Cu siguranță mulți oameni au auzit despre SEO, dar puțini oameni înțeleg ce este promovarea SEO, de ce este necesară pentru comerțul electronic și care sunt avantajele. Într-adevăr, promovarea SEO este un proces dificil din punct de vedere tehnic. Însă, putem explica utilitatea ei în cuvinte simple.
Aproximativ 70% din toate solicitările utilizatorilor online se desfășoară anume pe Google.
Acesta este cel mai vizitat site din lume. Pe al doilea loc este Facebook, iar pe al treilea – YouTube, care la fel aparține Google.
Aproximativ 50% din toate solicitările din motor conțin 4 cuvinte și mai mult, adică sunt cu frecvență joasă.
Trafic organic în Google și alte sisteme de căutare – acesta este cea mai mare sursă de atragere a vizitatorilor pe site.
Deci, noi am pregătit 5 argumente convingătoare, de ce merită să alegeți promovarea Google a site-ului.
Chiar dacă e evident, acesta e principalul avantaj al optimizării căutărilor. Totuși, scopul oricărei afaceri – vânzările active. Ce oferă SEO? Atrage pe site-ul dumneavoastră mai mulți clienți potențiali și încearcă să le vândă produsele/serviciile dvs. Odată ce crește traficul, crește și cantitatea de comenzi și venitul.
Crearea bazei de clienți este o condiție importantă pentru creșterea vânzărilor. Rezultatul promovării Google pentru majoritatea site-urilor web este traficul, care 50-80% constă din utilizatori noi.
Conform cercetărilor companiei Webprofilters, traficul pe care îl primesc site-urile din căutare în rezultatul promovării SEO este mult mai calitativ decât traficul din publicitatea contextuală. Majoritatea utilizatorilor online exprimă încredere mai mare față de lista de rezultate (TOP 3), decât față de celelalte tipuri de publicitate. Este surprinzător: des, ea nu corespunde în totalmente solicitării și este insistentă.
Lista de rezultate Google este altceva. Aici persoana întotdeauna va găsi răspuns la întrebarea sa. Iar dacă acel răspuns va fi primit datorită site-ului dvs. web, care ocupă o poziție de frunte în listă, atunci se garantează:
Cei care intră în TOP 3 în căutarea Google în nișa sa, dictează trendurile, politica de prețuri și tempourile de dezvoltare. Ceilalți se compară cu ei. Dacă dvs. aveți un site web, atunci probabil cunoașteți concurenții dvs. din top și analizați cauzele succesului lor. Iar cauza este foarte simplă – promovarea SEO eficientă. Folosind acest instrument de marketing, dvs. nu veți trebui să atingeți succesul altora, dvs. singuri veți influența piața.
În procesul de lucru, specialistul SEO conectează la site-ul dvs. sistemul de analiză Google Analytics. Acesta este principalul instrument de urmărire a eficienței oricăror activități de publicitate. Cu ajutorul lui, veți afla, de exemplu:
Servicii de seo în Google oferă o perspectivă durabilă. Cele mai multe investiții sunt necesare la început, ca site-ul să ajungă în pozițiile de top. După aceea, trebuie doar să menținem rezultatul.
Datorită cantității mari de clienți potențiali și a calității înalte de servicii/produse, dvs. puteți mări volumul de vânzări și cu toate acestea, investi mai puțin în SEO. Iar cheltuielile pentru publicitate/promovare reprezintă unul din elementele cu care se calculează ROI (randamentul investițiilor). În acest fel, investițiile de afaceri scad, iar profitul crește.