Stilul de firmă reprezintă un set specific de grafică, culoare și alte tehnici, care asigură unitatea tuturor elementelor de identificare a firmei și a campaniilor sale publicitare, creând un aspect atractiv și memorabil al organizației. Adoptând un stil corporativ unic, compania îmbunătățeste memorabilitatea și percepția producției și serviciilor sale. În plus, acesta poziționează avantajos firma într-o nișă de afaceri exactă și devine politica dumneavoastră de comunicare, metoda cheie în lupta pentru atragerea publicului țintă.
Principalele atribute creare stilului de firmă sunt: semnul comercial, logoul, gama de culori, fonturile, sloganele, simbolica și alte componente, care asigură compania cu următoarele avantaje:
Guideline-ul reprezintă un ghid de utilizare ale elementelor vizuale de stil corporativ și amplasarea lor pe diverse suporturi.
Guideline-ul poate fi un document separat sau intra în componența brandbook-ului. De prescripțiile care sunt indicate în el, depinde direct recunoașterea brandului:
Brandbook este documentul în care sunt indicate anumite reguli, cu scopul poziționării companiei în sfera de afaceri. În procesul de elaborare a designului brandbook-ului, se realizează interpretarea grafică și unificarea stilului corporativ și a celui de firmă.
Dumneavoastră primiți un ghid grafic complet, cu privire la utilizarea culorilor, fonturilor și a identității de firmă. Pe lângă asta, acest document reduce eforturile și timpul stabilirii obiectivelor în pregătirea de campaniile de marketing.
Sarcinile de bază pe care le realizează brandbook-ul:
Elaborarea brandbook-ului de la zero presupune realizarea tuturor lucrărilor, de la cercetările de marketing, până la producerea finală a documentului.
Costul final al stilului de firmă depinde de mai mulți factori:
Vă propunem să vă familiarizați cu prețul creării designului stilului de marcă. Oricare dintre acestea poate fi modificată în funcție de cerințele și dorințele dvs.