Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SEO

Ce este optimizarea externă a site-urilor?

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Ce este optimizarea externă a site-urilor?
Lăsați o cerere
Diana Rotari Rotari Diana
Data Publicării : 30.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Optimizarea externă a site-urilor web – procesul de obținere a linkurilor spre resursa proprie de pe alte surse online sau pur și simplu – construirea unei serii de linkuri de referință. Pentru a înțelege de ce avem nevoie de ea, vom face o comparație între promovarea SEO externă și lucrările științifice. Cu cât mai multe referințe la resursele reputate utilizează și indică autorul, cu atât mai credibilă este cercetarea științifică.

Aproximativ după aceeași schemă funcționează motoarele de căutare: Google, Yandex și altele. La clasare, ele dau prioritate acelor site-uri web, la care fac referință cât mai multe resurse tematice și populare. Însă, dacă site-urile de referință au o reputație rea, poziția portalului dumneavoastră poate coborî în listă.

Construirea linkurilor de referință – un proces delicat și dificil, care poate fi încredințat doar specialiștilor SEO cu experiență.

 

Cum se desfășoară optimizarea site-urilor?

Înainte de efectuarea lucrărilor externe, de regulă, se realizează cele interne – colectarea nucleului semantic, adaptarea conținutului după algoritmii de căutare, includerea previzualizării, tag-urilor, CNC, dar și ridicarea factorilor comportamentali. Fără acestea, SEO va fi incomplet, iar site-ul web nu va putea nimeri în TOP 1 și nici chiar în TOP 10 a listei de căutări.

Pentru desfășurarea optimizării externe, se utilizează următoarele metode:

  • schimbul de link-uri cu site-urile web cu tematici similare;
  • scrierea comentariilor pe forumuri și bloguri;
  • includerea link-urilor în postările de pe rețelele sociale;
  • scrierea textelor comerciale pentru publicățiile din mass-media;
  • mențiuni pe panourile de anunțuri online;
  • utilizarea serviciilor de schimb de referințe;
  • publicarea în cataloagele tematice ale articolelor.

Promovarea SEO calitativă ocupă de la trei luni în sus, iar rezultatul maximal va fi atins doar după 8-10 luni. Anume în acest fel funcționează algoritmii de clasare, iar în cazul dat – termenul depinde cel mai puțin de specialist, indiferent de experiența și capacitățile acestuia. De aceea, dacă doriți să nimeriți cât mai rapid în TOP-ul Google sau Yandex, merită să vă preocupați de promovarea prin motoarele de căutare chiar acum.

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Ne ocupăm de promovarea SEO a site-urilor web începând cu anul 2008 și cunoaștem toate particularitățile procesului.