+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
Dezvoltare

De la definire pînă la etapele de dezvoltare: crearea site-ului promoţional

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Crearea unui site promoțional: funcții, sarcini și etape de dezvoltare
Timp de citire: 8 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
 

Un site promoțional este o pagină web care a fost creată exclusiv pentru a promova orice produs, serviciu sau multi-brand. Cel mai important obiectiv este de a stimula vizitatorul resursei să-și aleagă compania. Cu alte cuvinte, o pagină promoțională este o broșură cu o listă largă de produse oferite de o anumită companie. Dezvoltarea unui site promoțional atrage adesea interesul întreprinderilor semnificative care au ceva de împărtășit publicului oferind ceva propriu. Pe cărțile de vizită web menționate puteți observa evenimente, diverse reduceri, întâlniri de companie.

Există mai multe tipuri de proiecte: primul este creat pentru o vreme, un anumit număr funcționează, în timp ce un fel de acțiune este în vigoare; al doilea funcționează mult timp, perioada depinde în mod direct de cerințele, obiectivele clientului. Pentru a ne aminti definiția cuvântului „site promo” pentru totdeauna, merită remarcat faptul că este o resursă destul de interesantă, izbitoare și compactă. Formează imaginea companiei la care vizitatorii și clienții sunt atenți.

Crearea site-urilor promoționale este o acțiune serioasă și importantă care trebuie efectuată la cel mai înalt nivel pentru a atinge obiectivele dorite ca urmare. Misiunea inițială este de a transmite discret și rar vizitatorului că produsul, serviciul sau întâlnirea prezentată merită respect privat. Și pentru a-l face cu adevărat atractiv, dezvoltatorii folosesc o varietate de fișiere multimedia, o abundență imensă de grafică. În ceea ce privește textul, acesta este simplificat de multe ori. Acest lucru se face astfel încât consumatorul să poată simți ușurința, atmosfera relaxată și să-și formeze o opinie de lider despre companie. Materialele trebuie să fie accesibile și simple în orice mod posibil. Prin urmare, dezvoltarea unui site promoțional consumă mult timp, dar în același timp este un proces interesant.

Plusurile unei astfel de prezențe pe internet includ:

1. Oportunități interactive: vot, teste, sondaje, tombole, promoții, concursuri și alte jetoane. Punctele interesante și amuzante enumerate atrag cu succes atenția viitoarei clientele și contribuie în același timp la cercetarea de marketing;

2. Comparativ cu alte medii publicitare, site-ul promoțional este un loc solid pentru video, audio de orice dimensiune;

3. Concept neobișnuit de bijuterii;

4. Dezvăluie calitativ cele mai puternice părți în fața concurenților.

function-promosite

Funcțiile site-ului promoțional

După cum sa menționat mai devreme, o astfel de platformă este un instrument eficient care vă permite să atrageți atenția potențialilor abonați. Dar ce alte funcții va îndeplini acest „portal minune” dacă vă rezervați singur crearea unui site promoțional:

  • Prezintă cumpărătorilor noi oferte, reduceri și produse;
  • Oferă motivație utilizatorilor să decidă să întreprindă anumite acțiuni, de exemplu: cumpărați bunuri cu reduceri, vă abonați la buletine informative sau servicii;
  • În general, formează o idee bună despre companie sau produsele sale;

Ar trebui să comandați un site promoțional în următoarele cazuri:

  • Trebuie să vă concentrați asupra unui singur produs, evidențiind cele mai bune părți și avantaje;
  • Este necesar să încurajăm participanții sau să construim un fel de propunere comercială;
  • Aveți nevoie de o campanie publicitară originală și strălucitoare pentru ceva;
  • Este necesar să crească afecțiunea și sprijinul principalilor „ascultători” prin popularitatea mărcii sau a produselor;
  • Ați dori să măriți numărul de comenzi online pentru produse speciale;
  • Trebuie să obțineți informații despre public, despre comportamentul acestora. Prin această conduită, analize generale de marketing.

Principalele elemente ale dezvoltării unui site promoțional

 

Pagina promoțională include următoarele caracteristici:

  • Dezvoltarea unui site promoțional se realizează pentru un public exact vizat, care trebuie să accepte manevra oferită de pagina de destinație;
  • Număr minim de pagini și cantitate restrânsă de conținut;
  • Absența completă a funcționalității grele care ar lua timp oaspeților;
  • O idee rară;

Elementele enumerate demonstrează perfect calitățile personale care caracterizează paginile promoționale. Merită să ne amintim doar că astfel de resurse web sunt responsabile pentru promovare și de ce avem nevoie pentru asta? Așa este, este o imagine, simplitate, luminozitate, caracter practic și accesibilitate.

