Nimic nu este mai important decât să aflăm ce își dorește. Apoi structurăm aceste informații și le transmitem celor care le pun în aplicare
Industria ospitalității este astăzi o nișă foarte competitivă. Așadar, misiunea constă în găsirea de noi modalități de distribuire a publicității și de atragere a clienților. Comandarea unui site web pentru hotel presupune crearea unui site care să satisfacă aceste două necesități în același timp.
Ce obiective ne-am stabilit:
Motivul trecerii în mediul online: astăzi, a avea un site web este o chestiune de prestigiu hotelier. Dar, mai presus de toate, este o oportunitate de a vinde afacerea. Cu ajutorul unui site web, le puteți prezenta potențialilor clienți avantajele dumneavoastră, puteți răspunde la întrebările obișnuite și le puteți permite acestora să facă rezervări în orice moment.
Rezultatele obținute
creșterea profitului în primul trimestru
rata de conversie
din clienții noi provin din spațiul online
treceri ale utilizatorilor din rezultatele căutării
Principalul nostru obiectiv a fost să ne asigurăm că utilizatorul care a ajuns pe site din motoarele de căutare va rămâne pe el cât mai mult timp posibil. Prin urmare, dezvoltarea site-ului web pentru hotel a început prin a ne gândi la structură. Am decis ca pagina principală să fie un tur video al hotelului, prezentând cele mai atractive zone ale acestuia. De asemenea, am evidențiat următoarele categorii:
Dezvoltarea de site-uri web pentru hoteluri este o sarcină de rutină pentru noi, dar fiecare proiect este o provocare creativă. Ne place atât de mult abordarea individuală, încât nu repetăm niciodată ideile.
Dar acestea nu sunt toate avantajele noastre. Platforma pe care dezvoltăm site-ul merită o atenție deosebită. Este atât de intuitiv și ușor de utilizat încât veți putea edita singur informațiile. Iar acest lucru, la rândul său, vă va permite să evitați angajarea unui alt specialist cu cunoștințe de programare.
Noi oferim afaceri mai accesibile și mai profitabile!