Termenii și condițiile pentru compilarea conținutului grafic sunt prescrise, sunt discutate cerințele funcționale, software și tehnice de implementare, se stabileste deadline-ul.
Înainte de a înființa un magazin online de îmbrăcăminte, noi ne definim obiectivele. Specialiștii noștri cu experiență în marketing au studiat temeinic nișa afacerii, principalii concurenți și piața.
Pentru a crea un magazin online de îmbrăcăminte, am stabilit principalele obiective:
Motivul pentru a trece în mediul online:
Orice afacere înseamnă nu doar dezvoltare la nivel local, ci și în spațiul online. În prezent, concurența pe piața de articole vestimentare este enormă. Prin urmare, un magazin online de îmbrăcăminte este dezvoltat cu scopul de a crește numărul de utilizatori interesați, precum și de a mări profiturile din vânzările online.
Rezultate obținute
Venitul lunar a crescut, după o lună de la crearea site-ului magazinului online
Clienți noi din online
Doar pentru o lună, conversie pe site-ul magazinului de îmbrăcăminte a crescut cu 6%
De cuvinte cheie în TOP 10 în rezultatele căutării Google
V-ați gândit vreodată cum să creați un magazin online de îmbrăcăminte? Ce ar trebui inclus în structura magazinului online de îmbrăcăminte pentru a asigura confortul cumpărătorilor și eficiența pentru proprietarii de afaceri?
Funcțiile obligatorii ale site-ului: Butoanele «Cumpărați», «comandă rapidă», mergeți la secțiunile altor categorii. Oferiți cumpărătorilor posibilitatea de a adăuga bunuri la preferințele lor.
CMS va ajuta angajații să adauge, să șteargă și să editeze categorii și pagini de produse.
Avantajele integrării CMS: