Astăzi, TikTok-ul – este una dintre cele mai populare rețele de socializare din lume, care atrage tineri în smartphone-uri și unește aproximativ 150 de țări! Aflați cum să utilizați potențialul acestei rețele sociale și de ce trebuie să comandați promovarea TikTok-lui. Inspirați-vă din mărcile comerciale și personajele captivante pe care comunitatea video le-au făcut celebre.
Vorba merge despre o rețea socială disponibilă pentru smartphone-uri. Permite utilizatorilor web să creeze content sub formă de videoclipuri scurte (nu mai mult de 60 de secunde), animații și transmisiuni live. Orice videoclip poate fi editat liber pe telefon.
Utilizatorii pot să aleagă cel mai bun dintr-o varietate mare de videoclipuri, muzică și efecte pentru diversiunea contentul și a stimula interacțiunea.
Nimic nu convinge mai bine decât cifrele.
Disponibil în 150 state și are peste 1 miliard de internet-utilizatori înregistrați.
Aproximativ 800 de milioane de utilizatori online activi se conectează la aplicație în fiecare lună. Cu siguranță nu este la fel de mult ca Facebook (2,7 miliarde) sau Instagram (peste 1,1 miliarde), dar numărul de tiktokeri crește săptămânal.
Majoritatea utilizatorilor sunt din India, China și SUA.
Utilizatorii folosesc aplicația web in general aproximativ 52 de minute pe zi. Pentru comparație, timpul mediu petrecut pe Facebook este de 58 de minute, iar pe Instagram –
doar 28.
60% de utilizatori web din TikTok – consistă generația Z.
Clienții serviciului menționat mai sus – este grupul demografic cu minimum diversitate în comparație cu alți utilizatori web ai rețelelor sociale. O astfel de pătură dominantă nu se găsește în alte bine-cunoscute rețele sociale.
Rapoartele arată că 66% dintre utilizatorii TikTok-lui au sub 30 de ani, iar 60% dintre utilizatorii web lunari ai aplicației au între 16 și 24 de ani.
Tinerii refuză la activitățile de pe rețelele de socializare în care părinții lor sunt foarte activi, cum ar fi Facebook-ul. În ochii generației nouă, crearea principală al lui Mark Zuckerberg nu mai este în trend.
Sub presiunea hater-lor și trolilor, ca urmare a utilizării abuzive a informației private și a acuzațiile de nerespectare a securității, Facebook a ajuns în mâinile persoanelor în vârstă și activează acolo.
De asemenea, adolescenților nu le place modul în care Facebook îi obligă să-și conecteze viața personală, școala, universitatea și munca. O anumită restricție a propriei libertăți a dus la evadarea publicului tânăr pe alte canale care le garantează această libertate.
Dacă grupul dvs. țintă – este format din persoane cu vârste cuprinse între 16 și 30 de ani (adică generația Y și Z), este logic să luați în considerație TikTok-ul ca un canal de comunicare cu potențialii clienți.
Primul tip (millennials/generația Y):
s-au născut în perioada 1982-1994;
tehnologia face parte din existența lor, ecranul telefonului sau al computerului însoțește băieții și fetele aproape toată viața lor de zi cu zi;
a asistat la transformarea digitală și a migrat treptat din lumea analogică în cea digitală;
din cauza crizei economice, civilizația le cere să aibă pregătirea de care au nevoie pentru a lucra;
spre deosebire de părinții lor (generația X (1965-1980)), ei nu sunt mulțumiți de spațiul înconjurător: sunt pretențioși și se străduiesc să-și atingă obiectivele;
Adesea descris ca leneș, narcisist și răsfățat.
