Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Email-marketing

Ce serviciu de distribuire email alegem? TOP 8, revizuirea celor mai bune

  1. Principala
  2. Blog
  3. Email-marketing
  4. Ce serviciu de distribuire email alegem? TOP 8, revizuirea celor mai bune
Timp de citire: 13 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Ana Topor Topor Ana
Data Publicării : 12.08.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

În mediul online este prezentă o cantitate enormă de servicii de distribuire email. Serviciul pe care l-ați ales va influența considerabil eficiența și comoditatea lucrului dumneavoastră sau a marketologului dumneavoastră. Din acest motiv, noi vă propunem să vă economisiți timpul pe citirea și cercetarea unei cantități mari de informații și să vă concentrați atenția asupra celor mai populare servicii de distribuire email.

 

Ce reprezintă serviciul de distribuire a scrisorilor și de ce avem nevoie de el?

Serviciul de distribuire email reprezintă un instrument de planificare, trimitere, urmărire și analiză a distribuirilor poștale în masă. Ele se diferențiază între ele prin setul de instrumente, navigare, interfață, nivel de suport și disponibilitatea ei în diferite limbi. Principala sarcină a oricărui serviciu este oferirea unor posibilități largi în email marketing. Astfel, rezultatele înalte nu pot fi obținute fără personalizarea scrisorilor și analiză. Anume din acest motiv avem nevoie de un serviciu bun de distribuire email, care vă va oferi posibilitatea de a profita de toate avantajele acestei sfere de marketing online.

 

Principalele avantaje ale distribuirii email

  • Asigurarea unor instrumente comode pentru planificarea și crearea campaniilor

  • Actualitatea pentru orice afacere

  • Simplificarea trimiterii scrisorilor și a analizei lor

  • Colectarea informațiilor în baza principalilor indici, precum clickabilitatea și altele.

 

Cum se abordează corect alegerea serviciului? Principalele aspecte

Ca email marketing-ul să aducă rezultate eficiente, este indispensabil să alegeți un serviciu corespunzător, în care veți putea planifica reușit distribuirile, urmări rezultatele și introduce modificări. Înainte de a alege un serviciu, analizați aspectele importante:

  • Planul tarifar – asigurarea unui pachet gratuit pentru un început ușor, cu o mică bază email.

  • Experiența utilizatorilor – blocul de construcție de scrisori trebuie să fie clar, comod și simplu în utilizare.

  • Colectarea datelor statistice – serviciul trebuie să reflecte principalele informații cu privire la fiecare grup de scrisori.

  • Colectarea instrumentelor de automatiza – automatizarea pentru o bază, care conține mai bine de 1000 de adrese, este un must have.

  • Suportul și disponibilitatea acestuia în diferite limbi – un serviciu bun trebuie să vă ajute cu soluționarea diferitor probleme 24/7.

 

Distribuirea scrisorilor: revizuirea celor mai bune instrumente, TOP 8

1. Mailchimp

Mailchimp este unul din cele mai vechi servicii din lume, cu un procent înalt de livrare a scrisorilor (96-99%). Disponibilitatea tarifului gratuit permite încercarea unei distribuiri email, cu o bază mică de date, de la 2 000 de adrese și 12 000 de scrisori. Principalul avantaj este disponibilitatea diferitor plugin-uri și soluții. Acest serviciu este potrivit pentru sarcinile reprezentanților afacerilor mici și mijlocii.

În ceea ce privește neajunsurile, ar fi necesar să menționăm suportul tehnic, disponibil doar în limba engleză. Pe lângă asta, nu fiecărui utilizator îi este comodă și clară interfața. Crearea distribuirilor automate, cu utilizarea tarifului gratuit este imposibilă.

2. Benchmarkemail

Tariful gratuit include un număr maximal de 2000 de adrese și 14 000 de scrisori. Interfața este clară și comodă. Acest serviciu se potrivește perfect afacerilor mici și bloggerilor începători. El oferă posibilitatea de întocmire și expediere a diferitor sondaje, de verificare a corectitudinii. Suportul tehnic, ca și interfața, este disponibil în 6 limbi: engleză, germană, portugheză, italiană, spaniolă și chineză. De asemenea, interfața este disponibilă și în limba franceză, japoneză și taiwaneză.

Unicul minus, care poate fi evidențiat, este lipsa limbii române și ruse. În principiu, alte neajunsuri semnificative acesta nu are.

3. Aweber

Un serviciu suficient de cunoscut printre bloggerii din țările occidentale. Acesta se caracterizează printr-un indice înalt de livrare a scrisorilor – până la 98%. Suportul tehnic și interfața sunt doar în limba engleză. Planul tarifar gratuit este disponibil doar timp de 30 de zile, iar ulterior este necesar să alegeți un pachet standard, în dependență de cantitatea de abonați (adrese). Serviciul propune mai bine de 700 de șabloane, cu un design destul de atrăgător și comod, un constructor comod al blocurilor de scrisori. Una din principalele diferențe față de alte servicii este disponibilitatea în stoc a 6000+ imagini.

