Crearea unei aplicații iOS poate fi un canal suplimentar de promovare pentru toate tipurile de afaceri, potrivit marketerilor. În fiecare an, cantitatea de admiratori Apple crește, atât printre antreprenori, cât și printre persoanele cu venit mediu și înalt. Ei utilizează activ diverse aplicații, pentru ușurarea sarcinilor de rutină – alarmă, calculator online, magazin online, translator și altele.
Posesorii tehnicii iOS reprezintă un interes deosebit pentru persoanele de afaceri, care doresc să ridice venitul la un nou nivel. De ce? Pentru că aceștia constituie un public multimiliardar de clienți potențiali, cu indici buni de solvabilitate. Dacă se creează o aplicație IOS pe lângă site, atunci e posibilă comunicarea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile, care se află alături de ei 24/7.
Avantaje:
Comoditatea și stilul interfeței
Crearea unui canal de venit
Segment financiar securizat al publicului țintă
Mărirea venitului (prin aplicații cu plată și monetizare)
Formarea reputației pozitive și a imaginii
Informarea publicului țintă
Atragerea noilor clienți
Lărgirea rețelei de parteneriat
Mărirea recunoașterii brand-ului și a loialității față de acesta
Dezavantaje:
Probabil unicul dezavantaj al dezvoltării aplicațiilor IOS ar fi prețul destul de mare al creării.
Unii oameni consideră că crearea aplicației ios sunt bani colosali, de exemplu ei spun că vor investi 1000 de dolari, iar aplicația nici nu va descărcată de nimeni. Un astfel de scenariu este puțin probabil: specialistul în marketing încă de la etapa dezvoltării conceputului analizează domeniul de afaceri, publicul țintă, dorințele/necesitățile acestuia, concurenții, după care se ia o decizie despre fezabilitatea creării aplicației pentru ios. De aceea este important a înțelege încă de la etapa incipientă dacă aplicația dumneavoastră va fi profitabilă sau nu, deci haideți să analizăm de ce depinde și cât costă crearea aplicației pentru ios.
Portofoliul dezvoltatorului
Un fel de carte de vizită pentru dezvoltator, care poate avea un număr mare de lucrări în arsenalul său, dar destul de primitive și mediocre. Un specialist bun nu este cel care a făcut mult, dar cel care a creat o aplicație ios calitativ.
Tipul aplicației
Există 3 tipuri de aplicații de bază: native, hibrid și aplicații web. Fiecare dintre ele dispune de elemente specifice, prețul cărora poate varia semnificativ.
Arhitectura structurată a aplicației ios
Arhitectura codului dezvoltată competent la elaborarea aplicației ios este desigur un plus considerabil. Când dezvoltatorul inițial la crearea aplicației ios o împarte pe module, realizează interfața — aceasta mărește semnificativ prețul aplicației ios, dar în același timp oferă garanție că lucrul va decurge calitativ, fără nici o problemă, iar cel mai important rezultatul va fi cel la care vă așteptați.
Design-ul interfeței
Un design atrăgător reprezintă 88% de succes a aplicației. A gândi detaliat design-ul și amplasarea tuturor elementelor aplicației ios nu este una dintre cele mai simple sarcini și necesită mult lucru și efort, care mărește semnificativ prețul creării aplicației ios.
Termene
De la faptul dacă aplicația va fi elaborată în decurs de 2 luni sa jumătate de an va depinde prețul final al creării aplicației ios.
De asemenea, este posibil să se determine costul dezvoltării aplicației ios în funcție de gradul de dificultate, și anume:
Aplicații simple
De obicei, aplicațiile simple sunt înțelese ca fiind cele care conțin aproximativ 5 ecrane, nu fac schimb de date cu niciuna dintre bazele de date ale dvs. și ale altor persoane (ele însele nu actualizează listele tabelelor gratuite, biletele rămase), nu colectează analize ale acțiunilor utilizatorilor și dacă au un cont personal, apoi cu înregistrare doar prin e-mail.