Etapele dezvoltării unui site promoțional

Lucrul pe internet

Orice asistență IT dorită implică o listă întreagă de etape care trebuie urmate pentru a forma un produs complet și de încredere. Astfel, atunci când comandați un site promoțional de la profesioniști reali, vă veți familiariza cu următorii pași:

Discutarea proiectului ulterior. Acest lucru necesită informații despre companie, ce face, ce sunt concurenții, care este caracteristica distinctivă a produsului / mărcii și alte detalii.

2. Analiza. Aici sunt investigați publicul țintă, concurenții și conceptul este gândit.

3. Proiectare. Se dezvoltă arta exclusivă care va influența succesul. Această fază se formează luând în considerare toate caracteristicile companiei și specificul acesteia. Orice pagină promoțională necesită un design memorabil, așa că se petrece mult timp la „construcția” ei.

Crearea site-uri promoționale include activitatea următorilor experți:

Copywriter. Un profesionist care va determina orice vizitator să cumpere cel puțin un produs. El este responsabil de scrierea tuturor titlurilor și subpozițiilor de marketing. Pe lângă scopul vânzării, specialistul creează lucrări frumoase și estetice, astfel încât orice vizitator să fie încântat să cunoască informațiile.

Expert în promovare. Acest reprezentant creează o listă de cuvinte cheie pe care vizitatorii de pe web o utilizează pentru a vă găsi serviciile. Toate cheile sunt inserate cu succes în texte și aduc proiectul dvs. pe primele rânduri.

Designer. Un membru special al echipei care creează frumusețe pentru orice solicitări și preferințe. Responsabilitățile sale includ: crearea unicității, evidențierea accentelor, evidențierea apelurilor la acțiune. În orice companie, designerii au un nivel incredibil de imaginație și gust.

Proiectant de machetare. Un profesionist care finalizează întregul proiect prin crearea unui serviciu complet dintr-un aspect. Pe paginile principale, lucrează la formulare de comandă, precum și la un panou responsabil pentru modificări. Expertul se asigură, de asemenea, că site-ul funcționează corect și cu viteza fulgerului.

Manager de proiect. Această persoană are grijă strict și eficient de toate etapele, controlând termenii și condițiile clienților.

Marketer pe internet. Crearea de site-uri promoționale este pe umerii lui. Acesta este guru care lucrează la implementarea sistemului pentru proiectul dvs., el este, de asemenea, pedant în ceea ce privește cercetarea pieței. Responsabilitățile sale sunt, de asemenea, completate de prezentarea beneficiilor firmei dvs., care vor afecta pozitiv nivelul său superior.

Nu se poate spune că oricare dintre participanții menționați pare a fi mai mult sau mai puțin util. Fiecare dintre ele este un liant de legatura a unui tot întreg. Prin urmare, funcțiile, sarcinile și obiectivele tuturor sunt la fel de responsabile și complexe.

De ce are încă sens de comandat un site promoțional?

Pentru a rezuma, pentru a indica exact de ce ar trebui să aplicați pentru cartea de vizită web specificată, vă vom oferi câteva motive care nu vă pot convinge in contrariu:

  • Obțineți cea mai profundă analiză a afacerii sau domeniului dvs. de lucru, precum și studiul publicului țintă. Aceasta este ceea ce vă va ajuta să creșteți profiturile și să obțineți sprijin profesional pentru marketing;
  • Atunci când organizează conținut, maeștrii folosesc titluri non-standard și de lucru care sunt nu numai alfabetizate, ci și de vânzare. Și în textele în sine, ele spun destul de deschis și distractiv despre perfecțiunea afacerii sau produselor dvs.;
  • Pagina dvs. va avea un stil unic. Adică, clienții nu vor întâlni fotografii aleatorii de la Google, Yandex și alte motoare de căutare. Întregul design este unic, cu animații, imagini într-o singură copie. Adică, puteți fi cu adevărat sigur că site-ul dvs. este unic și extraordinar;
  • Resursa dvs. web este pregătită pentru până la trei opțiuni: telefoane, desktopuri și tablete. În consecință, veți ajunge la mii, dacă nu chiar zeci de mii dintre cei mai diversi utilizatori de Internet;
  • Cea mai mare viteză, atât activitatea portalului, cât și încărcarea acestuia. Nu este un secret pentru nimeni că, cu o încărcătură strânsă, mulți internauți pur și simplu nu așteaptă sfârșitul și părăsesc pagina. Și când comandați un site promoțional, veți obține munca unor experți selectați care vor face tot posibilul să deschidă resursa cât mai repede posibil;

 

Data Publicării : 29.07.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Chitoroga Dmitri
Autor
Dmitri Chitoroga
SEO-specialist, targetolog. În compania Studio Webmaster lucrez din anul 2018. Mai mult de 6 ani în SEO. Iubesc să analizez oamenii şi ceea ce se petrece în jur, să urmăresc progresul. Jocurile video mă ajută să mă relaxez. Unul dintre cele mai preferate — Half-Life 2. Dar, acesta nu este old school, este clasica genului ştiinţifico-fantastic :)
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)