Printre neajunsuri, merită să evidențiem planurile tarifare și lipsa altor limbi. Un moment interesant: pentru a utiliza funcționalul chiar și de probă, trebuie să achitați 1$.

4. Justclick

O platformă completă, care include serviciul de distribuire email și trimitere a mesajelor SMS, constructor de landing și instrumente de creare a programurilor de parteneriat. Principalul avantaj – posibilitatea de a analiza vânzările. Din funcții, merită să evidențiem modelele de scrisori, planificatorul comod de mesaje, constructorul.

Indicele de livrare a scrisorilor cedează multor servicii. De asemenea, printre neajunsuri – sistemul complicat de planuri tarifare, cu un comision de 5% din vânzări. Pachetul de bază este destul de limitat și nu este gratuit. Interfața și suportul se realizează doar în limba rusă.

5. UniSender

UniSender este des utilizat de proprietarii magazinelor online. Livrarea scrisorilor – 97%. Serviciul propune mai bine de 50 de șabloane, cu un design interesant. Integrarea cu principalul CMS și CRM. Există posibilitatea de a efectua distribuirea SMS, cu un tarif de 0,03$ pe mesaj. Interfața este disponibilă în 3 limbi: engleză, rusă și ucraineană.

Suportul tehnic este doar în limba rusă și se realizează prin telefon, online chat și poștă electronică. Planul tarifar de probă este disponibil în versiune gratuită, însă este foarte limitat – până la 100 de abonați și 1 500 de scrisori. De asemenea, drept neajuns se consideră formularul lung, care trebuie completat la înregistrare.

6. Sendpulse

Un serviciu relativ nou – o platformă pentru distribuiri, SMS, notificări-push și scrisori tranzacționale. Acest serviciu se potrivește magazinelor online, deoarece reprezintă un instrument de distribuire în masă. Serviciul oferă un tarif de start ideal – până la 2 500 de adrese și 15 000 de scrisori. O interfață clară și comodă, cu suport tehnic sunt disponibile în 5 limbi: rusă, engleză, turcă, spaniolă, portugheză. Distribuirea automată poate fi setată ușor, în versiune gratuită. Din avantajele importante, merită să menționăm posibilitatea de distribuire repetată a scrisorilor, care nu au fost deschise, cu rectificarea temelor și disponibilitatea unor rapoarte complete.

Printre neajunsurile nesemnificative, poate fi evidențiată existența unui link activ spre pagina Sendpulse, la utilizarea planului tarifar gratuit. De asemenea, este necesar să verificați corectidunea copierii codului html pentru formularul de abonare, deoarece acesta poate să nu funcționeze.

7. eSputnik

Serviciu universal, potrivit pentru soluționarea sarcinilor simple și lucrul cu orice buget și bază. Acest serviciu se caracterizează printr-un procent înalt de livrare a scrisorilor – până la 99%. Tariful gratuit – de la 500 de adrese și 2 500 de scrisori. Principalul avantaj – existența funcției de analiză RFM și testarea variată a temelor scrisorilor. Interfața și suportul tehnic sunt disponibile în trei limbi: rusă, engleză și germană.

În ceea ce privește neajunsurile acestui serviciu, putem evidenția cantitate mică de șabloane gata. Acest serviciu realizat de elaboratorii ucraineni este destul de bun, însă în anumite momente acesta nu dispune de toate funcțiile necesare.

8. Getresponse

Unul din cele mai populare servicii pentru realizarea marketingului online. Navigare clară, funcțional comod, care include configurarea scrisorilor pentru coșul părăsit sau părăsirea vizualizării produselor, dar și posibilități excelente de testare A/B. Procentul de livrare a scrisorilor depășește 99,5%. Suportul tehnic se realizează în limba rusă (chat online, poșta) și engleză (chat online, poștă, telefon). Interfața este disponibilă în mai bine de 20 de limbi. Din principalele avantaje, merită să evidențiem constructorul de pagini, disponibilitatea a peste 500 de șabloane, galeriile foto, statistica largă de scrisori.

Am reușit să determinăm un singur neajuns, nesemnificativ – politica de prețuri. Costul acestui serviciu este mai înalt, comparativ cu cele analogice, însă funcționalul oferit îl justifică în totalmente.

 

Tabel, compararea serviciilor de distribuire email

 

Alegerea specialiștilor noștri — Getresponse

Acest serviciu conține funcționalul necesar, intuitiv clar, care permite realizarea Email marketing-ului pe piața din Moldova. Configurările extinse ale scrisorilor-trigger, automatizarea, testarea A/B, posibilitatea de previzualizare a scrisorilor pe diferite dispozitive, analiza completă, funcția de oră ideală pentru trimitere – toate acestea reprezintă avantajele serviciului, care au determinat alegerea.

Îmbunătățiți interacțiunea cu clienții și nivelul de vânzări, prin intermediul email-marketing-ului de sine stătător sau încredințați această sarcină specialiștilor. Luând în considerație că în ultimul timp, eficiența acestei sfere de marketing online se diminuează în toate nișele, cea mai bună soluție este încredințarea email-campanie profesioniștilor.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)