Ar fi logic să începem articolul cu definirea site-ului de tip landing page. Deci, landing-ul este un site sau o pagină ce prezintă informația grupată în blocuri de conținut. Aceste blocuri, de regulă sunt amplasate toate pe o pagină, ce ne permite ușor și rapid să ne mișcăm între ele. Toate astea se referă la structură, dar ce ține de predestinație, un astfel de site e conceput pentru îndemnul utilizatorilor la o anumită acțiune, indiferent de caracterul acesteia. Landing page necesită de un design simplu, dar activ, și de-asemenea un buton de îndemn. Îndemnul trebuie să apară la maxim de clar și cert, doar astfel, cel mai probabil, utilizatorul va efectua acțiunea necesară dv.
În primul rând, landing page este un instrument efectiv de vânzări. Conversiile unui landing sunt mult mai sporite decât a unui magazin online, care de fapt și este predestinat vânzărilor. Acest lucru e posibil datorită faptului că landing-ul are acest îndemn concret, ”Cumpără”, ”Comandă”, ”Abonează-te”. În afară de toate, metoda de navigare, care permite mișcarea doar în sus-jos, cel mai des asigură finalizarea acțiunii. Structura corectă și un design cu accente nu permit omului să se sustragă la lucruri de prisos, astfel îndemnând-ul la acțiune. Acesta e un site, care cu o promovare bună se găsește exact în locul potrivit și la timpul potrivit. Anume din motivul eficacității sale, merită să comandați un landing page, iar prețul acestuia, absolut precis se va răscumpăra. Pentru a implementa o astfel de idee, puteți alege, de exemplu, să creați un site web pe Bitrix.
Desigur, acesta nu e unicul scop cu care ați fi putut comanda dezvoltarea site-ului landing. Un astfel de site dă multe posibilități, cu ajutorul lui puteți:
Lărgi publicul țintă, cu ajutorul îndemnului la abonare;
Prezenta un produs sau serviciu nou;
Efectua studii și testări de marketing;
Anunța despre un eveniment;
Testa un canal de vânzări nou;
Identifica și concentra asupra unui anumit grup țintă.
Un site landing poate fi privit și în contextul unui supliment la site-ul de bază. Spre exemplu, puteți avea un anumit produs, pe care-l aveți nevoie să-l realizați în scurt timp. Cel mai bine pentru acest scop se potrivește anume landing page. În afară de aceasta, astfel e posibil bine de atras traficul. Același lucru poate fi efectuat și vice versa – traficul poate fi redirecționat pe landing de pe site-ul de bază, testând astfel o nouă ofertă comercială.
Totul este individual și relativ. Fiecare business trebuie luat în considerare în mod personal. Dacă, spre exemplu aveți un magazin mic sau în genere, o afacere locală, care nu necesită o internet-activitate activă, atunci cel mai probabil nu veți avea nevoie de un landing. În cazul dat mai bine s-ar potrivi un site de prezentare. Însă dacă aveți o serie întreagă de magazine și aveți nevoie să vă măriți publicul țintă, atunci crearea unui landing va fi soluția corectă. Indiferent de tipul business-ului, fie B2B sau B2C, fluxul clienților potențiali sau a partenerilor nu va fi de prisos, și cel mai bine se descurcă cu astfel de sarcini landing-ul. Însă în cazul dat este important de formulat corect îndemnul, deoarece B2B și B2C sunt afaceri de diferită dimensiune și reguli de joc.
Novicii peții, cu ajutorul unui landing page pot, se pot declara și, cu o promovare competentă, într-un timp relativ scurt, își pot populariza cu succes produsul.
Companiile mari, cunoscute, cu ajutorul unui landing, își pot extinde sfera de influență pe piață, intrând în posesia unei alte nișe.
După cum am menționat deja, totul este individual și relativ, deci este important să alegeți resursa web potrivită pentru promovare. Există o serie de cazuri când crearea unui site landing este departe de a fi cea mai bună alegere:
O gamă largă de produse, mai degrabă, necesită dezvoltarea unui magazin online, deoarece pagina de destinație în acest caz s-ar dovedi a fi prea lungă și complicată.
Pagina de destinație nu este potrivită pentru toate piețele B2B sau cele cu un produs complex. Aici putem include și prețul. De obicei, un produs complex vine cu un preț ridicat. În acest caz, nu veți putea juca pe emoții sau spontaneitatea deciziei. Văzând un preț mai mare, utilizatorul se va gândi mai mult și mai atent dacă are nevoie de acest produs și, prin urmare, va căuta mai multe informații pe care un site de o pagină nu le poate oferi.
Observație! Pe o piață B2B, o pagină de o pagină poate funcționa, dar este important să definiți corect acțiunea. În acest caz, ar fi oportun să nu folosiți „Cumpărați”, ci, de exemplu, „Primiți o consultație” sau „Comandați un apel”.
Nu puteți doar copia o pagină de destinație bună. Dacă doriți un rezultat precis, trebuie să creați un site landing de la zero, în conformitate cu specificul activității dvs.
După cum puteți vedea, dacă creați și proiectați corect un site landing, acesta poate fi un instrument excelent pentru atingerea obiectivelor specifice. Nu uitați că puteți crea mai multe pagini de destinație care îndeplinesc obiective diferite. Acest lucru va fi cât mai eficient posibil și poate genera un venit bun.
Vi se poate părea că pagina de destinație este simplă și nu necesită prea multe cunoștințe sau abilități, dar nu este deloc cazul. Pentru a crea un site cu adevărat competent și funcțional pe o singură pagină, trebuie să implicați nu numai un dezvoltator, ci și un designer profesionist și un bun specialist în marketing. Dezvoltarea unui site web astfel necesită o analiză aprofundată a afacerii, nișei și stabilirea obiectivelor competente. Studio Webmaster este gata să vă ofere toți acești specialiști. Avem mulți ani de experiență, iar portofoliul nostru este plin de multe site-uri dezvoltate de complexitate variabilă. Dacă sunteți interesat de acest articol și doriți să aflați mai multe despre serviciile noastre, puteți contacta consultanții noștri care vor fi bucuroși să vă răspundă la toate întrebările.