Pe unii îi sperie crearea site-ului web, indiferent de avantajele pe care acesta le deschide afacerii, din cauza complexității și durabilității procesului de elaborare. În realitate, totul este mult mai simplu. Astăzi vom descrie trei etape principale, prin care trece resursa online, înainte de a începe să se claseze bine și să aducă profit real. Dacă sunteți interesat cum se formează costul dezvoltării site-ului web, vă invităm să citiți articolul nostru pe această temă.
Etapa inițială în care trebuie să alegeți o găzduire și un domeniu pentru site-ul viitor.
Un nume de domeniu este o secvență alfabetică sau numerică specifică (numele site-ului) care vă identifică resursa Internet din rețea.
Atunci când alegeți un nume de domeniu, este necesar să luați în considerare mai mulți factori pentru ca un site creat de la zero să fie profitabil în viitorul apropiat și anume:
Apoi, ar trebui să vă gândiți să alegeți un site pe care să fie stocat întregul sistem de fișiere al resursei Internet.
Gazduirea înseamnă închirierea de spațiu pe un server care este 24/7 în rețeaua în care va fi stocat portalul dvs. web.
Există diferite capacități de găzduire: acest parametru este selectat în conformitate cu scara și traficul așteptat al site-ului creat. De exemplu, un magazin online mare cu zeci de mii de pagini și 50 de mii de vizitatori unici pe zi necesită o găzduire foarte puternică și mai scumpă pentru a asigura o funcționare stabilă.
Unul dintre cele mai populare site-uri de servicii găzduire din Moldova este zhost.md.
CMS-ul site-ului - un set de module sub forma unui sistem de gestionare a conținutului site-ului, al cărui scop este de a edita conținutul unei resurse web.
Acesta se potrivește cu nevoile și amploarea afacerii (CMS gratuit, în cutie) sau este dezvoltat la cheie de o companie IT (versiunea studio).
Folosind acest sistem, specialiștii personalizează designul, adaugă numărul necesar de pagini, secțiuni, butoane, adaugă conținut (text și grafic), determină locația informațiilor, o editează / șterge etc. Cu alte cuvinte, site-ul dobândește coaja vizuală pe care o văd utilizatorii obișnuiți de internet.
Alegerea unui CMS atunci când creați un site web de la zero este o etapă destul de importantă, deoarece nu numai că îi ajută pe utilizatori să vadă o resursă vizuală de înaltă calitate, dar face posibilă și configurarea corectă a site-ului pentru promovarea sa ulterioară. Atunci când alegeți un CMS pentru promovarea SEO de înaltă calitate, acesta ar trebui să conțină următorii parametri:
Construirea unui site web de la zero nu este suficientă pentru a vă face profitabil. De obicei, clienții Studio Webmaster, atunci când comandă dezvoltarea site-ului, utilizează suplimentar serviciul de SEO promovare a acestuia. Etapa în care specialiștii companiei sunt angajați în optimizarea site-ului extern și intern. În unele cazuri, acesta este un proces destul de lung, deoarece implică un set de lucrări care vizează clasarea site-ului în motoarele de căutare de top.
Promovarea site-ului web are loc în mai multe etape, printre care se numără:
1. Optimizare internă. În această etapă, munca se desfășoară în conformitate cu cerințele motoarelor de căutare, și anume: prescrierea meta-datelor, completarea textului, optimizarea imaginilor, precum și alte lucrări bazate pe analiza concurenților.
2. Optimizare externă. Cel mai important factor pentru aducerea unui site în top. Optimizarea externă se rezumă la crearea unei mase de legături către resursa dvs. de Internet pentru a arăta motoarelor de căutare importanța enormă a unui site pe internet.
Crearea în trei etape a unui site web de la zero se dovedește a nu fi o afacere atât de înfiorătoare și dificilă, ci doar dacă colaborați cu o companie care vă va ghida și vă va spune cum să faceți ceea ce trebuie în toate etapele dezvoltării site-ului web. Aceasta este compania cu zece ani de experiență în domeniul IT - Studio Webmaster. Ca exemplu al muncii noastre, vă propunem să faceți cunoștință cu case-ul creării de bijuterii.