Rețelele de socializare au încetat de mult să mai fie un loc, care este folosit doar pentru a menține relațiile cu prietenii și cu colegii de clasă. Acestea atrag din ce în ce mai mulți utilizatori, care petrec adesea ore întregi vizionând contentul. Nu e de mirare că, potențialul a fost apreciat de creatori, după ce au oferit instrumentele corespunzătoare, care comercianții au început să le folosească peste tot în scopuri publicitare. Acest lucru este legat și de crearea magazinului online pe Instagram.
Aici, produsele pot fi promovate atât cu ajutorul fotografiilor, cât și prin stories. Produsul marcat are o pictogramă specială, care afișează prețul, precum și un buton „cumpără acum”, care va redirecționa cumpărătorul direct pe website. Ca urmare, clientul va face o achiziție în doar câteva secunde, ceea ce scurtează semnificativ procesul de procurare. De aceea este foarte important să proiectați și să creați o pagină de vânzare pe Instagram corect.
Majoritatea oamenilor folosesc Instagram-ul, cautând inspirație și vizionând imaginile în fiecare zi. Atunci când ei observă un produs plăcut din punct de vedere estetic prezentat, pot decide spontan să-l dețină.
Țineți cont că, dvs. aveți dreptul de a vinde numai bunuri fizice. În acest caz, contul trebuie să fie corporativ. Dacă aveți doar un profil privat, îl puteți converti cu ușurință într-unul profesional și puteți avea acces la multe caracteristici, care vă vor ajuta cu construirea a unui brand. Asigurați-vă că contul corespunde regulilor internet-gigantului Meta.
Un cont de Instagram este bine de utilizat pentru a răspunde la întrebările importante ale clienților despre domeniul dvs. de activitate. Căutați sfaturi și soluții interesante pentru a rezolva diverse probleme mai rapid sau mai ușor și împărtășiți-le cu clienții dvs. Atrageți atenția, astfel încât oamenii să aștepte cu nerăbdare mai mult. Veți fi surprins să aflați că, unele dintre sfaturile pe care le-ați considerat evidente pot stârni o reacție de curiozitate în rândul urmăritorilor dvs. de pe Instagram și pot întări poziția dvs. de expert în industrie.
Pentru a se diferi față de concurenți, compania dumneavoastră nu ar trebui doar să își prezinte serviciile și să le ofere potențialei clientele. Este important să vă arătați ca un brand, care schimbă viața.
Grafica, fotografiile și videoclipurile pregătite interesant ies în evidență în mod exagerat. În Instagram găsiți 23 de filtre pentru a vă face creațiile să pară memorabile.
Doriți să faceti crearea un magazin online pe Instagram sau un web-site? Apoi începeți acest proiect adresându-se la Studio Webmaster. Vă vom oferi consultații competente și apoi vă vom organiza o promovare de prima clasă a platformei virtuale de tranzacționare prin toate metodele disponibile.