Doriți să aveți la dispoziția dvs. un online-magazin pe Wix? Apoi, nu ratați șansa. Anul acesta, cumpărăturile online au devenit populare în mare parte din cauza pandemiei COVID-19 și a nenumărate ore, zile și săptămâni petrecute acasă de milioane de oameni. Această situație a limitat foarte tare posibilitățile de face cumpărături obișnuite în magazinele offline.
Statisticile privind comerțul electronic arată potențialul enorm pe piață. Perspectivele de a câștiga bani pe baza vânzărilor online – sunt pur și simplu fantastice, de exemplu, antreprenorii care au creat un magazin online pe OpenCart de la zero, în medie, au crescut profiturile cu 25-30% pe an.
Aveți deja o afacere prosperă? Sau poate doar vă gândiți să ieșiți pe piață? Sau aveți un magazin tradițional sau doriți să începeți de la zero și doar pe rețeaua globală web?
Aici vă vom oferi informații despre online-magazinul pe Wix. Acesta va fi înțeles chiar și de către utilizatorii fără experiență în Rețeaua Globală.
Magazinul online va deveni imaginea brandului, centrul atenției. Platforma pe care se va afla site-urile web va juca un rol inesențial. Iar funcțiile de comerț electronic disponibile pe acesta vor determina cât de eficient dvs. vă desfășurați activitatea antreprenorială.
Pentru a maximiza potențialul producție, lansare și dezvoltare a unui website de tip comercial, alegeți platforma online descrisă în articol. Wix oferă prețuri competitive, precum și o gamă largă de instrumente profesionale care vă vor ajuta de a demara lucrul și, în cele din urmă, să vă transformați într-o de multe-milioane de dolari afacere. Utilizând acest sistem, puteți începe imediat să formați un site prin configurarea unui șablon gata făcut.
În primul rând, trebuie să luați o decizie importantă: cine va deveni fundamentul bazei de clienți a resursei online? Decizia corectă va contribui la selectarea gamei de produse pentru realizarea, proiectarea corectă a site-urilor web, identificarea tehnicilor corecte de comercializare și la sistemul de livrare.
Dacă aveți deja un concept referitor la produs, determinați cine va fi web-clientul perfect pentru el. Cu toate acestea, dacă porniți website-ul de la zero, gândiți-vă la oamenii pe care doriți să îi satisfaceți comercial. Întrebați-vă: câți ani au acești oameni? Unde locuiesc? Care sunt interesele lor?
O metodă bună de creare a unui profil – este un personaj fictiv care reprezintă caracteristicile audienței țintă de cumpărători și este construit pe baza cunoștințelor despre nevoile, problemele, așteptările, tehnicile de căutare a informației și achizițiile lor. Închipuirea unui anumit consumator ideal vă va ajuta să determinați către cine orientați oferta magazinului web.
Merită să alegeți subgrupul cu care sunteți bine cunoscuți si informați. Pentru a promova și a vinde cu succes, trebuie să vă cunoașteți și să vă înțelegeți cu adevărat propria bază de clienți. Deci, dacă pariați pe stratul social din care faceți parte, simplificați procesul.
Merge vorba despre aspectul cheie. Cum să înțelegeți nevoile pieței? Concentrați-vă pe subgrupul selectat și pe așteptările lui.
Ce fel de produs sau serviciu până când inexistent puteți oferi auditorii dvs.? Ce probleme potențiale ale clienților puteți rezolva în așa mod? Ce deja este prezent pe piață, dar poate fi oferit în cea mai bună cale posibilă? Oare ce va interesa potențiala clientelă din ceea ce le va rezolva problemele?
Orice ce aveți de gând de a realiza – trebui să înțelegeți, corespunde oare produsele nevoilor dvs.?
Știți cum să realizați crearea unui magazin online pe Wix și să faceți primii pași în câștigarea banilor? Oferim Drop Shipping. Nu numai că puteți face vânzări online în cel mai scurt timp, dvs. veți beneficia, de asemenea, de suportarea doar a costurilor inițiale minime și evitarea gestionării inventarului și organizarea transportului.
Drop Shipping – este un tip de afacere cu amănuntul. Vă permite să deschideți rapid o firmă de tranzacționare fără a fi nevoie să mențineți inventarul, să îl gestionați și să trimiteți bunuri online comandate.
