Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Dezvoltare

Crearea site-ului promo: definiție, scop și etape de elaborare

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Crearea site-ului promo: definiție, scop și etape de elaborare
Timp de citire: 4 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

Ce este un site promo?

Site-ul promo este un portal care servește promovării unui nou produs, serviciu sau reducerilor, în cazul în care utilizarea landingului sau a site-ului corporativ nu este posibilă. Acesta are menirea de a accentua statutul înalt al companiei dumneavoastră și serviciile calitative prestate. O resursă web promoțională poziționează avantajos un anumit aspect al activității dumneavoastră, își concentrează atenția asupra utilizatorilor online și atrage.

De ce avem nevoie de site-urile promo?

Dacă în publicitatea noului dvs. produs se utilizează linkul site-ului corporativ, pe care se găsesc sute de secțiuni, atunci utilizatorii se pot dezorienta, distrage cu alte informații și pleca, fără a efectua vreo acțiune cheie. Dacă lansați o campanie publicitară pentru un anumit produs sau serviciu, atunci va fi mult mai eficient să aduceți clienții potențiali pe o resursă separată.

Cu atât mai mult, severitatea stilului de firmă nu permite unor site-uri web să difuzeze viu informațiile, utilizând imagini și clipuri video atrăgătoare. Landingurile nu se potrivesc mereu agenților de publicitate, pentru că un portal ideal de promovare se construiește după principiul „1 pagină = 1 produs/serviciu = 1 public țintă”. În cazul publicității offline, resursa promo va fi vizitată de diferite grupuri țintă.

Pe un site promo particular e posibilă implementarea oricărei idei creative; amenajarea unei pagini în culori, care va influența pozitiv activitatea cumpărătorilor; utilizarea titlurilor personalizate, a fotografiilor produsului, a clipurilor virale și altele.

 

Avantaje

  • realizare simplă;
  • lansare rapidă;
  • concentrarea asupra unui singur produs/serviciu;
  • indici înalți de conversie;
  • creșterea vânzărilor pe site-ul web;
  • testarea obiectivă a solicitării.

 

Etapele de creare a site-ului promo

Dacă ați decis să comandați elaborarea unui site promo de la profesioniști, atunci acesta va include următoarele etape de lucru:

  • Analizarea. Cercetarea publicului dvs. țintă, a produsului promovat și a concurenților, pentru determinarea designului eficient și a apelului la acțiune.

  • Crearea conceptului de design. Elaborarea aspectului vizual, în conformitate cu specificul companiei și a activității ei. În caz de necesitate, programatorul se implică în crearea calculatorului online, a consultării online și a altor module.

  • Instalarea unui CMS comod. Oferă posibilitatea de a lucra rapid și flexibil cu conținutul de pe portal – adăugarea/ștergerea secțiunilor, informațiilor și altele.

  • Testarea și lansarea. Se verifică operabilitatea site-ului web, se realizează conectarea domeniului și este configurat sistemul de analiză-web.

Mai aveți întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Ne ocupăm de elaborarea site-urilor promo din anul 2008.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)