Publicitatea pe Youtube este una dintre cele mai eficiente modalități de a transmite oferta companiei dvs. potențialilor dvs. clienți și de a-i încuraja să ia măsuri utile plasând anunțurile dvs. video pe cel mai mare site de găzduire video din lume, cu o vizită de 1,5 miliarde în fiecare zi. Lansarea publicității pe Youtube este potrivită pentru companiile pentru promovarea brandingului, precum și pentru acele firme a căror bază de clienți este destul de extinsă.
Pentru startup-uri și companii noi, promovarea prin plasarea publicității lor pe Youtube îi va ajuta să se prezinte unui public larg și diversificat într-un timp scurt, iar publicitatea video va ajuta la demonstrarea întregului potențial al produselor lor pentru bunuri și servicii specifice nișei. Youtube oferă o oportunitate de a realiza acest lucru pentru un cost relativ profitabil de publicitate pe găzduirea video.
De ce este atât de eficientă publicitatea pe Youtube?
Având în vedere faptul că conținutul video în fiecare zi crește traficul uneori și și-a depășit de mult concurenții, publicitatea pe Youtube vă va ajuta să vă faceți publicitate companiei printr-o descriere evidențiată, interesantă și neobișnuită, la fel cum videoclipul este un format ideal pentru a vă realiza imaginea. Anunțurile video setate profesional pe Youtube vor face marca dvs. recunoscută și de asemenea, vor crește cererea pentru oferta companiei.
Plata pentru rezultat
Prețul publicității video depinde în totalitate de performanța sa. Găzduirea video percepe prețul numai dacă utilizatorul a văzut cea mai mare parte a videoclipului publicitar.
Analiza rezultatelor
Youtube oferă date statistice detaliate cu privire la publicul care urmărește anunțul dvs. și modul în care îl realizează și, analizând aceste date, putem înțelege cu încredere ce trafic va fi cel mai benefic pentru dvs. și le putem oferi clienților noștri rapoarte lunare despre munca depusă.
Eficacitate socială
Acei utilizatori cărora le place conținutul dvs. vor spune cu siguranță prietenilor lor despre acesta și se vor abona la dvs., ceea ce va oferi un avantaj în comunicarea ulterioară pe teritoriul lor.
Ajungeți la o gamă largă de utilizatori
Abundența diferitelor gadgeturi oferă o oportunitate de a ajunge la un public foarte diversificat, ceea ce face posibilă promovarea unui număr imens de bunuri și servicii în direcții diferite.
Anunțurile grafice
Anunțul este afișat pe pagina principală a găzduirii videoclipului în partea dreaptă a videoclipului vizualizat deasupra listei de videoclipuri recomandate, pe site-urile partenere, precum și în aplicațiile situate în rețeaua de display Google.
Avantaj:
Anunț video care nu poate fi închis
Acest tip de anunț apare înainte, în mijlocul sau după vizionarea unui videoclip pe care l-ați inclus. Când vizionează, după 5 secunde, utilizatorul are dreptul să sară peste reclamă făcând clic pe butonul corespunzător și să revină la vizionarea videoclipului principal.
Avantaje;
Videoclipuri cu lipsă de oportunități de trecere
Un astfel de anunț video de pe youtube afișează fără posibilitatea de a trece, pe care utilizatorul trebuie să îl vizualizeze înainte de a începe, în mijlocul sau la sfârșitul videoclipului principal.
Beneficii:
Screensaver pentru anunțuri
Videoclipuri scurte (6 secunde) pe care utilizatorul ar trebui să le vadă înainte de a viziona videoclipul principal.
Avantaj;