Sistemul se bazează pe un acord între furnizor și vânzător. Aceasta constă în integrarea cu un partener de livrare directă. Din catalogul de parteneri sunt selectate produsele pe care le veți vinde. Cumpărătorii web vor achiziționa de ce au nevoie prin intermediul resurselor online. Și veți transfera informațiile despre comandă furnizorului, care va împacheta și trimite bunurile pe Internet.
Iată cum funcționează:
Alegeți produsele pe care doriți să le vindeți și stabiliți prețurile.
Clientul alege produsul și plătește prin resursa dvs. online.
Transferați comanda online furnizorului și plata convenită.
Furnizorul trimite produsele exact la adresa consumatorului.
Prin crearea unui site de comerț electronic pe această platformă, vă puteți integra site-ul web cu un serviciu de livrare directă (cum ar fi Modalyst sau Spocket) în doar câteva clicuri. Apoi, pregătiți cataloagele specificând produsele web din linia de furnizori. Atunci când clienții online încep să procure bunuri de larg consum de la dvs., furnizorul va gestiona executarea și expedierea comenzilor. Și veți avea grijă de un mediu atractiv și activități promoționale.
Aici are loc în mod obligatoriu problema componentei financiare. Permiterea clientelei să efectueze plăți online într-un mod lin și, mai presus de toate, cu condiții de siguranță – este un pas foarte important.
În primul rând, decideți ce metode de plată veți accepta. Este necesar să oferiți cumpărătorilor online mai multe opțiuni. Este de prima necesitate, ca ei să-l poată folosi pe cel în care au cea mai mare încredere și pe care îl folosesc cel mai des. Metode cum ar fi:
Plăți în numerar.
Transferuri bancare.
Plata cu cardul de credit.
Portofele electronice (de exemplu, PayPal sau QIWI).
Soluții de tip „Cumpărați acum, plătiți mai târziu”.
Apoi alegeți un furnizor de servicii de plată. Operatorul procesează fiecare tranzacție pentru afacere, inclusiv plățile persoanelor fizice. În primul rând, compania va fi verificată de operatorul selectat și numai atunci va începe acceptarea banilor.
Știind ce, cui și cum veți oferi pentru bani, aveți grijă de alte aspecte importante. Este timpul să lucrați asupra unui nume memorabil pentru afacerea dvs.
Este necesar să căutați cuvinte legate de produs, industrie, valori sau ceea ce face ca brandul să fie unic. Folosind un set de cuvinte căutate, se naște numele mărcii comerciale. De asemenea, puteți utiliza generatorul și puteți alege dintre opțiunile oferite.
Aici componenta SEO este cu siguranță luată în considerare. Aflați ce expresii sunt utilizate de principalii clienți online – verificați istoricul de căutare relevante și baza de date Google Trends.
Este necesar să se indice numele categoriei de produse – clientela va ști imediat ce oferiți. De exemplu, dacă vindeți schiuri, adăugați cuvinte legate de pârtie, iarnă, zăpadă, zone de schi foarte cunoscute sau echipamente.
În primul rând, asigurați-vă că numele companiei dvs. este evidențiat și nu mai este folosit de nimeni.
Cum de aflat dacă un nume alcătuit este original și nu este utilizat deja de cineva?
Studiați-vă concurenții direcți.
Găsiți-vă numele pe Google și pe rețelele sociale.
Verificați registrele societăților comerciale pe resursele specializate ale statului.
Cu numele ales de dvs., cumpărați imediat un domeniu profesional de Internet. Un nume de domeniu este obligat să se potrivească perfect cu numele, deoarece ajută cumpărătorilor online să vă găsească imediat. Acordați atenție costului de înregistrare și întreținere – în majoritatea cazurilor dvs. veți plăti destul de puțin pe un termen de un an.
Folosind platforma de comerț electronic Wix, dvs. puteți înregistra și conecta un domeniu de pe site. Dacă vă înscrieți pentru a accepta plăți online, veți primi un domeniu web fără taxe suplimentare în primul an.
Este timpul să faceți totul pentru a optimiza resursa pentru conversie. Este foarte important ca site-ul să arate atractiv. Și să ghideze fără probleme consumatorii online pe tot parcursul procesului de tranzacție, până la comanda web și plată.
