1. Principala
  2. Site-uri
  3. Competition advocacy

Elaborarea site-ului al companiei Competition advocacy

Competition advocacy

Sarcinile care trebuiau soluționate

Sarcina de bază – crearea unei pagini de landing cu cinci blocuri informaționale. Pagina de landing trebuie să fie accesibilă pentru toți utilizatorii: pe calculatoare și dispozitive mobile. Cerințele standard au fost ca antetul site-ului să conțină logotipul, datele de contact și panelul pentru limbi. De asemenea, în partea superioară a site-ului clientul a dorit să fie prezent butonul «Contactează-ne» care să conducă spre forma de contact corespunzătoare.

Soluțiile care au adus rezultate

Informația despre companie a fost împărțită în blocurile «Despre Noi», «Scopuri», «Activități», «Realizări» și forma de contact. Astfel, a fost creat un landing simplu, informativ și confortabil, care conține toate datele despre activitatea organizatiei. Forma de contact este elaborată într-un mod minimalist pentru o completare cât mai rapidă. La blocul «realizări» la efectuarea unui click pe «Proiecte active» sau «Proiecte realizate» este afișată o listă care poate fi completată oricând de client cu noi proiecte. În rezultat, clientul a obținut un landing simplu, calitativ, accesibil pe toate dispozitivele.

De asemenea, vă puteți familiariza cu case-ul nostru despre dezvoltarea unui site web pentru o companie juridică.

Obțineți o ofertă
A primi o propunere