Al doilea tip (generația Z sau Gen Z):
s-au născut din 1995 până în 2010;
tehnologia le-a preluat întreaga viață – invadând casele, educația și afectându-le relațiile sociale;
sunt extrem de cufundați în viața virtuală, neglijează contactele interpersonale,
în același timp, ei sunt cei care se exprimă cel mai mult pe temele sociale în Internet;
le place să obțină imediat ceea ce își doresc, iar dorințele lor sunt susținute de lumea digitală în care sunt scufundați;
Stilul lor de viață este influențat de utilizatorii YouTube;
sunt harnici, mai ușor ating obiectivele și sunt mai ambițioși decât persoanele generației Y;
au capacitățile de mult task, dar atenția lor este limitată;
consumatori independenți și pretențioși.
Ambele generații sunt foarte diferite. Cu toate acestea, se poate găsi caracteristici comune – aceste personalități sunt strâns legate de "cifră". Se manifestă, printre altele, în:
ședere îndelungată în rețelele sociale;
crearea de conținut diligent și atragerea unui public intrigat.
Acest lucru poate fi folosit pentru beneficiul personal.
Deși TikTok nu se află în primul rând in ratingul social media, cererea aplicației este în continuă creștere pe planetă. De asemenea, și printre alte subgrupuri de vârstă, nu doar generația la Y sau Z. Acordați atenție la 5 motive pentru care ar trebui să vă gândiți ca brandul dvs. să genereze venit acolo.
Clienții actuali se află pe această resursă. Puterea de cumpărare a tinerilor începe mult mai devreme decât în urmă cu 10 ani. Ei au rezerve financiare semnificative și, datorită sprijinului familiei, iau decizii conștiente de cumpărare.
Nu există pană când suprasaturarea de branduri. De ce să nu deveniți un pionier în industrie, ceea ce va fi o altă diferență semnificativă față de concurenți. Activitățile dvs. vor fi rapid observate și puse ca exemplu pentru alte companii.
Odată cu crearea unui nou grup de observatori, veți extinde piața în alte țări. Pentru dvs., acest lucru înseamnă mai mulți clienți, inclusiv cei străini, și mai mult profit. Alegeți un abonament în Shoplo și utilizați două sau mai multe versiuni lingvistice ale magazinului.
Conținutul poate fi utilizat pe alte canale de comunicare. Probabil, sub influența inspirației, veți decide să vă publicați mai des mini-filmele și să organizați transmisiuni live.
Potențialul aplicației online vă permite să creșteți gradul de conștientizare a mărcii. Aceasta este o mare oportunitate de a interesa publicul în istoria brandului dvs. Arată-ți vă partea creativă și distractivă. Prezentați angajații. Demonstrați cum lucrați, ce vă inspiră, care este viziunea și misiunea voastră.
Aplicația web se concentrează pe demonstrarea abilitaților creative ale utilizatorilor. Este o platformă pentru multe comunități de nișă unite de interese colective. De la muzică și dans până la machiaj, modă, artă, de la afaceri și fitness până la comedie. Lista poate continua și oricine poate găsi cu siguranță ceva pentru sine.
Studiile arată că tinerii caută distracție în Rețeaua Globală, în loc să posteze informația despre propria lor viață. TikTok-ul satisface perfect această nevoie, oferind tuturor abilitatea de a-și exprima liber creativitatea.
O motivație suplimentară este introducerea unui element de gamificare. Utilizatorii web a TikTok-lui pot lua parte la încercări inițiate de aplicație sau de alți utilizatori de pe Internet. Acesta este un adevărat festival al creativității, care necesită generarea de idei interesante, planuri și punerea lor în aplicare.
TikTok este o sursă nelimitată de autenticitate online. Contentul nu este destinat sau pregătit să fie ideal. Videoclipurile sunt concepute pentru a provoca emoții: pentru a distra până la râs sau pentru a umili până la lacrimi, pentru a ridica subiecte tabu, pentru a se uni și a merge mai departe. Uneori, eșecurile sunt mai distractive decât contentul neutru sau de succes.
Desigur, unele videoclipuri sunt mai profesionale în comparație cu altele, dar aceasta nu este o problemă. Gama de utilizatori a TikTok-lui este mai coerentă, autentică și mai interesantă decât pe alte site-uri. Limitarea formatului cu 60 secunde face ca vizionarea mini-filmelor să fie dinamică, interesantă și plăcută.
