Amintiți-vă cum căutați pe internet o mașina pentru familie perfectă, studiați articole despre acesta și într-un moment vă apăru în față un banner cu imaginea unui automobil modern și mișto care, imediat ți-a câștigat atenția? Aceasta ar putea fi publicitate contextuală și astăzi vom vorbi despre aceasta în cadrul Google-ului.
În cazul dat vorbim despre una dintre cele mai semnificative modalități semnificative de direcționare a publicității pe Google, adică găsirea unui grup țintă anumit, interesat de un anumit subiect. Anunțurile trebuie să se potrivească perfect cu paginile pe baza următoarelor: subiect, cuvinte cheie sau destinația de plasare. De exemplu, dacă un utilizator de Internet citește un articol despre beneficiile exercițiilor asupra sănătății, atunci pe pagina sa va apărea publicitatea corespunzătoare. Aceasta este afișată în funcție de locul în care se află utilizatorul. Aceasta este o alegere excelentă pentru o persoană modernă care dorește o promovare a bunurilor sale, eficientă.
Acum să vorbim despre acoperirea organică, adică unui anumit număr de persoane care au văzut publicația paginii dvs. în mod natural. Desigur, acest tip de afișare este foarte important în cazul unui site web, unui magazin online, oferirii serviciilor sau vânzării bunurilor pe rețeaua globală. Cu toate acestea, de multe ori, pentru a atrage un nou grup de utilizatori, decidem să creștem platforma de business prin utilizarea publicității, mai ales în contextual timpului (câștigarea popularității folosind doar acoperirea organică este cu siguranță posibilă, dar această cale este mult mai durabilă). În acest caz, cel mai bine va funcționa instrumentul Google AdWords, datorită căruia ne putem baza pe rezultate rapid vizibile.
Google AdWords este un sistem de publicitate de la Google care permite crearea de linkuri sau cu alte cuvinte, plasarea anunțurilor textuale, grafice și chiar video. Întâlniți Google Ads în fiecare zi când navigați pe internet, vedeți diferite anunțuri în partea dreaptă sau în partea de sus a unui site web cu o adnotare verde.
Însă aceasta încă nu e totul. Google AdWords poate fi afișat pe Youtube în calitate de videoclipuri, în aplicații mobile - ca bannere grafice. În cazul Gmail, acestea intră în categoria de mesajelor ”Oferte” și ”Comunități”. După cum puteți vedea, publicitatea contextuală de la Google este peste tot, și acesta, cu siguranță e argument pentru a o comanda. Este un instrument puternic de promovare, deci merită să aflați mai multe despre acesta.
Google AdWords funcționează selectând cele mai frecvente cuvinte cheie - cu cât este mai frecvent cuvântul cheie, cu atât este mai mare oferta, deoarece concurența este mai mare. Sistemul funcționează conform modelului de licitație. În timpul licitației, agentul de publicitate determină suma maximă pe care o poate cheltui pe clic - acesta este CPC, adică costul pe clic. O altă soluție este CPM (cost per mille) - costul per 1000 de afișări, această soluție funcționează pentru rețelele publicitare și anunțurile YouTube. Nivelul de calitate este, de asemenea, un factor important în licitare. La urma urmei, Google dorește ca anunțurile dvs. să fie cu adevărat relevante pentru publicul dvs., adică atunci când rezultatele căutate și găsite corespund la maxim. Nivelul de calitate este apreciat conform relevanței și corespunderii anunțului și a site-ului vizat, precum și datelor istorice ale contului. Scorul de calitate poate fi verificat pentru fiecare cuvânt cheie, iar valoarea maximă posibilă este 10. Dacă anunțurile dvs. Google sunt de înaltă calitate, aveți șansa de a întrece bine concurenșii și mai puțin să achitați pentru campania dvs.
