«QIWI SRL» include peste 600 de puncte de plată pe teritoriul Republicii Moldova, ceea ce permite achitarea către 200 de furnizori de bunuri și servicii atât la nivel național, cât și internațional. Prin intermediul terminalelor de autodeservire, QIWI oferă o oportunitate de a plăti rapid și ușor, 24/7, facturile pentru utilități, operatorii de telefonie mobilă, furnizorii de servicii de Internet, rambursarea creditelor, plata impozitelor, amenzi și alte servicii publice/private.
Sarcina principală a fost de a crea o prezentare clară a serviciilor companiei și desigur, un design web adaptiv. A fost necesar să introducem un antet al site-ului cu logotipul, un formular de feedback, un slide cu fotografii pe pagina principală și un buton "mai mult" care va conduce la pagina "Despre noi". De asemenea, a fost necesar să implementăm căutarea internă, secțiuni cu meniuri drop-down "despre noi", "pentru utilizatori" și "pentru afaceri". O sarcină esențială a fost ca pe site să fie afișate toate categoriile de servicii disponibile.
S-a elaborat un design adaptiv, în conformitate cu toate dorințele și cerințele clientului. În partea dreaptă, un formular de feedback «Aveți întrebări?» Pe pagina principală a fost adăugat un slide cu fotografii de înaltă calitate și un buton "mai mult", care duce la pagina "Despre noi". În partea de jos a paginii principale a fost adăugat un buton "acces la pagină" pentru punga QIWI. La finalul colaborării, clientul a primit site web de calitate care reflectă toate serviciile și avantajele companiei.