Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Dezvoltare

Ce este pagina de destinație?

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Ce este pagina de destinație?
Timp de citire: 3 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Vadim Barkov Barkov Vadim
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

Pagina de destinație este un site cu o singură pagină (landing page) cu un conținut înalt de șmecherii de marketing și conversii. Datorită simplității și laconismului resursei, se reușește atingerea concentrării maxime a atenției utilizatorilor și creșterea ratei de conversii.

Principala sarcină a landingului – să atragă atenția clientului potențial, să povestească rapid despre companie și avantajele ei, să elimine orice obiecții care pot apărea oamenilor. Cu ajutorul site-urilor cu o singură pagină, timpul dintre momentul cunoașterii produselor și cumpărarea lor se scurtează considerabil.

 

Cu ce scopuri putem comanda pagina de destinație?

  • generarea eficientă de leaduri – primirea contactelor și a datelor personale a publicului cointeresat;

  • vânzarea produselor informaționale – cursuri, traininguri, jocuri, cărți, software și altele;

  • vânzarea altor produse/servicii – educație, turism, transport, design, imobile și alte sfere de afaceri;

  • recepționarea altor acțiuni vizate de la utilizatori – abonări, înregistrări la evenimente, descărcarea registrului webinarului și altele.

 

Avantaje

  • creșterea efectului publicității contextuale;

  • posibilitatea de a analiza rapid cererea;

  • primele vânzări în timp scurt;

  • costul accesibil al elaborării;

  • încărcarea rapidă și prelucrarea datelor;

  • promovarea activă a afacerii pe internet;

  • creșterea profitului;

  • split-testarea simplă.

 

Ce e necesar pentru crearea unui Landing page calitativ?

  • Titlu atrăgător și textul care vinde. Aceasta este cea mai puternică armă a dvs., care e capabilă să mărească de 3 ori (și mai mult) conversia de pe landing.

  • Propunerea unică de vânzare (PUV). Ea descrie produsul dvs. drept unul de neînlocuit și indubitabil, necesar publicului dvs. țintă.

  • Recenzii. Eliminați dubiile cu privire la reputația companiei și a serviciilor/produselor propuse, cu ajutorul blocului de recenzii video/text.

  • Imagini și clipuri video calitative. Dacă aveți un produs informațional, folosiți Video FAQ sau exemplele de lucrări de calitate înaltă. Asta va trezi și mai multă încredere.

  • Provocare. Butonul „Call To Action” trebuie să fie ultimul element influent, pentru a convinge vizitatorul să cumpere fapta de care aveți nevoie, pe pagina unică.

Mai aveți întrebări pe acest subiect? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Creăm pagini de destinație pentru toate tipurile de afaceri, începând cu anul 2008.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)