Publicitatea pe rețelele de socializare, publicitatea SMM este în continuare cea mai eficientă modalitate de a atrage clienții. Pe fiecare rețea de socializare exista un sistem de publicitate care vă permite sa utilizați funcțiile acestuia pe deplin. În dependență de sistem, aveți la dispoziție modele de campanii de promovare și obiective, datorită cărora veți atinge scopurile companiei dvs., de exemplu, creșterea traficului pe site.
Rețelele sociale vă permit să promovați produse și servicii pe o plată bazata. Publicitatea este eficienta datorita, în special, datelor despre utilizatori cu privire la comportamentul lor, activitatea de pe rețelele de socializare, preferințele in content, datelor demografice și locația. Aceste informații vă permit să creați un mesaj interesant pentru audienta țintă și să comunicați cu persoanele potrivite la momentul potrivit. Publicitatea în rețelele sociale poate fi directă, personală și captivanta, si de la prima vedere poate câștiga încrederea viitorului client.
Serviciile de publicitate pe rețelele sociale va funcționa bine pentru campanii de promovare, campanii de atragere a utilizatorilor unici, precum și pentru clienții potențiali și pentru vânzări. Vom alege un site web care va corespunde obiectivelor dvs. de afaceri, vom identifica audienta țintă și vom pregăti un mesaj care răspunde la necesitățile lor.
Putem clasifica rețelele sociale după tip de:
platforme sociale (de exemplu, Twitter, Facebook, VKontakte);
mesageri (de exemplu, Messenger, Viber, WhatsApp);
site-uri generatoare de opinie (de exemplu, TripAdvisor, TrustedShops);
mijloace de schimb a fotografiilor (de ex., Instagram, Snapchat);
platforme video (de exemplu, YouTube, Vimeo, Twitch);
platforme ale economiei colaborative (AirBnB, Kickstarter, Wspieram.to);
blogosferă.
Indiferent de tip, avantajul lor comun cu privire la internet marketing este un potențial imens de publicitate. Activitățile pentru atingerea obiectivelor de afaceri în rețelele sociale pot fi clasificate ca gratuite (naturale) și pe baza de o plată. Desfășurarea activităților de publicitate pe baza unei plați în rețelele sociale vă permite să realizați scopul campaniei (lead, sales) de mai multe ori la momentul de contact cu clientul, adică în rețeaua social, fără necesitatea de a-l trimite, să zicem, pe un site web sau in o aplicație.
Noi ne vom ocupa de asta.
Datorită cunoașterii instrumentelor de promovare prin intermediul rețelelor sociale, vă vom ajuta să extindeți semnificativ acoperirea conținutului publicat și, astfel, să creați o imagine pozitivă a brandului dvs.
Specialiștii noștri vor efectua o analiză, vor dezvolta detaliat audienta țintă și, astfel, vor ajuta la atingerea utilizatorilor interesați de propunerea prezentată.
Acoperirea mare pe rețele sociale – doar una din cinci persoane nu utilizează rețelele sociale, iar numărul lor scade in continuare. Acest canal de comunicare vă permite să ajungeți la marea majoritate a potențialilor clienți.
Studiu precis de piață – publicitatea pe rețelele de socializare are cele mai precise capacități cu privire la selectarea caracteristicilor utilizatorilor la care dorim să ajungem.
Contactul direct – rețelele sociale – este cel mai eficient mijloc de reducere a distanței dintre afacere și potențialul client. Se oferă o serie de instrumente pentru a ușura setare unei comunicări instante bidirecțională.
O rată înaltă a conversiei - utilizarea eficientă a oportunităților de publicitate în rețelele sociale vă permite să desfășurați una dintre cele mai eficiente campanii de marketing pe Internet.
Preț redus - costul unei unități de atragere a unui potențial client în rețelele sociale este unul dintre cele mai mici.
Fără costuri minimizate – absența acestei bariere vă permite să utilizați acest transportator de către orice afacere, indiferent de mărime și buget.
Orientativa către utilizatorilor similari – rețelele sociale ca fiind una dintre unii, oferă mecanisme pentru a ajunge la utilizatori similari cu clienții deja a noștri sau au un anumit set de funcții.
Rețelele sociale sunt în prezent cel mai popular mod de a petrece timpul liber. Numai Facebook are aproape 2,5 miliarde de utilizatori din întreaga lume. La un loc acest număr de oameni ar ocupa mai mult de 1000 km2. Acum imaginați-vă că toți acești oameni sunt potențialii clienți. Destul de mult, nu-i așa?
Rețelele sociale sunt baze de date uriașe care pot fi utilizate gratuit și fără restricții. Acestea colectează informații despre utilizatori, cum ar fi sexul, vârsta sau interesele, și le permit să fie utilizate în scopuri de marketing. Datorită acestui fapt, puteți crea grupuri foarte diferite și detaliate de destinatari pentru a ajunge exact la acei utilizatori care vor fi interesați de publicitatea dvs. Acest lucru vă permite să obțineți o mulțime de clienți potențiali valoroși și, în același timp, să economisiți o mulțime de bani.
