WordPress – este considerat un software popular pentru formarea de pagini și portaluri. Este imposibil să nu fiți de acord cu acest lucru – aceasta este baza pentru aproximativ de 35 % din toate internet-resursele din Web-ul global. Și în ultimii 10 ani, cota de piață crește anual.
Aveți nevoie de o nouă resursă? Crearea unui site simplu pe WordPress de la zero la cel mai bun preț – este soluția potrivită pentru utilizatorii care doresc să obțină control deplin asupra portalului lor. Corespunde site-ul vechi nevoilor crescătoare ale utilizatorilor? Doriți să reacționați schimbărilor provocate de pandemia COVID-19? Sau poate aveți în gând să-l modernizați? În orice scenariu pe software-ul descris, acest lucru se va efectua în modul optim.
Ar trebui să vă aprofundați în proces pentru a realiza pe deplin care momente sunt cele mai semnificative și cât de multă muncă ar trebuie să efectuați. Dezvoltarea a site-ului web la cheie pe WordPress vă va ajuta să depășiți bugetul planificat și să finalizați proiectarea internet-resursei la timp. Sfaturile practice nu sunt altceva decât o formă concisă de bune practici ale profesioniștilor.
Înainte de a începe colaborarea cu un programator, gândiți-vă și formulați de ce și pentru cine este destinată online-resursa. Acest lucru ar trebui de efectuat înainte de a exprima cerințele față de proiectarea externă a produsului planificat.
Răspunsurile vă vor permite să creați un plan strategic care va face ca site-ul nou avansat să aibă un impact real și benefic asupra afacerii dvs.
În mare măsură, acest lucru este același cu formarea paginilor în general. Ca în orice proiect de web design, unele elemente rămân pe poziția proprie. Cu toate acestea, în cazul unui astfel de CMS(content management system) popular, există soluții interesante de sprijin și mai multe modalități de alegere care pot fi urmate în timpul dezvoltării. Când să începeți? Începeți de la programul planificat.
Atunci când dezvoltați un site pe WP, se acordă o atenție deosebită capacităților de a edita textul, de a adăuga grafica, fișiere, diagrame sau videoclipuri. În acest caz, elemente precum plățile online, formularele, configurator dinamic al produselor nu sunt atât de solicitate. Deși în magazinele online acestea sunt esențiale.
Specificarea corectă a scopul website-ului ne direcționează către caracteristici care sunt potrivite pentru atingerea acestui obiectiv. Este posibil ca clientul să nu ia în considerație buletinul informativ, înregistrarea utilizatorului, gestionarea datelor sau versiunile lingvistice. Dar o viziune clară a intenției indică faptul că astfel de elemente sunt necesare pentru punerea în aplicare a sarcinilor.
Vânzările. CMS (sistem de management al contentului) oferă soluții care îndeplinesc perfect cerințele din acest domeniu. Există multe modalități de a satisface nevoile unui magazin online tipic. Acest lucru se aplică, de asemenea, unei resurse concepute pentru a implementarea serviciilor sau pentru a primirea solicitărilor de la potențialii clienți.
Consolidarea autorității și a încrederii. Se referă la etapa vânzărilor prin canale. Conținutul prezentat în acesta este responsabil pentru susținerea brandului. Acest lucru este important în B2B – pentru companiile care oferă propriile produse, în special servicii, în domeniul "business to business".
Distribuirea informații. Scopul principal este de a informa destinatarii și de a consolida încrederea în aceste date, precum și în activitatea antreprenorială. Pe lângă toate acestea, de asemenea și furnizarea clientelor cu informații corecte despre serviciile și produsele dvs. Este de o mare importanță pentru organizațiile non-profit, organele locale de autoguvernare, structurile de stat.
Magazin – se efectuează vânzări online active și se deservesc comenzi online.
E-learning – se oferă cursuri și cursuri online, se oferă acces la cursuri.
Funcțiile site-urilor web sunt mai multe, pot fi destul de detaliate. Aici vă puteți concentra pe anumite funcții. Site-ul dvs. poate conține unele sau toate dintre ele.
Înainte cineva să vă spună că aceasta este partea designerului, este de dorit de a clarifica unele aspecte. Este logic să introduceți clientul în operațiunea de proiectare și dezvoltarea a unui site corporativ sau de știri pe WordPress. Este necesar să învățați nuanțele stilului servicii creare de branding, funcționalității și culorilor și apoi să dovediți designul la viziunea potrivită. Astfel, va fi posibil să se evite presupunerile inutile și inexactitățile enervante.
Desigur, există situații de obținere a libertății depline de viziune și acțiune. Se întâmplă ca clientul să nu aibă nici o idee despre cum ar trebui să arate ceva. Aici intervine o analiză aprofundată a activităților și produselor concurenților. Prin urmare, este posibil să se verifice standardele industriei și să se determine obiectivele care ar trebui urmărite în acest context.
De asemenea, avem nevoie de recomandări legate de identificarea vizuală a mărcii. În cele mai multe cazuri, aceasta înseamnă construirea unui „brand book” care descrie identificarea dorită în mai multe domenii cheie:
Logo-ul companiei și modul de utilizare a acestuia.
Culori cheie corporative pentru plasarea pe site-ul web și alte suporturi media, cum ar fi cărți de vizită sau broșuri publicitare.
Determinați fonturile pe care le veți utiliza atunci când dezvoltați sau scrieți materiale pentru compania dumneavoastră comercială, cum ar fi o resursă online, prezentări și alte documente.
Informații de bază despre brand. Aflați pe ce vă concentrați serios: educația sau comerțul?
Dacă nu puteți corecta unele detalii, rugați experții să vă ajute să le identificați. Atunci, crearea unui site pe WordPress, avantajele și dezavantajele care sunt cunoscute, va deveni o chestie simplă.
În cele din urmă, nu trebuie de uitat că resursa finalizată nu înseamnă neapărat sfârșitul cooperării cu agenția. Unii parteneri vor fi dispuși și capabili să rămână cu dvs., sau cel puțin să fie disponibili pentru a oferi întreținere de bază, actualizări importante sau nevoi urgente (cum ar fi o defecțiune a serverului).
Dacă o să fiți dispuși să cooperați sau nu cu un partener de încredere cu privire la aceste aspecte depinde de bugetul general. Astfel, veți fi bine pregătit să acționați rapid dacă este nevoie.
Dezvoltarea website-urilor pe WordPres are multe avantaje, variind de la un cost mai mic la un nivel bun de securitate. Cu toate acestea, acest lucru necesită o execuție meticuloasă pas cu pas a procesului. Datorită sfaturilor specialiștilor calificați, multe riscuri pot fi evitate în timpul sau după procedurile cu autoritățile fiscale. Luați în minte că, cunoștințele dobândite vor fi întotdeauna utile în activitatea ulterioară. Ce site-uri putem crea pe Wordpress și nu doar? Cele mai diferite site-uri și pentru cei mai diferiți clienți. De exemplu, vă sugerăm să vă familiarizați cu unul dintre proiectele noastre - un case pentru crearea unui site web de piese auto.
Pentru a comanda acest și alte servicii, contactați Studio Webmaster. Facem totul la cel mai înalt nivel – mulțumiți de rezultat sunt toți! De asemenea, vă puteți familiariza cu dezvoltarea site-urilor web pe Tilda.