Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
SEO

Optimizarea externă a site-ului: check-list pentru auditul individual

  1. Principala
  2. Blog
  3. SEO
  4. Optimizarea externă a site-ului: check-list pentru auditul individual
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 27.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Optimizarea site-ului după motoarele de căutare asigură recunoașterea și numărul mare de vizite, dar și creșterea venitului real al resursei online. Dar cum să vă convingeți că utilizați motoarele de căutare la maxim? Verificați site-ul dumneavoastră după această listă și veți afla cât de optimizat este acesta.

 

Check list

  • Analiza dinamicii profilului de referință. Diverse servicii permit să vedem statistica integrală cu privire la cantitatea și calitatea legăturilor site-urilor web în momentul de față.

  • Înregistrarea în cataloage. În cataloagele populare și des vizitate, merită să plasați descrieri despre compania dumneavoastră, dacă încă nu ați făcut asta.

  • Promovarea articolele. Plasați oare conținut interesant și util, cu linkul spre resursa dumneavoastră, pe site-urile – cataloage tematice? Dacă da, atunci mergem mai departe. Dacă nu, înseamnă că a venit timpul să faceți asta. Acest fapt va contribui la crearea unui complex larg de legături.

  • Comunicate de presă. Adăugarea noutăților pe terenurile informaționale online și în mass media ridică popularitatea site-ului web în motoarele de căutare.

  • Participarea în panourile de anunțuri. Dacă tematica afacerii permite, puteți adăuga produsele și serviciile propuse pe panourile online de anunțuri, dar și pe agregatorii de prețuri și terenurile de vânzări.

  • Comentarea blogurilor și a forumurilor. Comentariile utile, cu menționarea resursei dumneavoastră, va influența promovarea nu mai rău decât articolele publicitare.

  • Schimbul de linkuri. Este util să facem un schimb de texte, cu linkurile la portalul dumneavoastră, cu resursele online analogice după tematică și tipul activității. Un asemenea barter influențează pozitiv promovarea prin motoarele de căutare.

  • Desfășurarea promoțiilor, tombolelor. Este suficient să amplasați pe portal noutăți despre concurs, una din condiții find distribuirea înregistrării pe rețelele sociale. Acest fapt va permite obținerea unor linkuri naturale la propria resursă.

  • Conținut calitativ. Merită să se scrie nu doar texte care vând, cu cuvinte-cheie relevante, dar și un conținut într-adevăr calitativ, corect și util. Acest fapt va crește șansele de distribuiri, numărul de linkuri naturale, dar și va influența pozitiv factorii comportamentali de clasare.

  • Cumpărarea linkurilor la burse. Metoda se utilizează atent și doar de specialiștii SEO cu experiență, după cum toate linkurile trebuie să fie unice.

Bineînțeles, specialiștii SEO cu experiență utilizează mult mai multe instrumente de optimizare externă a resursei web, care se diferențiază prin complexitatea și cunoașterea aprofundată a acestei sfere.

Dacă vă interesează optimizarea calitativă a site-ului, costul căreia poate fi verificat prin raportarea lucrului efectuat, atunci vă așteptăm la noi. Studio Webmaster are mai bine de 10 ani de experiență și practică de succes, în domeniul creării și promovării site-urilor web. Noi cunoaștem toate particularitățile procesului de promovare SEO și anume de asta vă vom ajuta să ajungeți în fruntea listei de rezultate, în cel mai scurt timp.