Motoarele de căutare urmăresc destul de simplu acțiunile utilizatorilor online. A fost observat că numărul solicitărilor depinde în mod direct de costul mărfii: cu cât acesta este mai mare, cu atât mai des site-ul este căutat pe Google. În acest fel, de exemplu, biletele avia, imobilele și automobilele se bucură de succes mai des decât jucăriile pentru copii sau mouse-urile.
Dacă afacerea propune o producție de preț mediu sau înalt, atunci crearea a site-urilor profesionistă va ajuta să prezentați produsul avantajos și eficient către client. Cum? Vom analiza în continuare.
Cel mai des, vizitatorii ajung pe portal datorită publicității (contextuale, mediatice) și a promovării (SEO, SMM). Însă ei nu pot garanta că utilizatorul va cumpăra produsul. De asta răspunde însăși site-ul web – designul, interfața, uzabilitatea. Dacă el nu predispune spre sine (prea multe contraste de culori, fonturi mici, fotografii necalitative sau pur și simplu nu poate găsi butonul comenzii), atunci succesul este puțin probabil.
Când comandați un site la un studio web profesionist, cu multă experiență, puteți fi sigur că veți primi un rezultat care va vinde, ceea ce înseamnă:
design unic – ține cont de caracteristicile publicului țintă și psihologia culorilor;
structură bine gândită – utilizatorii găsesc rapid ceea de ce au nevoie;
conținut calitativ – texte publicitare convingătoare, imaginile și conținutul suplimentar al paginii;
interfață plăcută – toate detaliile sunt bine gândite;
CMS optim – sistem de gestionare a conținutului site-ului web, care se potrivește perfect proiectului dumneavoastră;
un cod reușit – limbajul de programare pe care se construiește resursa.
În rezultat, veți primi un magazin online la comanda gata de utilizare, un landing, site – carte de vizită sau un site corporativ, care va atrage atenția vizitatorilor, va predispune spre cumpărătură și vă va ajuta să o efectuați, cu ajutorul unei interfețe clare la nivel intuitiv.
De regulă, ei lucrează individual și nu pot efectua în scurt timp un volum mare de lucru, pe care o echipă de specialiști l-ar realiza rapid. Încercarea de a „pune totul pe umerii proprii” influențează negativ calitatea site-ului web: motoarele nu țin cont de necesitățile și volumul proiectului, structura nu este analizată, iar în loc de un design individual – dumneavoastră primiți o soluție șablon. Un asemenea site nu poate asigura nivelul dorit de vânzări și nu va obține predispunerea utilizatorilor online. Acum, fiecare organizație are nevoie de site-uri web - este ceva asemănător cu o carte de vizită. Ca exemplu, să luăm un case de creare a unui site web pentru o școală.
Dacă doriți mai mulți clienți noi și profit, atunci aveți nevoie de un site web profesionist.