+(373) 60-10-6666Contactați-ne
Conținut
Dezvoltare

Ce este o pagină de destinație: tipuri și componente de bază

  1. Principala
  2. Blog
  3. Dezvoltare
  4. Ce este pagina de destinație?
Timp de citire: 10 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
 

Astăzi, există un număr destul de mare de metode și metode de marketing pe Internet pentru a atrage un utilizator către resursa dvs. web, cu scopul final de a crește eficiența vânzărilor. Un instrument important care atinge mai multe obiective este Landing page (pagina de destinație).

Landing page (O pagină de destinație) - un site de o singură pagină (pagina de destinație) al cărei scop principal este de a efectua o acțiune vizată de un utilizator pe pagină.

Pentru a înțelege în continuare ce este o pagină de destinație, trebuie să înțelegeți modul în care are loc promovarea pe internet a resurselor web. Atunci când promovează bunuri sau servicii pe internet, companiile trebuie să parcurgă o serie de etape de la dezvoltarea site-ului web până la promovarea acestuia (SEO, publicitate contextuală), care consumă o mulțime de resurse. Și, pentru a înțelege dacă promovarea proiectului este reușită și dacă este profitabilă, sunt monitorizați câțiva parametri importanți, cum ar fi conversia, care raportează numărul de acțiuni vizate efectuate pe site (înregistrare, abonament la știri, achiziționarea de bunuri și servicii). În astfel de scopuri, sunt utilizate paginile de destinație.

Avantajele paginii de destinație:

  • creșterea efectului publicității contextuale
  • capacitatea de a analiza rapid cererea
  • primele vânzări în scurt timp
  • costuri accesibile de dezvoltare
  • încărcare rapidă și procesare date
  • promovarea activă a afacerilor pe internet
  • creșterea profitabilității
  • testare simplă pe split.

Utilizarea masivă a paginii de destinație este justificată de psihologie: pentru ca utilizatorul să întreprindă o acțiune utilă, este necesar să se asigure că toate informațiile de interes sunt la îndemână, făcând în același timp cât mai puține clicuri.

Tipuri de Landing page (pagini de destinație)

Посадочные страницы

Datorită popularității imense a paginilor de destinație în diferite categorii de bunuri și servicii, acestea sunt de obicei împărțite în:

Marfă. Scopul principal al unei pagini de destinație a produsului este de a atrage un utilizator să cumpere un produs de la o companie. Acest tip de aterizare trebuie să includă o fotografie a produsului, o descriere și informații scurte despre acesta. În principiu, pagina de destinație a produsului este în multe feluri similară cu pagina detaliată a produsului unui magazin online (fișă de produs), doar că este mai detaliată, mai colorată și concentrată pe motivația clienților. De asemenea, este necesar să implementați un buton Cumpărați cu un formular de comandă a produsului și informații despre livrarea și plata produsului.

Servicii. În multe privințe, pagina de destinație este similară cu cea a produsului, cu excepția faptului că oferă să comandați nu un produs, ci un serviciu. În loc de o descriere a unui produs, pagina de destinație pentru vânzarea serviciilor descrie caracteristicile serviciilor furnizate, iar în locul butonului „cumpărați”, trimite contactele specialiștilor unde puteți afla caracteristicile serviciului furnizat.

Pagina de destinație abonată. Un tip popular de pagină de destinație datorită faptului că utilizatorul nu are nevoie să cumpere un produs sau serviciu. Aici, utilizatorului i se oferă de obicei un abonament la știri al companiei, după care devine un potențial client al companiei. De regulă, pentru a obține trafic de abonament la această sau acea informație, pagina de destinație ar trebui să aibă un fel de bonus pentru utilizator sub forma unui curs online gratuit sau a unui cadou pentru fiecare abonat. A obține ceva gratuit te încurajează întotdeauna să faci o acțiune mică și utilă.

Pagina de destinație de marcă. Un tip destul de rar de pagină de destinație, deoarece nu orice companie își poate permite costurile suplimentare de întreținere a unei astfel de pagini. O pagină de destinație cu marcă va conține un îndemn direct la acțiune. Scopul principal al unei astfel de pagini este informativ. Aici puteți găsi informații despre produse noi, produse populare, modele inovatoare ale produselor companiei, atrăgând astfel atenția utilizatorilor.

