Pagina de destinație este pagina țintă la care destinatarul este redirecționat în scopuri de marketing. De ce este necesar? Studiile arată că crearea unei aterizări pe WordPress este o operațiune foarte Populară, a cărei popularitate este cauzată de o structură caracteristică, foarte eficientă. Ele sunt bine convertite, adică, dobândi mai multe contacte, clienți potențiali și vânzări.
Scopul este de a încuraja vizitatorul să facă ceva. Acestea sunt diferite: Lăsând datele de contact, înregistrarea, abonarea sau cumpărarea de bunuri. Astfel, arta de aterizare este de a proiecta o pagină cu temă restrânsă, în scopul de a convinge destinatarul cât mai mult posibil pentru a efectua manevra planificată.
În acest articol vă vom prezenta la mai multe metode de modul de a crea o pagină de destinație pe WordPress. Această procedură poate fi efectuată independent, adică nu este conectat la propria pagină, folosind diferite tipuri de software și găzduire. Să spunem că aveți deja un site web pe WordPress. Apoi, există 3 moduri principale de a utiliza:
I. Cea mai simplă metodă - dacă nu aveți subiectul paginii, puteți căuta terminat. Acesta va fi o pagină goală care poate fi apoi creat de tine folosind instrumentele de editare. Deci, dacă intenționați doar să cumpere un șablon gata făcute, verificați specificațiile dacă are această opțiune.
II. Veți avea pagini independente situate pe un alt domeniu decât site-ul oficial. Acum, veți avea posibilitatea de a cumpăra un domeniu nou și de a instala pe el un nou site pe WordPress cu tema de aterizare. Această soluție durează mult timp, dar va spori prestigiul companiei dvs. Prin utilizarea unui domeniu nou.
III. De ce să nu utilizați unul dintre sistemele poștale disponibile pe piață? Astăzi, cele mai multe sisteme de e-marketing au propriile lor designeri și șabloane. În acest caz, nici măcar nu aveți nevoie de un site personal. Puteți utiliza hosting de la organizație sau lega pagina de destinație pregătit pentru domeniul dumneavoastră. Dacă nu știți ce sistem să utilizați, încercați de testare GetResponse, care vă permite să facă corespondență și chiar să efectueze webinare.
Să vedem cum se realizează crearea paginii de destinație pe WordPress fără nici o cunoaștere de CSS, HTML sau PHP.
1. SeedProd este simplu și recomandat pentru toți utilizatorii. Acesta este cel mai bun plug-in pe piața modernă, care vă permite să faceți fără hassle de codificare. Maximizată pentru a fi ușoară, rapidă și cea mai potrivită pentru SEO optimizare.
2. Beaver Builder are o funcție de tragere. Permite utilizarea unor standarde gata făcute, care pot fi modificate cu ajutorul unor instrumente obișnuite.
3. Divi a fost dezvoltat de comanda teme elegante. Este disponibilă ca temă cu suport constructor și poate fi utilizată ca constructor independent.
Astfel, este rezonabil să se concluzioneze: Pentru a dezvolta o pagină de destinație este elementar, din cauza prezenței plugin-uri speciale. Acest lucru face posibilă consolidarea semnificativă a funcției de aterizare și reducerea costurilor de construcție.
Cu toate acestea, cererea mare nu este o garanție a calității excelente. Acesta este motivul pentru care are sens să ia în considerare părțile pozitive și negative ale platformei Wordpress.
Avantaje:
WordPress este o resursă gratuită - avantajul său cheie și, în general, principalul motiv pentru popularitate. Descărcarea și utilizarea șabloanelor și a plugin-urilor nu vă va costa nimic.
Instalare ușoară și rapidă. Desigur, acest lucru nu se aplică tuturor probelor și extensiilor. Cu toate acestea, dacă doriți să faceți un simplu site web sau blog-ul de internet poate utilizator obișnuit, chiar și fără cunoștințe speciale.
O mare selecție de șabloane. Există sute și mii de ele, potrivite pentru orice tip de resurse online.
Interfață clară și control ușor, care este avantajul Wordpress de la alte omologii gratuite.
O mare varietate de plugin-uri, care permite tuturor să utilizeze funcționalitate aproape nelimitată atât pentru aterizare și site-ul mare.
Flexibilitate reală a sistemului pentru extensii și modificări în comparație cu alte platforme care există gratuit.
Posibilitatea de a comanda un landing page la freelance la un preț mai mic decât studiourile.
Dezavantaje:
Încărcare serioasă pe server. Acest lucru se datorează numărului mare de plugin-uri instalate, ceea ce determină o reducere semnificativă a vitezei de descărcare a resursei.
Arhitectură proastă și calitate proastă a codului.
Duplicarea automată a paginilor ca o proprietate a componentei tehnice a WordPress. Acest lucru are un impact foarte negativ asupra SEO-promovarea site-ului.
Există riscul de a instala un plugin care conține cod rău intenționat, care împiedică funcționarea și securitatea resursei.
Limitări existente. Potențialul site-ului internet este limitat în mod semnificativ de șablonul selectat. Pentru a extinde funcționalitatea, este necesar să se utilizeze plugin-uri care sunt în măsură să încetinească site-ul web. De aceea este important să avem o idee inițială despre rezultatul final. La urma urmei, pentru îmbunătățiri complicate, va trebui să implice profesioniști reali în afacerea lor.
Dificultățile cu care trebuie să se confrunte în rezolvarea sarcinilor obișnuite. Acest lucru este valabil în principal pentru lucrul cu codul. Este nevoie de o mulțime de timp pentru a da seama.
Experiență pe termen lung, lucru în echipă cu competențe și servicii largi în multe domenii de marketing - toate acestea sunt Studio Webmaster. Avem oportunitatea de a pregăti o campanie publicitară cuprinzătoare și de a ateriza, de a lucra intens la eficiența proiectului.
Interesat de modul de a pregăti și de a crea o pagină de destinație pe WordPress cu analiză, design grafic și codificare, precum și dezvoltarea unei campanii de publicitate? Contactați-ne în orice mod convenabil pentru tine.