Servicii de branding. Studio Webmaster - agentie de branding din Moldova

STILUL CORPORATIV AL COMPANIEI

Stilul de companie — este instrumentul de bază a companiei de marketing a afacerii Dvs. Elaborarea stilului combină componente vizuale și informaționale a brand-ului.Design de identitate corporativă 1
Design de identitate corporativă 2Agentie de branding vă poate garanta crearea fonturilor individuale, elemente grafice si culori, care asigură unitatea tuturor componentelor de brand. Fie că este vorba de: promovare produselor, întocmirea documentației, uniformei chiar și în interiorul încăperii. Design de identitate corporativă 3

PACHETUL DE BAZĂ A STILULUI CORPORATIV:

Design de identitate corporativă 4
LOGO-UL FIRMEI
Corporate fonturi
Design de identitate corporativă 5
Design de identitate corporativă 6
GHID PENTRU BRANDBOOK (STIL CORPORATIV)
DISC CU MATERIALE
Design de identitate corporativă 7
SERVICII BRANDING VĂ OFERĂ:
Design de identitate corporativă 8
DESIGN CARTE DE VIZITĂ
Design de identitate corporativă 9
DESIGN CARTE DE VIZITĂ CORPORATIVĂ
Design de identitate corporativă 10
DESIGN BLANCULUI DE FIRMĂ A4
Design de identitate corporativă 11
DESIGN BLANCULUI DOCUMENTULUI ELECTRONIC
Design de identitate corporativă 12
DESIGN-UL MAPEI DE FIRMĂ
Design de identitate corporativă 13
DESIGN-UL PLICULUI CORPORATIV

CE AVANTAJE

oferă servicii branding corporativ:

Mult mai puțini sunt necesare cheltuieli pentru plasare produsului pe piață.
Obține un efect mult mai mare de la o companie de publicitate.
Se formează spiritul de echipă în cadrul companiei, ceea ce facilitează politica internă a firmei.
Fără a investi fonduri suplimentare, stilul corporativ continuă să aibă roade în dezvoltarea brandului.

EXEMPLE LUCRĂRILOR NOASTRE

foto3

CE POATE INTRA ÎN ELABORAREA IDENTITĂȚII DE CORPORAȚIE?

Branding
Sarcina de branding este de a crea și de a poziționa "fața" unică companiei, a produselor sau serviciilor. Rezultatul final ar trebui să fie un brand, cu un exterior în formă maximă pentru consumatorul țintă și care îndeplinește toate așteptările clienților. Agentie de branding poate lucra la dezvoltarea unui nou brand de la zero, precum și pentru modificarea brandului existent.
Identitatea
Identitatea de asemenea poate fi numită ca stilul companiei. Aceasta se bazează pe componente vizuale de brand, și obiectivul său principal este de a crește gradul de conștientizare a brand-ului. De asemenea, aceasta are scopul de a uni toate componentele companiei și de a crea un sentiment de integritate. Personalitatea include toate componente vizuale de brand.
Ghid
Ghidul nu se deosebește cu un volum mare de muncă. Cu toate acestea, el poate include dezvoltarea de standarde clare și reguli care descriu construcția și utilizarea în continuare a stilului pe toate suporturi publicitare. Astfel de condiții standard oferă companiei posibilitatea de a monitoriza aplicarea stilului corporativ. De asemenea, aceasta se păstrează conștientizare de brand.
Brandbook
Acesta este ghid de utilizare a elementelor de identitate a companiei, cu o listă de reguli cu privire la semnificația mărcii, misiunea ei și ideile de bază. Acest set de reguli, este utilizat de către marketing și manageri de companii. De asemenea, el conține o descriere completă a stilului pe toate suporturile publicitare.

ETAPELE DE DEZVOLTARE ALE STILULUI COMPANIEI:

Design de identitate corporativă 14
Dezvoltarea stilului începe cu colectarea necesară a informației analitice. Ea trebuie să reflecte specificul și particularitățile companiei, a serviciilor și a produselor. Informația analitică trebuie să includă caracteristici ale concurenților. Toate aceste date ajută la crearea corectă a imaginii.
Design de identitate corporativă 15
întocmirea informații analitice
Dezvoltarea de idei
Design de identitate corporativă 16
Ideea este coloana vertebrală a oricărei activități de dezvoltare a stilului corporativ. În această etapă ne atribuie denumirea produsului (dacă nu există deja). Sloganul și direcția ideologică, de asemenea, se elaborează la acest stadiu. După toate aceste informații, vom trece la următoarea etapă.
Designer definește toate componente vizuale ale brand-ului: paleta de culori, fonturi, elemente grafice, imagini etc. Crează primele schite.
Design de identitate corporativă 17
Definiția componentei vizuale
Design-ul logo
Design de identitate corporativă 18
Această etapă este considerată a fi una dintre cele mai importante, pentru că logo-ul va fi prezentat pe toate componentele de brand. Creând logo, designerul trebuie să țină cont că aceasta trebuie să fie actuală pentru mai mulți ani.
Designerii se bazează pe logo-ul de bază și crează elemente suplimentare, prin combinarea acestuia cu paleta de culori și elemente grafice create anterior. În mod tradițional, pentru dezvoltarea stilului folosind cărți de vizită, mape, cataloage, pliante, alte produse promotionale, se folosesc toate specificațiile și particularitățile companiei.
Design de identitate corporativă 19
Crearea elementelor de identitate a corporație
Design de identitate corporativă 20
Acestea sunt pașii standart de elaborarea stilului corporativ a companiei, însă acestea nu reprezintă constantă (șablon), căci fiecare proiect este individual și cere o abordare respectivă

AU APĂRUT ÎNTREBĂRI?

LUAȚI LEGĂTURA CU NOI

Design de identitate corporativă 21
EcaterinaManager relații cu clienții
Mob: + (373) 60 10 6666
Skype: manager5.webmaster
LUAȚI LEGĂTURA CU NOI
Recomandăm să citiți la această temă:
Design industrial sau design de ambalaj şi etichete
Studiou de Web design in Moldova
Lucrările noastre
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Dezvoltarea unui logo pentru firma BASCONSERV SRL in Moldova la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Elaborarea logo-ului pentru companie Femida Consult la comanda la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Crearea unui logo pentru un magazin online Bimbo în Chișinău, Moldova la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Crearea logo-ului unic pentru internet-magazinul Comfi în Moldova la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Crearea de logo-ul pentru Empire Decor la comanda în Chișinău, Moldova la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
Vezi exemplu de crearea stilului corporativ - Crearea stilului corporativ al logo-ului pentru Amores Paraiso la comanda în Chișinău, Moldova la serviciul Branding. Servicii de branding de la agentie de branding în Chișinău, Moldova
comandați