Dacă afacerea dvs. nu se află pe internet, nu veți vedea un profit stabil. În motoarele de căutare, cumpărătorii, clienții și partenerii dvs. încearcă să găsească informații despre compania dvs., produse și servicii. Foarte des, utilizatorii doresc să vadă nu numai site-ul dvs. oficial sau pagina de Facebook, ci și recenzii despre compania dvs. și despre produsul dvs. din resurse terțe. Ceea ce văd pe primul SERP le va permite să-și formeze o opinie despre produsele / serviciile dvs. și despre compania dvs. în ansamblu.
Pentru a ajuta utilizatorii internetului să-și formeze o atitudine pozitivă și o opinie pozitivă despre dvs. sau despre compania dvs., trebuie să apelați la serviciul - managementul reputației companiei pe Internet (SERM).
SERM este o metodă de promovare a unui brand pe internet, generând rezultate profitabile în motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, ideea principală a SERM este de a elimina resursele cu comentarii și recenzii negative din TOP, obținând în același timp rezultate profitabile cu site-urile web necesare din TOP.
Piața online de gestionare a reputației brand-ului, sau mai bine zis serviciul serm, continuă să câștige popularitate. De multe ori, atât clienții, cât și specialiștii din diverse companii își pun practic aceleași întrebări. Cum funcționează Serm și despre ce este vorba? Ce include exact un serviciu de gestionare a reputației? Cum se evaluează rezultatele? Unde să comandați managementul reputației SERM în Moldova?
Scopul principal și rezultatul dorit de la serviciul SERM este de a obține rezultate în motoarele de căutare pentru un grup de interogări: „brand, despre un brand”, „recenziile despre brand, recenzii de brand”, „recenziile de brand și ale angajaților” de pe site-urile de internet gestionate.
Unitatea de gestionare a reputației serm constă din următoarele puncte: scrierea articolelor unice și lucrul cu recenzii, postarea lor pe resurse terțe, promovarea acestor resurse-internet terțe și așa mai departe.
SERM (Search Engine Reputation Management) este gestionarea reputației unei companii / mărci în motoarele de căutare prin promovarea SEO și instrumente de marketing online. Acestea sunt instrumentele pe care echipa noastră le folosește pentru a obține rezultate la locul de muncă.
Marketingul pe internet este responsabil pentru postarea de comentarii și recenzii pozitive, crearea de conținut unic de înaltă calitate pentru postarea pe site-uri terțe de internet, promovarea link-urilor cu recenzii pe forumuri și site-uri de chestionare, resurse web cu întrebări și răspunsuri, scrierea articolelor tematice și crearea de PR materiale.
Instrumentele SEO sunt utilizate de specialiștii noștri pentru a promova site-urile online cu conținut care creează o bună reputație și pentru a elimina site-urile negative „nedorite” din primele 20 de rezultate ale căutării. Lucrul cu gestionarea reputației mărcii implică urmărirea constantă a rezultatelor și analiza acestora, deoarece în orice moment noi resurse online pot pătrunde în rezultatele căutării. Prin urmare, este extrem de important să monitorizați și să efectuați lucrările în timp util pentru a obține o imagine pozitivă.
Vă sugerăm să încredințați reputația companiei dvs. unor profesioniști adevărați și să comandați gestionarea reputației mărcii pe internet în agenția noastră - Studio Webmaster. Vă garantăm eficiența obținerii de rezultate în implementarea proiectului dumneavoastră.
Serviciul serm în sine presupune o abordare individuală, cu toate acestea, putem enumera câțiva pași de bază:
De mai bine de 10 ani, la Studio Webmaster, ajutăm companiile autohtone să realizeze vânzări și creșterea profitului prin SEO și instrumente de marketing online. Sute de clienți din Moldova au experimentat deja rezultatele investițiilor promovării afacererii lor prin internet.
Lăsați o solicitare și specialiștii noștri vă vor pregăti un plan de promovare individual. Apoi puteți comanda gestionarea reputației serviciului serm.