Crucea Roșie din Moldova asistă persoanele vulnerabile în situații de dezastre și de criză. Prin programele și activitățile sale în beneficiul societății, contribuie la prevenirea și alinarea suferinței sub toate formele, protejează sănătatea și viața, promoveaza respectul față de demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, religie, vârstă, aparența socială sau politică.
Ca parte a proiectului, pe baza logo-ului existent al organizației, noi am dezvoltat un brandbook care include următoarele elemente de identitate corporativă: elemente grafice ale brand-ului (iconografia, infografice pentru statistici, elemente grafice pentru video, harta filialelor), documentația corporativă (cartea de vizită, ecusonul corporativ, formularul corporativ), materiale deb promovare (dosar corporativ, pixuri, brățări, sacoșe din material, pachete, stick de memorie USB, insigne, calendar de birou, îmbrăcăminte corporativă), materiale de marketing și promovare (roll-up-uri, broșuri, pliante), materiale de comunicare organizațională (raport anual, prezentări PowerPoint).