Avantaje

  • creșterea efectului publicității contextuale;

  • posibilitatea de a analiza rapid cererea;

  • primele vânzări în timp scurt;

  • costul accesibil al elaborării;

  • încărcarea rapidă și prelucrarea datelor;

  • promovarea activă a afacerii pe internet;

  • creșterea profitului;

  • split-testarea simplă.

 

Ce trebuie să luați în considerare atunci când creați o pagină de destinație

Pagina de aterizare

În comparație cu alte tipuri de site-uri web, crearea unei pagini de destinație din punct de vedere tehnic nu este dificilă din cauza dimensiunii reduse. Aici trebuie să înțelegeți că nu se petrece mai mult timp pentru dezvoltarea în sine, ci pentru design, conținut și utilizare. Fiecare element al paginii de destinație are o importanță extraordinară în decizia utilizatorului de a întreprinde acțiuni utile.

Prezența următoarelor reguli vă poate garanta o cantitate mare de trafic către pagina dvs. de destinație, și anume:

Oferta unica. Postați întotdeauna un singur produs sau serviciu. Acesta este punctul de a crea o pagină de destinație ca și cum ați umple pagina cu o cantitate imensă de alegere, atenția utilizatorului se va împrăștia și el nu va putea face o alegere (oferta).

Proiect. (Disaigner)

Aici, în principiu, totul este clar. Designul unic și plin de culoare al oricărei resurse de internet atrage întotdeauna utilizatorii și îi poate menține acolo ore în șir, ceea ce, la rândul său, nu numai că vă oferă clienți potențiali, ci și crește factorii comportamentali ai clasamentului paginii de destinație în motoarele de căutare. Aici este necesar să evidențiați 2 componente importante ale designului, aceasta este prezența unui apel la acțiune și concentrarea atenției asupra elementelor necesare. De exemplu, „cumpărați” poate fi plasat într-un loc vizibil pentru utilizator, evidențiindu-l anterior cu o culoare strălucitoare, dar nu foarte provocatoare. Principalul lucru nu este să exagerați și, în majoritatea cazurilor, astfel de momente sunt realizate prin teste.

Imagini și videoclipuri de înaltă calitate. Dacă aveți un produs informativ, utilizați Video FAQ (Întrebări frecvente despre video) sau exemple de lucrari de bună calitate. Acest lucru va crea și mai multă încredere.

Conținutul SEO. Amplasarea textelor nu numai că ar trebui să fie citită de către utilizator, ci să respecte regulile motoarelor de căutare, pentru a obține un trafic organic suplimentar, și anume, textul paginii de destinație ar trebui să fie:

• unic;

• bogat în cuvinte cheie pentru care doriți să obțineți trafic;

• ușor și convenabil de citit.

• Apel la acțiune

Formulare. Acesta este un element necesar pentru orice resursă web, în ​​care utilizatorul poate introduce informațiile sale de contact (poștă, număr de telefon) pentru a afla informații mai detaliate sau pentru a comanda un produs.

Recenzii. Plasarea de recenzii pe pagina de destinație este necesară pentru ca utilizatorii care intră pe site să înțeleagă că resursa web este „live” și există activitate de la clienții companiei care discută despre produse și își împărtășesc impresiile despre produsele achiziționate. Trebuie avut în vedere faptul că recenziile trebuie publicate numai dacă aveți încredere în calitatea produselor dvs., altfel vă puteți pierde publicul din cauza produselor de calitate scăzută.

Bonusuri. După cum sa menționat mai devreme, recompensarea utilizatorului atunci când efectuează o acțiune utilă pe site ajută întotdeauna la fidelizarea publicului dvs., ceea ce va afecta cu siguranță cel puțin traficul site-ului. De exemplu, puteți oferi o consultație gratuită atunci când vă înscrieți sau un cadou atunci când cumpărați printr-o pagină de destinație.

Informații despre companie. Utilizatorii au încredere mai mult decât compania care furnizează în mod onest și deschis informațiile lor de contact. Ar trebui să postați informații scurte despre activitățile companiei dvs. și adrese active, detalii de contact, e-mail.

Mai aveți întrebări pe această temă? Contactați specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultare gratuită a experților. Din 2008 creăm pagini de destinație pentru toate tipurile de companii.

Mai multe despre acest text sursăTextul sursă este necesar pentru informații suplimentare privind traducerea

Data Publicării : 29.07.2019
Evaluări: 0 clasament 0.00
Barkov Vadim
Autor
Vadim Barkov
Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)