii constă în progresul științific și tehnologic și în sfera IT. Persoanele, care din mai multe motive, sau hotărât să-și creeze un magazin online, cu siguranță, se vor confrunta neapărat cu termenul, precum ”Bitrix„. Merge vorba despre o companie foarte serioasă, care creează și întreține programe, care sunt concepute pentru automatizarea totală. Ne oprim la 2-iconice produse a acestei companii: ”1C-Bitrix„ și ”Bitrix24”.
”1C-Bitrix„ vă permite să gestionați contentul website-ului și materialele, care sunt plasate pe el. Nu este considerată gratuit, dar este foarte convenabilă și ajută la asigurarea configurației unui website comercial cu ușurință maximă. Merge vorba despre o opțiune minunată pentru persoanele, care au decis să comanda un magazin online pe ”Bitrix„ și doresc să obțină funcționalități avansate cu un management clar. Sistemul funcționează cu diferite tipuri de informații: fotografii, videoclipuri, documente și baze de date.
Un aspect interesant a ”1C-Bitrix„ – este capacitatea de sincronizare optimă cu ”1C-contabilitate„. De obicei, este nevoie de mult timp pentru a transfera cantități mari de date. Cu toate acestea, dacă compania decide să comande o resursă de Internet cu suport pentru 1C-Bitrix, totul se va face rapid și automat.
Alegerea ”1C-Bitrix„ pentru problemele clienților este posibilă, dacă ne bazăm pe tipul de business-afacere și pe volumul probabil de încărcare al sistemului.
”Bitrix 24„ – există pentru a organiza activitatea angajaților în cadrul companiei. Scopul principal este de a crea potențialul de sincronizare a acțiunilor lucrătorilor, pentru a maximiza productivitatea acestora. Acesta este un tip de rețea socială personală a organizației.
Datorită utilizării ”Bitrix 24„, controlul și gestionarea proceselor de lucru în cadrul companiei au loc împreună cu raportarea imediată a informație importante angajaților. De asemenea, are o interfață simplă și intuitivă de înțeles. Acest lucru este deosebit de important, având în vedere faptul că, în întreprindere sunt angajați persoane de diferite vârste și cu interese diverse. Noul se însușește intuitiv, necesitând putere și răbdare.
Următoarea etapă după creare – este promovarea magazinelor online pe ”1C-Bitrix„. Este nevoie de încredere deplină că, consumatorii sunt deja informați despre website. Există mai multe modalități de a face acest lucru.
În primul rând, nu va strica să completați resursa cu content original și de calitate înaltă: articole, recenzii la produsele noi, sfaturi și lifehack-uri. În acest mod, utilizatorii și motoarele de căutare vor înțelege că au dat de un adevărat expert. Formarea unui blog cu content semnificativ, ar trebui să încurajeze cititorii să se întoarcă pe website, pentru a absorbi cele mai recente informații.
Necesitatea va apărea de a colecta adresele de e-mail (a poștei electronice) de la persoanele, care au reușit să achiziționeze ceva de la dvs., la fel, precum și promovarea produselor noi din sortiment și cu reduceri. Trebuie ținut cont și de rețelele sociale: paginile oficiale de pe Facebook, Instagram, Twitter și VKontakte vor ajuta cu siguranță de a afla nivelul de succes a interacțiunii cu clientela.
O altă metodă, care se caracterizează prin viteză – este publicitatea contextuală în Google Adwords și Yandex.Direct. Acest lucru este valabil în cazul, în care produsele oferite sunt ”oaspeți„ frecvenți în motoarele de căutare. Atunci, în timpul apropriat, în orice caz dvs. veți atrage clienți – chiar dacă magazinul online este deschis doar de câteva zile.
În cele din urmă, rămâne de menționat optimizarea motorului de căutare (SEO). Metoda de promovare menționată este de termen lung. Dar, cu o configurație corectă, efectul va fi uimitor. Urmează o muncă serioasă de efectuat: este necesar formarea nucleului semantic, selectarea interogărilor de căutare, utilizarea a mini-marcaje-lor, crearea paginii de destinație pentru categoriile de produse etc. Astfel, se efectuează o creștere lentă, dar sigură a poziției web resursei față de concurenți.
Eficiența – este caracteristica pe, care se bazează toate acțiunile dezvoltatorilor Studio Webmaster. Nu vă vom ajuta doar să creați un magazin online atrăgător pe Bitrix. Avem tradiția proprie de a desfășura campanii publicitare doar atunci, când suntem 100% siguri că acestea vor aduce venituri reale. Noi combinăm mulți ani de experienta si cunoștințele dobândite constant în toate activitățile noastre, pentru a oferi soluții eficiente, care să lucreze pentru succesul clientelei.
Indiferent cât de mare este compania dvs., la fiecare etapă a dezvoltării a acestei, noi vom selecta un pachet de măsuri concepute individual, care garantat permite de a vă recupera investiția. Alegând Studio Webmaster, dvs. investiți în propria dezvoltare și profituri fabuloase. Lucrăm pe toate tipurile de platforme, astfel, ca alternativă, putem să oferim crearea unui magazin online pe Wix.
Abordăm munca nu în mod robotic, ci creativ și ne gândim la obiectivele clienților noștri. Flexibilitatea și abordarea inovatoare ne permit să obținem cele mai bune rezultate și să ne mărim în mod constant numărul de clienți mulțumiți. Adresați-vă!