În afara de asta, rețelele sociale sunt un loc minunat pentru a vă crea și consolida imaginea: publicațiile regulate, evenimentele și interacțiunea cu clienții garantează nu numai o recepție pozitivă, ci și o simpatie și loialitate fără echivoc a destinatarilor.
Costul publicității pe rețelele sociale poate fi foarte mic, cât și extrem de înalt. Puteți sa o setați singur analizând statisticile prezise pentru grupuri individuale de destinatari și sumele zilnice.
Cu toate acestea, nu numai de suma aleasă depinde succesul campaniei. Există o serie de variabile de care depinde rezultatul final, deci este foarte important să le analizați cu atenție și să le optimizați.
În caz contrar, putem plăti foarte mult, iar vizionările și clicurile primite nu vor fi eficiente.
Stabiliți un obiectiv de campanie - gândiți-vă la ceea ce vă interesează cel mai mult. Aceasta poate fi, de exemplu, creșterea traficului pe site-ul dvs.
Alegeți o locație - nu alegeți un teritoriu prea mare atunci când conduceți o afacere locală de servicii. Chiar dacă publicitatea dvs. este captivanta, clienții nu vor veni la dvs. dintr-un raion vecin.
Identificați audienta de destinatari – selectați sexul și vârsta utilizatorilor, pre supând ca ei sunt cei mai frecvenți clienți.
Media de socializare online ne oferă o mulțime de oportunități de a crea publicitate. Putem alege dintr-un număr mare de șabloane gata făcute și putem crea cu ușurință lucrările noastre. Cele mai populare formate de publicitate din rețelele sociale:
Publicitatea grafică este o postare clasica cu fotografii și conținut. Sunt bine potrivite pentru promoții de sezon și produse noi.
Publicitate video – este un videoclip cu o scurtă descriere. Publicitatea de acest tip necesită mult mai mult efort (atât muncă, cât și bani), fiind extrem de eficientă și atrăgând atenția.
Caruselul - este un format în care puteți plasa până la 10 fotografii care pot fi mișcate in dreapta și in stânga ca un carusel. Acest tip de publicitate este foarte atractiv pentru public și este considerat extrem de eficient.
Publicitatea produselor- este importul de marfa din magazinul dvs. online pentru publicitate. Sunt foarte eficiente pentru promovarea promoțiilor, edițiilor limitate sau a produselor de vânzare cu amănuntul. Recent, ele sunt, de asemenea, foarte populare sub formă de carusel.
Anunțurile pe site-ul web - un tip de publicitate când un utilizator face clic pe ea, este direcționat pe site-ul dvs. Excelent pentru promovarea actualizărilor pe site-ul dvs. web sau a postărilor noi de pe blog.
Începutul oricărei campanii de publicitate -este de a determina obiectivele exacte și calculabilele ale campaniei. Este important să vă familiarizați cu brandul, precum și cu produsele și serviciile care sunt obiectul campaniei. Un anumit mod de a monitoriza o afacere afectează în mod direct forma de publicitate eficientă în rețelele sociale.
Următorul pas este să alegeți rețelele sociale corespunzătoare, precum și instrumentele analitice care vă vor permite să urmăriți rezultatele activităților dvs. și instrumentele care vă vor permite să desfășurați campania cu un impact maxim.
Al treilea pas – de a determina planificarea bugetului și durata campaniei. Pe baza acestui fapt, se setează un program și se stabilește audienta țintă pentru care se va desfășura campania. Ultimul pas înainte de lansarea promovării publicității în rețelele sociale – este dezvoltarea reclamelor și determinarea frecvenței schimbărilor acestora și metodologia de verificare a eficienții fiecărui dintre ele. Un element important în implementarea unei campanii de publicitate în rețelele sociale este și clarificarea formei și metodei de raportare a consecințelor activităților de publicitate.
Eficienta unei campanii de pe rețelele sociale depinde, în primul rând, de implementarea acesteia. Reacția imediata la modificările parametrilor este de mare importanță aici, deoarece această formă de promovare se caracterizează prin schimbări dinamice în eficienta campaniei în perioade de timp scurt. Site-ul web sau aplicația în sine, care este adesea ținta conversiei, nu este la fel de importantă. În acele campanii care își propun să se schimbe pe un site web sau într-o aplicație, ușurința de utilizare și corectitudinea folosirea lor sunt, de asemenea, obiectul analizei noastre. În această situație, optimizarea activităților de publicitate include nu doar dezvoltarea, metodele de direcționare, prețurile și bugetul, dar si elementele și funcțiile site-ului sau aplicației.
Astăzi, multe companii din Moldova înțeleg că este timpul de a comanda publicitate în rețelele sociale. Și apelează la Studio Webmaster, pentru că aici se oferă acest serviciu și alte oferte - la cel mai înalt nivel! De asemenea, vă putem oferi serviciul "promovarea contului Instagram", care va ajuta la creșterea publicului interesat de produsele dvs.