Fenomenul TikTok-lui – este că e foarte ușor să devii popular în această comunitate. Majoritatea utilizatorilor TikTok vizualizează o filă specială „Pentru tine”, care afișează intrările autorilor selectați folosind algoritmul. Prin urmare, nu este nevoie să monitorizați profilurile, așa cum este cazul Instagram.
Este posibil să găsiți acolo videoclipuri cu milioane de vizualizări, precum și filme cu doar100 de vizionari. Astfel, o postare este suficientă pentru a atrage milioane de vizualizări și pentru a atrage urmăritori în 24 de ore.
Este, de asemenea, o oportunitate uimitoare pentru magazinele online de a crește numărul de comenzi.
Pentru a deveni popular pe acest canal, nu este suficient să creați un cont. Nu este de o mică importanță conținutul și ideea. Dar oare este suficient? Faceții cunoștință cu 10 sfaturi de la creatorii bine-cunoscuți pe TikTok.
Urmați principele brand-ul dvs. – următorii au nevoie de o informație clară despre ce subiecte ridicați și discutați, și la ce sunteți bun. Datorită acestui fapt, veți atrage oameni cu adevărat interesați in contentul dvs.
Regulile sunt aceleași: consecvență și regularitate. Dacă nu doriți să fiți uitat, scrieți mai des. Când contentul dvs. va devin atrăgător pentru utilizatorii web, ei vor dori să vadă o continuare.
Creați un profil tematic atractiv. Plasați videoclipuri de înaltă calitate.
Nu uitați să urmăriți subiectele, care au creat știri importante și probleme din țara dvs. Utilizați un instrument precum Viratstat. Acest lucru vă va permite să urmăriți cele mai recente tendințe, astfel încât să puteți reacționa la ele mai repede decât alții.
Comentați sub videoclipurile altor persoane. Publicul este foarte implicat și numeroase persoane vizualizează de bunăvoie secțiunea de comentarii.
Petreceți timpul cu urmăritorii dvs. Răspundeți la fiecare comentariu și dați sfaturi clare. Pentru mulți, aceasta este singura modalitate de a obține o recomandare direct de la specialist. La urma urmei, pentru dvs. aceasta este o șansă de a primi un feedback.
Fiți original. “Vedetele” locale au conținut original și unic. Nu copiați pe nimeni decât dacă este o provocare sau o tendință la modă!
Utilizați hashtag-uri! Ele fac parte din ecosistemul și algoritmul TikTok-lui. De asemenea, ușurează afișarea contului în rezultatele căutării. Dacă nu folosiți hashtaguri-le, ratați sute de mii de căutări ale utilizatorilor web care ar putea vedea videoclipurile dvs.
Urmăriți videoclipurile celor mai buni tiktokeri – ei procedează in mod corect! Aflați datorită ce ei au obținut un succes incredibil. Dacă puteți, duplicați modul lor de gândire (dar nu ideea gata făcută).
Verifică videoclipurile pregătite cu persoane din audiența țintă. Ei sunt destinatarii și vă vor spune înainte de publicare dacă ați pregătit ceva grozav.
Bun ca instrument de publicitate – este adecvat publicitatea plătită și cooperarea cu liderii de opinii.
Un instrument minunat de publicitate. Folosiți platforma pentru publicitatea plătită în aplicație sau colaborați cu influencerii.
Astăzi, TikTok-ul – este cea mai descărcată aplicație pentru iOS din lume, iar cererea se află în creștere. În cazul în care audiența țintă – oameni generații Y și Z – ar trebui să fie, de asemenea, acolo.
În Studio Webmaster puteți afla cât costă promovarea unui cont TikTok. Prețul – este rezonabil – comandați acest serviciu. Vă invităm cu mare drag! Puteți încerca, de asemenea, alte metode de promovare, cum ar fi viber newsletter.