Compania prezintă noul său proiect — un complex locativ de elită la Botanica cu diferite planificări şi suprafeţe de apartamente. Cele mai mari avantaje ale proiectelor sale, compania le consideră: izolare fonică excelentă, materiale verificate, de calitate, zonă de parc, parcare subterană bine echipată. În locuinţele noi, de asemenea se propun spaţii pentru utilizare comercială.
Echipa noastră trebuia să creeeze un site landing pentru prezentarea informaţiei referitor la un nou complex de locuinţe al companiei. Trăsăturile distinctive ale resursei — meniul lateral care se derulează, butoanele active Viber şi WhatsApp la răsfoirea paginilor. Noi trebuia să cream un site web cu o structură logică a blocurilor informaţionale a landing-ului şi design unic, care ar fi prezentat într-o manieră avantajoasă imaginea obiectului de construcţie, promovat de companie.
În ceea ce priveşte crearea blocului meniului, noi am făcut aceasta într-o manieră neordinară şi l-am plasat de-a lungul părţii din stînga a paginii. În antetul site-ului a fost indicat logo-ul şi datele de contact, butonul „Comandă un apel”. Alternanţa informaţiei grafice şi de text a oferit posibilitatea de a interacţiona mai uşor cu conţinutul, iar poza calitativă a complexului locativ îl prezintă pe acesta într-un mod avantajos. În subsolul site-ului este realizată posibilitatea a face un apel doar în cîteva click-uri, iar butoanele Viber şi WhatsApp sunt prezente tot timpul pe ecran în partea stîngă jos, pentru o vizibilitate mai bună.