Tehnologiile digitale sunt din ce în ce mai interconectate cu procesele de afaceri, așa că, dacă doriți să vă depășiți concurenții, ar trebui să vă gândiți să folosiți toate posibilitățile rețelei globale, în special, să creați un site web. Pentru a face acest lucru, de la început trebuie să vă dați seama ce este un site?
Un site este o colecție de pagini unite printr-o temă comună situată pe același domeniu de pe Internet, având un sistem interconectat de legături, a cărui sarcină principală este de a vinde bunuri sau servicii pe Internet.
Mai simplu spus, un site web este orice resursă Internet la care accesați atunci când faceți clic pe rezultatele căutării, de exemplu:
Obiectivele creării unui site pot fi destul de diferite, dar din moment ce l-am menționat în contextul unei afaceri, obiectivul principal al creării unui site pentru o afacere este, desigur, obținerea unui profit nu numai în mediul offline, ci și online pe internet. În acest sens, se pot distinge următoarele sarcini pe care site-ul web dezvoltat pentru afaceri le rezolvă, și anume:
Având în vedere prezența unui număr mare de companii multidirecționale, precum și specificul acestora, atunci când creați un site web pentru o afacere, trebuie mai întâi să vă dați seama ce tipuri de site-uri puteți comanda și care este cel mai potrivit pentru dvs. Deci, să mergem!
Site de cărți de vizită. Gama de sarcini rezolvate de un site de cărți de vizită poate fi corelată cu o carte de vizită obișnuită. Acest tip de site are un număr mic de pagini (3-8) care conțin informații despre principalele bunuri și servicii. Vă permite să comandați un site ieftin, dar să păstrați toate funcționalitățile necesare. În unele cazuri, companiile sunt capabile să economisească bani reducând reclama în mass-media.
Principalele secțiuni ale site-ului cărților de vizită:
Costul dezvoltării profesionale a unui site de cărți de vizită pentru afaceri începe de la 500 de euro și depinde în mare măsură de complexitatea funcționalității dezvoltate pentru acesta.
Site web corporativ. Aceasta este reprezentarea oficială online a organizației pe internet. Acest tip de site conține informații complete despre companie, ce face, ce bunuri și servicii oferă. În majoritatea cazurilor, site-ul corporativ conține toate produsele fabricate, precum și servicii suplimentare. Inclusiv posibila plasare a formularului, tot felul de sondaje etc. Având în vedere că acest tip de site este o față deplină a companiei pe Internet, o atenție specială este acordată aici designului aspectului, care include un design unic, un logo original, precum și identității corporative a companiei.
Principalele secțiuni ale site-ului corporativ:
costul dezvoltării unui site web corporativ pentru afaceri începe de la 800 de euro și depinde în mare măsură de numărul de pagini create, de unicitatea designului și de complexitatea modulelor dezvoltate și implementate.
Orice afacere devine mai de succes atunci când are o prezență online. Doriți să vedeți un exemplu real - un case de creare a unui site web pentru stomatologie.
Pagina de destinație. Este un site cu o singură pagină în care toate informațiile sunt plasate pe o singură pagină. Acest tip de site este necesar pentru o afacere care vinde bunuri sau servicii în cantități mici sau are un anumit tip. În general, un astfel de site nu este dificil de implementat, cu excepția cazului în care clientul stabilește sarcini pentru a dezvolta elemente complexe.
Blocurile principale ale paginii de destinație:
Costul dezvoltării unei pagini de destinație de vânzare pentru o afacere începe de la 300 de euro.
Site director. Acesta este un tip de resursă web care conține o listă de bunuri sau servicii cu descrieri detaliate și fotografii. Scopul principal al acestui tip de resursă este familiarizarea publicului țintă cu sortimentul companiei. Principala diferență între un site de catalog și un magazin online este lipsa capacității de a cumpăra online (aici și acum).
Principalele secțiuni ale site-ului cărților de vizită:
Costul implementării unui site de cărți de vizită pentru afaceri începe de la 800 de euro.
Magazin online. Aceasta este o resursă web a cărei sarcină principală este comerțul electronic pe internet, permițându-vă să cumpărați produse online. Un magazin online este un site care este potrivit pentru proprietarii de mărfuri cu amănuntul și cu ridicata cu un număr mare de sortimente. În majoritatea cazurilor, un astfel de site este ales de proprietarii de afaceri online cu o afacere deja stabilită și propria bază de clienți, deoarece crearea și întreținerea unui magazin online va costa mai mult decât alte tipuri de site-uri.
Principalele secțiuni ale magazinului online:
Costul creării unui magazin online pentru afaceri este unul dintre cele mai scumpe, deoarece necesită o cantitate uriașă de timp pentru aspect, precum și introducerea unor funcționalități suplimentare. Costul dezvoltării unui magazin online începe de la 1000 de euro. Ca exemplu de proiect reușit, vă invităm să faceți cunoștință cu case-ul creării unei florării online.
Mai aveți întrebări pe această temă? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultație calificată gratuită. Ne-am angajat în dezvoltarea profesională a portalurilor de internet de orice complexitate din 2008.
Lideri pe piata IT |
Peste 14 ani de experiență și soluții inovatoare care ajută afacerea ta să se remarce și să crească. |
Portofoliu care inspira |
Peste 150 de proiecte de succes: de la site-uri simple la sisteme corporative complexe. |
Echipa de experti |
Peste 51 de profesioniști care transformă ideile tale în realitate cu eficiență maximă. |
NOTORIUM TRADEMARK AWARDS |
Trofeul Notorium 2017, Medalia de Aur Notorium 2018, Medalia de Aur Notorium 2019 |
MARCA COMERCIALA A ANULUI |
Medalie De Aur 2016, Medalie De Aur 2017, Medalie De Aur 2018, Medalie De Aur 2019 |
CEL MAI BUN ANGAJATOR AL ANULUI |
Conform Studiului anual realizat de AXA Managment Consulting - 2017, 2018, 2019 |