Aplicațiile simple sunt, de regulă, fie cărți de vizită (informații despre companie, adresă, hartă), fie programe create pentru un proces simplu, cum ar fi plasarea unei comenzi fără alegerea unui articol și adăugarea acestuia în coș. Pentru smartphone-urile și tabletele iOS și Android, agențiile specializate creează ceva similar într-o lună sau două, petrecând între 100 și 300 de ore a specialiștilor săi.
O aplicație pe o singură platformă poate fi făcută mai rapidă și mai ieftină - în decurs de o lună (150 de ore) - dar puțini clienți sunt de acord să se limiteze la un singur dispozitiv. Pentru ei și cei care doresc să economisească bani, există o soluție sub formă de dezvoltare pe mai multe platforme, dar există multe capcane, cum ar fi funcționalitate limitată, vizualizare și performanță, cu toate acestea, pentru unele comenzi acest lucru nu este critic.
Chiar dacă este scris separat, codul pentru fiecare platformă nu ar trebui să fie complet unic. Adică, dacă mai întâi scrieți un program pentru o platformă și apoi îl adaptați la alta, atunci acest lucru nu va dubla costul de dezvoltare. Dar va prelungi ușor termenii.
Aplicații medii
Complexitatea medie este cea care acoperă mai multe procese. Acestea includ majoritatea magazinelor online și a sistemelor de rezervare. Există aproximativ 10 ecrane, există un cont personal, este acceptată autorizarea prin rețelele sociale, există integrarea cu un server sau un site web, adesea cu sisteme de plată. Funcționalitatea feedback-ului, atribuirea notelor, alinierea evaluarilor. Pentru mai multe platforme, acestea sunt realizate în 3-6 luni (300-800 ore).
Aplicațiile din această categorie sunt cele mai frecvente. Potrivit unui sondaj american (acum trei ani, dar încă inclus în multe rapoarte din industrie la nivel mondial), o aplicație standard este creată în medie în 18 săptămâni, adică în 4 luni. Conditiile de dezvoltare sunt acum mai scurte, iar tendința pare să continue în următorii ani. Tehnologiile se dezvoltă, există din ce în ce mai multe cursuri, lecții deschise și conferințe pe această temă, iar acest lucru are cu siguranță un efect pozitiv asupra dezvoltării pieței.
Aplicații complexe
Această categorie include aplicații care necesită 800 de ore sau mai mult (6 luni) pentru a se dezvolta. Ele pot sprijini sincronizarea în timp real, tot felul de interactive, integrarea cu orice bază de date, animație, funcționarea cu descărcarea (cu hărți, de exemplu) offline și orice altceva, își dorește inima dvs.
Atunci când clientul nu este mulțumit de termenul limită, el cere de obicei să paralelizeze sarcinile și să implice mai mulți specialiști. La crearea unei aplicații mobile, puteți face acest lucru de obicei numai cu programare, restul pașilor rămân secvențiali, dar dacă găsiți un studio în care gestionează proiecte folosind abordări Agile, vă pot economisi puțin timp. În orice caz, nu ezitați să comunicați cu studiourile cum funcționează procesul lor de dezvoltare, pentru a vă asigura că nu plătiți în exces pentru un management ineficient.
Pentru a crea o aplicație ios de o dificultate medie, este necesar în jur de 200-400 ore, luând în considerare faptul că asupra aplicației vor lucra o echipă de dezvoltatori, designeri, manageri de conținut și specialiști în testare. O oră de lucru a IOS-specialistului se estimează de la 25 la 50 €. Împreună cu aceasta trebuie de luat în considerare cheltuielile adiționale.
Există posibilitate de a economisi?
Desigur, dar este important ca această economie să nu influențeze rezultatul final. Reduceți lista de cerințe. De exemplu, puteți reduce cantitatea de funcțional implementată sau dacă nu aveți nevoie de un stil corporativ, atunci vă puteți descurca cu o versiune de șablon.
Au rămas întrebări la subiect? Apelați specialiștii de la Studio Webmaster și veți obține o consultație calificată gratuită. Noi ne ocupăm de crearea aplicațiilor pentru ios și android din anul 2008 și cunoaștem cu precizie toate subtilitățile procesului.