Publicitatea contextuală este un tip deosebit de publicitate online, care este afișat în conformitate cu conținutul paginii web. Anunțurile sunt afișate numai utilizatorilor interesați și rămân întotdeauna vizibile datorită amplasării avantajoase: deasupra butonului de căutare/ în partea laterală sau pe resursele tematice. Utilizând acest instrument de online marketing, dumneavoastră primiți:
Bannerul reprezintă o imagine cu elemente grafice și informație textuală, care poate fi statică sau dinamică (animație). Un astfel de tip de publicitate se difuzează pe portalurile tematice și pe rețelele de socializare, unde publicul țintă este ușor identificat. Promovarea cu ajutorul bannerelor pe internet servește pentru:
Publicitatea prin banner conține un link de legătură directă cu site-ul/pagina de pe rețelele de socializare, de aceea generează trafic în mod efectiv. Astfel, resursa dumneavoastră este accesată de către vizitatori, care au văzut bannerul și au fost interesați de informația de pe el.
Examinăm minuțios activitatea dumneavoastră de afaceri și stabilim obiectivele necesare pentru construirea campaniei publicitare google.
Determinăm publicul țintă, îl segmentăm și creăm texte oentru publicitare după segmentele corespunzătoare de cerere.
Urmărim eficiența promovării și acțiunile publicului țintă. Rectificăm campania publicitară, găsim puncte mai efective pentru creșterea ratei de conversie.
Oferim rapoarte exacte și recomandări cu privire la îmbunătățirea publicității contextuale.
La bordul navei Studio Webmaster se află un echipaj cu experiență. Fiecare campanie de publicitate contextuala atinge rezultate maximale, deoarece avem cei mai buni specialiști în domeniul IT. Acest fapt este confirmat prin numeroase premii.
Setarea corectă a publicității contextuale. Cunoaștem și aplicăm în practică mecanismele marketingului online, care aduc mai mult profit clienților noștri.
Proiectul dumneavoastră – o prioritate. În echipa noastră sunt deja 51 de colaboratori, de aceea fiecare dintre ei este responsabil de maxim 2-3 proiecte concomitent. În acest mod, resursa dumneavoastră va primi atenție maximă – aceasta va fi raportată și finalizată în termenul convenit.
Controlul calității. Noi utilizăm un sistem motivațional efectiv și de aceea, specialiști în publicitate contextuală noștri lucrează pentru rezultate. În fiecare zi facem analiza lucrului efectuat și în caz de necesitate, efectuăm imediat modificări.
Raportare clară. Rapoartele noastre nu conțin cifre, tabele și grafice reci, dar informație relevantă cu privire la proiectul dumneavoastră, într-un limbaj clar.
Este gratuit. Dacă nu știți, în cazul în care mai bine pentru a comanda de configurare a ppc de publicitate web în Republica Moldova pentru a promova site-ul dvs., și, de asemenea, există îndoieli cu privire la valoarea ppc de publicitate, puteți întotdeauna să se consulte cu specialiștii noștri, care vă va oferi recomandări cu privire la modul corect de a construi o campanie de publicitate, având în vedere tema și actualitatea afacerea dvs. online.
Publicitatea în căutare este un tip de publicitate contextuală care este afișată în motoarele de căutare dacă utilizatorul a introdus un cuvânt cheie în caseta de căutare pentru care este promovat anunțul contextual.
Publicitate website în rețele este un tip de publicitate contextuală, care este afișată utilizatorului pe toate site-urile cu care cooperează motorul de căutare. Publicitatea în rețele începe să funcționeze din momentul în care introduceți o interogare de căutare pentru care este promovată publicitatea.