Crearea site-ului comercial – este una dintre cele mai importante direcții în domeniul dezvoltării portalurilor web. Scopul principal al acestor resurse — obținerea venitului pentru companie: mărirea vânzărilor sau creșterea altor indicatori comerciali. Business site-ul reprezintă un instrument de vânzare și publicitate. Cu cât în structura acestuia va fi reflectat mai bine specificul comertului, cu atât este mai mare randamentul unei astfel de resurse, care ia forma unor poziții bune în sistemele de căutare. Firma creare site uri va ajuta cu dezvoltarea portalului web si mentenanta lui.
Site corporativ. Este o internet resursă pentru afacere, reprezentarea directă a companiei în internet. Crearea unui astfel de tip de site comercial vorbește despre influența mare a companiei în segmentul pieței. Un site corporativ bine proiectat formează încrederea atât în rândul clienților existenți, cât și pe viitor.
Internet magazin. Are o structură destul de complexă, care include atât meniul principal, cât și sub-meniul, iar astfel de niveluri pot fi duble sau triple (în dependență de cantitatea produselor / serviciilor, categoriilor/ sub categoriilor). Dezvoltarea unui magazin online este creată în primul rând pentru a vinde un număr mare de produse și poate ajunge la 100 până la 1.000.000 de pagini și multe altele. De asemenea, un magazin online ar trebui să aibă unui arsenal imens de module pentru confortul și contactul apropiat cu utilizatorul, cum ar fi: introducerea chat boti, un modul de Întrebare-Răspuns, un modul de carte de oaspeți și multe altele.
Site carte de vizită. Site-ul dispune de o structură destul de simplă și este compus în majoritatea cazurilor din 1-3 pagini. Principala sarcină a site-ului carte de vizită este reprezentarea informației generale despre companie în internet pentru atragerea atenției vizitatorilor și informarea acestora. Acest tip de site este, în esență, o carte de vizită în rețeaua internet și constă din pagina principală cu informații generale despre companie, o pagină cu datele de contact și o secțiune cu informații generale despre produsele/ serviciile furnizate.
Landing page. Este un site de o singură pagină, scopul căruia este vânzarea tuturor produselor prezentate pe o pagină. Particularitatea creării unui site comercial landing page este aceea că toate funcțiile și modulele site-ului sunt amplasate pe o singură pagină principală. Un astfel de site necesită o perioadă mică de timp pentru dezvoltare și este potrivit pentru a începe o afacere pe internet.
Site catalog. Popularitatea creării site-ului comercial catalog se bazează pe simplitatea dezvoltării și posibilitatea informării clienților potențiali și a partenerilor despre produsele propuse. Structura principală a site-ului catalog este: date despre companie, direcția activității, catalogul de produse / servicii, contacte.
Dat fiind faptul că site-urile web de acest tip sunt concepute pentru vânzare, atunci textele pe paginile acestora și design-ul trebuie să inspire spre cumpărare și să rețină clientul potențial cât mai mult pe site. Optimizarea și completarea resursei cu un conținut unic, dar de asemenea dezvoltarea și implementarea design-ului este posibil a comanda într-o companie IT, care prestează servicii complexe.
Așadar, ce informații pot fi plasate la dezvoltarea site-urilor comerciale:
Date despre companie. O istorie scurtă privind fondarea, scopul și misiunea dumneavoastră, descrierea structurii de conducere și altele.
Datele de contact. De obicei, acestea sunt indicate în antetul site-ului și în secțiunea corespunzătoare (A lua legătura cu noi sau Informația de contact): adresa, nr. de telefoane, email, fax, linkuri la rețelele de socializare și altele;
Descrierea avantajelor. Aduceți la cunoștința vizitatorilor plusurile întrebuințării produselor/serviciilor dumneavoastră. Trebuie de indicat doar informații concrete și minim generalități, de genul “tehnologii inovative”.
Lista de prețuri. Dacă dumneavoastră realizați produsele sau prestați servicii cu prețuri stabilite, neapărat indicați-le. Aceasta va permite clientului potențial să ia mai rapid decizia în favoarea dumneavoastră.
Catalog. Dacă dumneavoastră realizați sau produceți un asortiment mare de produse, atunci le puteți adăuga pe site, indicând caracteristicile exacte, descrierea și prețul. Comandând un website comercial, dumneavoastră obțineți un canal suplimentar de distribuție a produselor și posibilitatea de a ridica afacerea la un nou nivel.
Elaborarea site-ului comercial reprezintă primul pas spre crearea unei afaceri imense în internet, cu condiția că toate elementele necesare ale site-ului au fost create la un nivel înalt. La prima vedere, poate părea că dezvoltarea unui site web comercial este mult mai puțin costisitoare decât deschiderea unui magazin real și menținerea funcționării acestuia, dar aceasta este o impresie înșelătoare. Doar dezvoltarea resursei web comerciale nu este de ajuns pentru ca aceasta să aducă profit, este mult mai dificil după elaborare să o promovați în motoarele de căutare și să ocupați poziții de top. Site-urile comerciale, deși nu sunt lipsite de dezavantaje, totuși manifestă un șir de plusuri:
Mărirea veniturilor;
Atragerea noilor cumpărători;
Promovarea brand-ului;
Formarea imaginii pozitive;
Deservirea clienților 24/7;
Informarea despre noutățile, promoțiile companiei.
Portalul va fi calitativ și profitabil, doar în cazul în care de dezvoltarea și promovarea acestuia se ocupă adevărați profesioniști.
Echipa Studio Webmaster se ocupă de crearea profesională și promovarea site-urilor web, de orice complexitate, din anul 2008. Pentru a beneficia de consultație calificată gratuită și ajutor în alegerea site-ului pentru afaceri, apelați-ne într-o manieră comodă pentru dumneavoastră. Pentru a ne putea evalua abilitățile în dezvoltarea site-urilor comerciale, vă sugerăm să vă familiarizați cu unul dintre proiectele noastre - un case pentru crearea unui site hotelier.