Consumatorul are nevoie de doar 7 secunde pentru a atrage atenția asupra produsului de pe raft, pentru a-l aprecia cu ochii, a-l învârti în mâini și a lua o decizie – îl pune în coș sau nu. Anume din acest motiv este important să ,,atingeți” potențialul client anume în aceste câteva secunde și să îl predispuneți spre cumpărarea produsului dumneavoastră. Cum să faceți asta? Cu ajutorul unui design memorabil al ambalajului și etichetei, care va distinge avantajos produsul dumneavoastră printre sutele de alte produse.
Ambalajul — unul din factorii principali, care determină consumatorul să cumpere un anumit produs. El atrage atenția la calitatea ei, atractivitatea generală și conținutul informativ. Ambalajul îndeplinește două sarcini de bază: protejarea bunurilor de deteriorare, în timpul păstrării/transportării și atragerea atenției consumatorului. Prin urmare, pentru a se distinge avantajos de concurenți pe raft, ambalajul produsului dumneavoastră trebuie să fie amenajat în mod corespunzător.
Designul calitativ și bine gândit îndeplinește următoarele funcții:
Dacă dumneavoastră comandați pentru prima oară designul etichetei și a ambalajului pentru producția proprie, atunci trebuie să știți ce e necesar să furnizați companiei-contractante pentru lucrul cu designul. Vă indicăm informațiile de bază necesare:
logoul companiei;
mărimea etichetei;
informații despre produs (numele, componența/ingredientele, descrierea);
Costul elaborării designului ambalajului/ etichetei poate depinde de asemenea componente precum: mărimea etichetei/ambalajului; cantitatea de variante propuse; atragerea specialiștilor afiliați; necesitatea de prelucrare a poziționării și PUV; cantitatea mărimilor, după care designul ales trebuie adaptat.
Costul ,,Pachetului de afaceri” va depinde de lista de servicii alese de dumneavoastră. Prețul final al elaborării va fi determinat de rezultatele întâlnirii personale.