Nu există o sumă minimă sau maximă pe care ar trebui să o cheltuiți pentru Google AdWords. Totul trebuie adaptat la așteptările și capabilitățile clientului – o importanță deosebită aici o au scopul afacerii și bugetul disponibil. Cu toate acestea, experiența arată că publicitatea pe Google este cu adevărat eficientă, iar prețul său se răscumpără foarte curând. În acest context, merită să vorbim și despre rentabilitatea investiției.
Deci, rentabilitatea investiției este o întrebare importantă. Coefcientul rentabilității cheltuielilor publicitare măsoară valoarea costului pe conversie la nivelul fiecărui element de campanie. Datorită acestui fapt, putem evalua eficiența a diverselor elemente, de-asemenea îl putem compara cu alți coeficienți pentru a face concluzii în viitor.
Publicitatea este plasată pe site în funcție de conținutul acestuia. Legătura tematică către pagina pe care este afișată înseamnă că publicitatea dv. apare în fața utilizatorului, exact atunci când este importantă pentru el. Fiecare anunț contextual necesită propria sa pagină de destinație unică la care este direcționat utilizatorul atunci când face clic. Astfel, pasul către succes are loc în momentul convertirii acestuia. Rețineți că publicitatea Google nu încalcă confidențialitatea utilizatorului.
În Google AdWords, clienții potențiali vă văd anunțul numai dacă sunt interesați de acesta. Respectiv, publicitatea trebuie să îndeplinească așteptările utilizatorilor, să răspundă solicitărilor și nevoilor acestora. În elaborarea conținutului, în primul rând, ar trebui să aveți grijă de selecția atentă și precisă a cuvintelor cheie și a ideilor. Ar trebui să vă gândiți la ceea ce introduc oamenii în procesul de căutare a produsului dvs.
Este important să vă concentrați asupra celor mai mari puncte forte ale companiei dvs. În conținutul anunțului (și atunci când utilizați extensii suplimentare) este util să comunicați ceea ce distinge această ofertă de cea a concurenților. Aceasta poate fi, de exemplu, disponibilitatea unei colecții limitate sau reducerea actuală la achiziții, livrare gratuită sau livrare imediată - atunci oferta dvs. va fi mai atractivă decât a concurenților.
La efectuarea cumpărăturilor pe World Wide Web, consumatorii sunt orientați spre produs, adică acordă mai puțină atenție unui site anumit, ci se concentrează pe alegerea celei mai profitabile și mai vizibile oferte.
Merită să comandați publicitate contextuală pe Google pentru a atrage utilizatori pe site-ul dvs. care caută în mod activ produse sau servicii similare cu ale dvs. În cazul dat veți avea parte de un grup de utilizatori, care foarte posibil pot deveni clienți.
Procesul de elaborare a publicității este mai profund decât pare. Trebuie să vă personalizați campania publicitară pentru a direcționa persoanele potrivite către site-ul dvs. - și aici cuvintele cheie joacă un rol dominant, potrivindu-se cu dorințele potențialilor clienți. Cu toate acestea, potențialul de utilizare este mai larg.
Elaborarea unui anunț pe Google AdWords presupune identificarea cuvintelor cheie care sunt adecvate pentru un anumit site web (cuvinte care descriu cel mai bine industria și subiectul companiei / paginii). După introducerea cuvântului cheie în motorul de căutare, utilizatorul va vedea o reclamă a resursei dvs. web în primele 4 poziții din rezultatele căutării Google. Sarcina Studio Webmaster este de a crea conținut publicitar atractiv care va apărea ca o descriere a site-ului web și de a încuraja utilizatorul Google să vă viziteze site-ul.
! Nu aveți voie să utilizați semne de exclamare și majuscule când creați conținut publicitar Google AdWords.
În cazul Google AdWords, avem de-a face cu un buget zilnic. Plata pentru publicitatea contextuală are loc doar atunci când utilizatorul face clic pe ea.
