Un design web bun nu este doar un zbor de fantezie de un specialist, este gradul de utilizare a unui web design, deoarece gradul de utilizare este determinată în primul rând de către utilizator. Un aspect vizual calitativ se bazează pe psihologia culorii, preferințele publicului țintă și regulile dure de design. În primul rând, el este orientat spre oameni. Însă ce ar însemna asta?
Utilizatorii online sunt nerăbdători: în lista de rezultate, ei dau click pe unul din primele linkuri, iar dacă nu găsesc pe el ceea ce căutau, închid site-ul imediat și îl deschid pe altul. Un design bun este capabil nu doar să mențină atenția clientului potențial, dar și îi permite să interacționeze rapid și comod cu informația prezentată.
Prima impresie este determinată în mare parte de pagina principală a site-ului web, deoarece ei i se oferă cea mai multă atenție: texte optimizate și atrăgătoare, imagini calitative, care nu vor distrage de la informația principală, gamă plăcută de culori. Dacă în etapa de cercetare a paginii principale ați reușit să cuceriți atenția utilizatorilor, atunci principala sarcină este realizată.
Resursele web moderne, de obicei, au conținut static și dinamic, de aceea este foarte important să evidențiați elementele cărora utilizatorii trebuie să le atragă atenția în primul rând. Obiecte care se mișcă, font gros și alți indici vizuali vor ajuta vizitatorul să ajungă la punctul final al căutării.
Designul plăcut și ierarhizarea permite să înțelegem rapid ce funcții sunt disponibile și cum să lucrăm cu resursa. Conținutul care se percepe ușor reprezintă unul din cele mai importante principii ale designului reușit.
Accesibilitatea și comoditatea atrag întotdeauna utilizatorii online, deoarece aceștia nu accesează site-ul pentru a admira designul. Un aspect vizual bun este atunci când din start găsiți panoul de navigare, conținutul și titlurile, linkurile după o anumită temă și puteți face o comandă fără probleme.
Nu merită să supraîncărcați pagina cu grafică inutilă. Conținutul trebuie divizat pe părți, astfel încât utilizatorul să poată analiza comod, căuta informațiile și lucra asupra lor. Dacă trebuie să alegeți între grafică și spațiul gol, mai bine favorizați-o pe cea din urmă. Blocurile vide cu un fon plăcut – acesta este locul unde puteți „respira” și lua o decizie corectă în privința cumpărăturii.
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit.