Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SEO

Ce este optimizarea site-urilor?

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Ce este optimizarea site-urilor?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

Când se discută despre optimizarea resurselor online, cel mai des se referă la promovarea SEO. Ea reprezintă o serie de măsuri orientate spre ridicarea poziției site-ului web în rezultatele căutării, după anumite solicitări cheie.

 

Ce înseamnă promovarea site-ului în motoarele de căutare?

Aceasta presupune un lucru complex cu factorii:

  • Exteriori. Modelarea linkurilor care duc la portal, din resursele populare și verificarea calității lor.

  • Interiori. Soluționarea problemelor de indexare, pregătirea conținutului după parametrii motoarelor de căutare, configurarea relinkingului și altele.

  • Comportamentali. Sporirea indicilor, aprecierea acțiunilor utilizatorilor online pe portal – refuzurile, durata sesiunii, profunzimea sesiunii, rata click-urilor și altele.

Tot ce am enumerat mai sus, dar și multe alte elemente, fac parte din factorii de clasare a site-urilor web. Dacă nu le corespundeți (măcar unuia din ei), resursa niciodată nu va putea fi în fruntea listei de rezultate, din cauza filtrelor motoarelor, care funcționează 24/7. Din acest motiv specialiștii SEO desfășoară un lucru atât de complex și fac portalul atrăgător pentru motoarele de căutare.

 

Ce fel de optimizări mai există?

Pe lângă SEO, de asemenea, se desfășoară optimizarea socială (SMO – Social Media Optimization). În esență, ea pregătește portalul de trecerile utilizatorilor din rețelele de socializare și creează toate condițiile pentru ca aceștia să acceseze rapid pagina companiei din rețelele sociale, de pe site. Cu acest scop, se realizează:

  • determinarea și analizarea sabloanelor de comportament ale utilizatorilor;
  • introducerea unei interfețe comode și clare la nivel intuitiv;
  • asigurarea diversității informaționale;
  • amplasarea butoanelor „noi pe rețelele de socializare”, „distribuie publicația într-un click” și altele;
  • introducerea modulului de recenzii;
  • adăugarea linkurilor care duc la site-ul principal, în postările din rețelele sociale și altele.

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi ne ocupăm de promovarea complexă a site-urilor web și adaptarea lor după Google, Yandex și alte motoare de căutare, începând cu anul 2008.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)