Merită să acordați atenție metodei de stabilire a sumelor licitate. Dacă ați ales setarea implicită „Max clicuri”, nu uitați că acest lucru va fi riscant, deoarece sistemul se va concentra pe generarea de clicuri în limita bugetului. Pentru a avea mai mult control, pur și simplu setați frecvența maximă pe clic, limita acestuia. De asemenea, puteți alege și opțiunea de a seta prețul propriu.
Puteți decide când va fi afișată campania dvs.
Specialistul nostru Google AdWords va personaliza anunțurile pentru compania dvs., astfel încât acestea să fie afișate utilizatorilor dintr-un grup de destinatari pe care îl definiți dvs. (clienți potențiali). Selecția adecvată a frazelor cheie asigură obținerea de trafic valoros către site-ul dvs. web. La urma urmei, un anunț Google AdWords atrage doar un utilizator interesat de produsele sau serviciile dvs.
Utilizarea Google AdWords are multe beneficii. Acesta este un serviciu de publicitate contextuală care vă permite să vă popularizați produsul pe diverse platforme - motorul de căutare, Gmail, YouTube, și, de asemenea, să vă ajustați bugetul în funcție de capacitățile și așteptările dvs. Suntem liberi să ne personalizăm direcționarea publicitară prin restrângerea publicului, pentru a ne asigura că ajunge la clienți potențiali, cum ar fi cei care au văzut produsul sau serviciul dvs. în trecut. În plus, Google Ads vă permite să controlați strict costurile și efectele, precum și să efectuați experimente pentru a vă optimiza anunțurile în viitor. Deci, vorbim despre un instrument excelent dacă dorim să creștem traficul pe site și să avem un impact pozitiv asupra vânzărilor.
Precizie
Publicitatea contextuală Google va fi afișată doar dacă există un anumit cuvânt cheie pe pagină. De asemenea, puteți selecta anumite pagini ale site-urilor web sau puteți începe a realiza publicitatea în limitele unui anumit domeniu. În absența timpului pentru a parcurge zeci de pagini în căutarea paginilor necesare, puteți alege temele paginii. Apoi sistemul în sine va selecta paginile pentru dvs., clasificate în funcție de subiectul dorit.
Control
De asemenea, puteți exclude anunțuri pe baza contextului de conținut. Aceste acțiuni sunt efectuate în cazurile în care conținutul site-ului nu corespunde strategiei adoptate. Puteți exclude acest conținut în mai multe moduri. Cuvintele cheie nu vor apărea în subpagini care se află în conținut. Excluderea adreselor suplimentare le va exclude din campania dvs. contextuală. În schimb, excluderea unui nume de domeniu blochează afișarea anunțurilor pe tot site-ul. De asemenea, este posibil să excludem paginile de subiecte în contextul cărora nu dorim să afișăm reclame. Apoi, trebuie doar să adăugați anumite categorii de subiecte de pagină pe care clientul nu dorește să afișeze anunțuri contextuale Google.
Flexibilitate
Dv. decideți în ce context va fi afișat anunțul contextual al campaniei. Există o mare oportunitate de a include sau exclude unele forme de direcționare contextuală. În timpul campaniei publicitare, puteți modifica în mod liber setările în funcție de rezultatele obținute. Flexibilitatea în alegerea vârstei, sexului, intereselor, dispozitivelor și locației persoanelor într-o astfel de campanie înseamnă că nu toți utilizatorii vor vedea anunțurile. Puteți alege, de exemplu, femeile cu vârste cuprinse între 24 și 35 de ani care stau în Brașov și au fost clasificate ca iubitoare de pregătire a bucatelor. Această combinație vă va permite apoi să afișați anunțuri care promovează cursul de gătit numai persoanelor care sunt cu adevărat interesate arta culinară.
Doriți să comandați publicitate pe Google în Chișinău? Specialiștii Studio Webmaster sunt bucuroși să vă ajute să vă rezolvați problemele comerciale.