Client: Autoshina.md - un magazin online care vinde anvelope, jante, uleiuri de motor, baterii si accesorii auto. Magazinul ofera, de asemenea, o gama larga de servicii, inclusiv schimbarea sezoniera a anvelopelor, depozitarea rotilor auto si, desigur, montarea anvelopelor. Magazinul Autoshina este pe piata din 2016 si este orientat spre client, lucru care a fost luat in considerare in mare parte de echipa Studio Webmaster.
Caracteristica site-ului: Site-ul contine mai mult de 4 milioane de pagini, iar asortimentul se extinde in mod constant. Acest lucru sugereaza ca site-ul necesita actualizari permanente si testari regulate.
Publicul tinta: Proprietarii de masini care locuiesc in Moldova.
Obiectiv: cresterea traficului organic, a ratelor de conversie si a cresterii ulterioare a veniturilor.
Serviciu: promovare SEO si optimizare site.
Fiecare site specific necesita dezvoltarea unui plan individual si a unor metode de creare si promovare. Chiar daca SEO include o lista specifica de procese, pentru a obtine cele mai bune rezultate, trebuie de scapat de cadre si sabloane.
Specialistii nostri se disting prin flexibilitate si capacitatea de a se adapta la schimbarile continue ale progresului tehnologic.
Analizam site-urile concurentilor — invatam din greselile altora si facem mai bine. Dezvoltam o strategie de succes pentru promovarea site-ului web.
Formarea nucleului semantic — Punem bazele site-ului, pentru a promova numarul maxim de cuvinte cheie.
Clustering — Distribuim cererile in categorii, astfel incat paginile necesare sa fie clasificate dupa cuvinte cheie.
Compilarea metadatelor — pe baza cuvintelor cheie colectate, formam titlul si descrierea corecta pentru fiecare categorie.
Compilarea continutului SEO — scriem texte originale folosind cuvintele cheie.
Configurarea linkurilor interne — analizam si configuram linkurile interne in mod corect pentru a transfera nucleul linkurilor a principalelor categorii.
Link building — intocmim un plan de link building si construim un profil de link de inalta calitate.
Viteza de incarcare — accelerarea vitezei de incarcare a intregului site
Analiza factorilor comportamentali — colectam punctele slabe ale proiectului, le analizam si le corectam pentru a le imbunatati eficienta.
Testarea utilizabilitatii — efectuam un test al utilizabilitatii pentru confortul utilizatorilor si sporirea ratei de conversie.
Corectarea erorilor — dupa o analiza detaliata a traficului, a factorilor comportamentali si a utilizabilitatii, realizam o optimizare finala prin metaetichete si facem editari de design pentru confortul utilizatorilor.
Filtrul imbunatateste factorii comportamentali si face sa fie mai usor pentru utilizatori sa gaseasca produsului dorit pe site.
Rubrica utila pentru confortul utilizatorului si extinderea snippet-ului care va mari CTR-ul site-ului.
Aspect adaptiv al site-ului pentru toate tipurile de dispozitive, fie ca este vorba de PC, smartphone sau tableta.
Traficul organic este numarul de utilizatori care viziteaza singuri site-ul dvs., adica personal printr-un motor de cautare. Acesta este cel mai valoros trafic, deoarece nu investiti nimic in el, ceea ce nu se poate spune despre promovarea prin publicitate. Ca rezultat al lucrarilor de inalta calitate privind optimizarea interna, traficul organic a crescut astfel:
Folosind acest indicator, puteti evalua interesul potentialilor clienti pentru produsul dvs. Analiza regulata a acestui factor va permite sa reglati si sa personalizati activitatea site-ului cat mai eficient posibil. In acest context, am eliminat toate defectele tehnice, inclusiv cele legate de design. Ca urmare, indicatorul de activitate a utilizatorilor a crescut astfel:
In doar un an, toti indicatorii au crescut de 2-3 ori, ceea ce ar fi durat mult mai mult fara optimizare. Identificarea cauzelor stagnarii site-ului si dezvoltarea unei strategii eficiente necesita anumite cunostinte profesionale.
Daca doriti sa deschideti noi fatete ale afacerii dvs. si sa tineti pasul cu tendintele actuale ale pietei, bine ati venit la Studio Webmaster.