Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Web design

Cum creezi un design creativ pentru startup?

  1. Principala
  2. Blog
  3. Web design
  4. Cum creezi un design creativ pentru startup?
Timp de citire: 4 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Marina Iakovleva Iakovleva Marina
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

Designul individual al site-ului este un design care ține cont de caracteristicile și avantajele afacerii, a publicului țintă, a influenței culorilor asupra activității cumpărătorilor, ușurința înțelegerii și mulți alți factori. Dacă afacerea dvs. doar începe, atunci dvs. aveți nevoie de un instrument puternic, pentru a atrage atenția clienților potențiali.

Designul gândit al site-ului este o componentă a strategiei de creștere a tinerei companii, pentru că el influențează direct asupra comunicării cu publicului țintă, vânzărilor și a competivității. Dar ce e designul? Doar logoul, șablonul WordPress sau o oarecare interfață inovativă? Defapt, tot ce e enumerat și chiar puțin mai mult.

 

Design frumos al site-ului: caracteristicile obiective

Cunoscutul designer Wells Riley a efectuat o cercetare cu privire la importanța designului pentru startup-uri și a formulat principalele calități ale designului, care caracterizează principalul lui scop. Să le enumerăm:

  • Inovație. Tehnologiile noi din sfera IT reprezintă noi posibilități pentru crearea unui design inovativ. Un astfel de design se creează mereu ținând cont de tendințele actuale, iar inovarea nu este niciodată scopul final.

  • Utilitate. Un produs devine util datorită funcționalității, confortului psihologic și a esteticii.

  • Estetică. Aceasta este componenta utilității designului. El poate fi numit frumos și estetic, doar dacă este bine proiectat și gândit.

  • Claritate. Designul trebuie să ajute marfa sau serviciile dvs. să povestească mai bine și mai clar despre sine.

  • Lipsa de insistență. Crearea designului nu este doar o artă, dar o soluție pentru sarcini concrete. Conținutul lui trebuie să fie neutru și să lase utilizatorilor spațiu pentru a se gândi.

  • Sinceritate. Nu trebuie să exagerați calitatea, valoarea sau noutatea produsului. Designul exprimă promisiunile pe care compania poate să le respecte.

  • Conștientizare. În procesul de creare a designului trebuie să manifestăm grijă și respect față de consumator. Nu putem lăsa lucrurile să decurgă de la sine.

  • Atemporalitate. Dacă designul nu încearcă să fie modern, el niciodată nu își va pierde actualitatea. Într-o comunitate modernă, designul este unul din puținele lucruri care servește în afara timpului.

  • Minimalism. Un design calitativ nu trebuie să fie supraîncărcat cu elemente care distrag de la caracteristicile conceptuale importante ale produselor sau serviciilor promovate. Cum se spune: mai bine mai puțin, dar mai bine.

 

 

Ce este cel mai important în designul startup-urilor?

Dacă ați decis să comandați un design exclusiv al site-ului pentru startup-ul dvs., asigurați-vă că designerul respectă și aplică principiile enunțate mai sus.

Wells Riley a intervievat sute de directori, designeri și specialiști în marketing, și a constatat că atunci când se gândesc la principalele caracteristici ale designului, toți participanții au aproximativ aceeași viziune asupra situației.

Lansând un nou brand, produs sau serviciu pe piață, specialiștii au convenit că principalul în designul site-ului pentru startup este estetica. Atracția exterioară reprezintă garanția implicării clienților potențiali. Pe al doilea loc s-a plasat capacitatea designului de a accentua avantajele produselor, iar pe al treilea – claritatea lui.

 

Ce concluzie urmează?

Felul în care startup-erii și designerii văd produsul reprezintă des o părere controversată. Dacă antreprenorul începător poate formula exact dorințele și închipuirile sale cu privire la viitorul site-ului web, iar designerul – să le realizeze corect, bazându-se pe experiență, atunci nici un fel de probleme nu trebuie să intervină.

Însă, trebuie să țineți cont de specificul acestei afaceri. Startup-ul presupune schimbări dese, dezordine în procesele de afaceri și închipuiri vagi (cel mai des) despre publicul țintă. De aceea dvs. trebuie să găsiți un designer flexibil, talentat și cu experiență, care va fi gata să lucreze într-un regim ne standard.

Mai aveți întrebări pe acest subiect? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi ne ocupăm de elaborarea individuală a designurilor exclusive ale site-urilor web, pentru toate sferele de afaceri, începând cu anul 2008.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)