Iată câteva sfaturi, care trebuie de luat în considerare:
Utilizați un șablon. Din fericire, în această situație, nu este nevoie de descoperit America. Se oferă multe modele care favorizează schimbarea și personalizarea după propria dvs. alegere, până când resursa internet devine unică și singură in felul ei. Toate cele mai importante caracteristici sunt încorporate în șabloane, astfel încât magazinul poate începe imediat vânzările online și nu trebuie să creați nimic de la zero
Vindeți de definit. Dacă brandul nu este imediat și ușor de recunoscut, are sens să explicați vizitatorilor site-ului ce se oferă aici. Nu țineți potențialii clienți în ignoranță și explicați imediat ce anume oferiți.
Scrierea unui CTA(call to action) clar. În fiecare etapă a procesului de cumpărare, oamenii vor să știe ce se va întâmpla în continuare. Asigurați-vă că textul CTA (Apel la acțiune) este intuitiv și indică în mod clar unde va fi direcționată persoana atunci când face un click.
Pe pagina de pornire, este inclus un buton proeminent „Cumpăr”, care direcționează utilizatorii către catalog. Pe fiecare pagină există o opțiune vizibilă „Cumpăr” sau "Adăugare în coș".
Organizarea structurii. În partea de sus a paginii există o bară de navigare clară care va ajuta cumpărătorii să găsească imediat locul dorit.
Permiteți consumatorilor online să vadă rapid ce produse au deja în coș, adăugând un link pentru coș în colțul din dreapta sus al site-ului web.
Linkurile esențiale sunt plasate în subsolul paginii – de exemplu, către politicile de expediere și returnare, către paginile din rețelele sociale și datele de contact.
Adăugați imagini de o calitate înaltă. Fotografiile – sunt poate cea mai importantă parte a vânzărilor online. Clienții online au dreptul să știe cum arată bunurile și să fie siguri că vânzătorul este cel care dorește să vândă. Cadrele și videoclipurile profesionale sunt utilizate pentru a demonstra aspectul, proprietățile, proprietățile, dimensiunile, greutatea.
Cum de creat un magazin online prin intermediul Wix și să aveți succes? Un brand puternic – este fundamentul. Brandingul în e-commerce – este literalmente tot cu ce web-clienții se confruntă: nume, logo, paletă de culori, mod de comunicare. Brandul ar trebui să meargă mână in mână cu tipul de organizație și de așteptările audienței țintă.
Nu va strica să experimentați folosind culorile și împreună cu formarea unei palete a mărcii comerciale proprii. Este necesar să alegeți 3-4 culori și să le utilizați în mod constant.
Crearea unui logo al companiei – forme simple și litere lizibile vor funcționa minunat în acest caz. Logo-ul trebui să fie special și ușor de recunoscut imediat chiar și într-un format foarte mic. De exemplu, sub forma unei pictograme mici în rețelele sociale sau pe ambalaj. Aceasta va deveni o vitrină a companiei și va fi imediat asociată cu aceasta. Deci, petreceți ceva timp și încercați să creați ceva cu adevărat special.
Un alt aspect semnificativ – este vocea mărcii comerciale. Modul în care comunicați cu utilizatorii, stilul în care creați contentul. Mențineți standardul stilului în toate comunicările: descriere, publicații în rețelele sociale, e-mail-uri.
Întrebați-vă: Cine sunt web-cumpărătorii mei? Ce tip de mesaj ar fi potrivit? La ce stil de limbaj ei sunt obișnuiți? Este mai bine ca textele să fie ușoare și vesele sau mai degrabă formale și serioase?
Acțiunile eficiente întăresc identitatea brandului, ceea ce, la rândul său, ajută la consolidarea loialității consumatorilor încă de la începutul relației cu aceștia. Având un site profesional și un brand consecvent va consolida convingerea clienților de a cumpăra de la dvs.
Resursa web este gata – este timpul de o promova. Simțiți că e timpul să începeți? Atrageți cât mai mulți oameni posibil, utilizați strategii de marketing gratuite și cu plată. Crearea și promovarea unui magazin online pe Wix – cea mai bună hotărâre este de încredințat profesioniștilor de la Studio Webmaster. Muncim din greu și pentru succesul dvs.!