Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Dezvoltare

Cum se formează costul elaborării site-ului?

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Cum se formează costul elaborării site-ului?
Timp de citire: 4 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Diana Rotari Rotari Diana
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Dumneavoastră probabil cunoașteți că prețul de creare a site-ului web la o companie IT profesionistă, cu o reputație bună este mult mai mare decât la freelancerii fără experiență. De această dată vom clarifica pentru ce iau bani profesioniștii și din ce, în general, constă costul elaborării site-urilor.

Ierarhia prețurilor

  • Programarea – 35%

  • Crearea designului – 30%

  • Analiza pieței, afacerii și proiectarea – 15%

  • Optimizarea – 10 %

  • Testarea – 5%

  • Completarea site-ului web – 5%

Aproximativ acesta este procentajul care constituie prețul creării resurselor online. Cea mai costisitoare parte – programarea și elaborarea designului, deoarece anume de calitatea acestor procese în mare parte depinde produsul final, stabilitatea lui, siguranța și capacitatea lui „de a vinde”.

Ce poate influența prețul final?

  • complexitatea proiectului (magazinul online va costa de câteva ori mai scump decât landingul);

  • cantitatea de module;

  • urgența (pentru acest punct se plătește suplimentar);

  • solicitările suplimentare (dacă doriți să introduceți pe portal ceea nu a fost inclus în contract).

 

Elaborarea site-ului: costul la profesioniști

Prețul de creare a resursei online după necesitățile afacerii, cu un design unic, începe de la 400$. „Scump” - vor spune unii. Și nu vor avea dreptate. Comandând un site ieftin de la freelanceri, riscați, în primul rând, calitatea viitoarei resurse: nimeni nu va stabili o strategie, nu va crea o interfață și un design doar pentru 150$. Cu această sumă veți obține un șablon al site-ului web, pe care îl utilizează sute de alte resurse.

Specialiștii unei companii IT profesioniste încep colaborarea cu analiza afacerii clientului, a publicului său țintă și a concurenților. Acest fapt asigură:

  • abordare individuală, evidența tuturor preferințelor clientului;

  • elaborarea unei sarcini tehnice bine gândite;

  • un site web, care este construit în baza avantajelor companiei.

Pe lângă asta, specialiștii IT vor aprecia obiectiv complexitatea proiectului și întotdeauna vor stabili termene reale de realizare.

Răscumpărarea unui site calitativ se realizează de câteva ori mai rapid, chiar dacă prețul lui este mai mare decât cel mediu. El trebuie ales, modificat și setat (ca și în cazul site-urilor create de dezvoltatorii-amatori), investind timp suplimentar și îndepărtând momentul de obținere a primului profit.

În acest fel, adresându-vă într-o companie IT profesionistă nu achitați în plus, dar economisiți, investind bani în dezvoltarea afacerii, care în scurt timp va începe să aducă profit real.