Publicitate google adwords

CUM ARATĂ PUBLICITATEA CONTEXTUALĂ?

Ca utilizator al internetului, deseori v-ați confrutat cu tipul dat de publicitate pe google și posibil de nenumărate ori ați interacționat cu ea, făcînd click pe anunțurile care vă interesează.
Publicitate Adwords este reprezintată in formă de anunțuri definite prin texte scurte sau imagini care sunt evidențiate special, pentru acet tip de reclamă, zone pe diferite resurse web. Noi am ales 2 tipuri principale de publicitate adwords, clasificînd-o după locul de afișare:

Ⅰ. PUBLICITATE GOOGLE ADWORDS ÎN MOTORUL DE CĂUTARE:

Reprezintă...
Acest tip de publicitate prezintă în sine mici anunțuri, textuale precum și grafice, prezentate în zone special evidențiate în rezultatele afișării rezultatelor motoarelor de căutare Google, Yandex, Yahoo și altele precum și pe site-urile partenere ale motorului de căutare.
Beneficiu...
Avantajul de publicitate Google în motoarele de căutare constituie în aceea că, anunțurile Dumneavoastră vor fi arătate doar publicului vostru țintă atunci, cînd un utilizator concret singur va căuta în motoarele de căutare serviciul sau produsul oferit de Dvs.
Nuanță...
Administrarea pentru publicitate pe google ne aduce aminte de o tombolă:mai des și mai sus în TOP sunt arătate anunțurile acelui agent de publicitate, care a stabilit cel mai înalt nivel pentru click dintre toți concurenții.
publicitate pe google

Ⅱ. Publicitatea contextuală în rețelele sociale:

Reprezintă...
Nu de puține ori v-ați intersectat cu acet tip de publicitate pe Facebook, Linkedln și alte rețele sociale. Pe aceste tipuri de resurse web publicitatea Adwords prezintă în sine anunțuri grafice, care, la fel ca și publicitate Google a motorului de căutare, funcționează după principiul tombolei.
Beneficiu...
Setarea publicității Google Adwords în rețelele de socializare vă va permite să cuprindeți un public țintă mai restrîns datorită caracteristicilor socio-demografice ale utilizatorilor ( interese, sex, vîrstă).
Potrivit pentru...
Acest instrument de promovare este ideal pentru creșterea gradului de conștientizare ca brand în ansamblu, precum și ca un produs separat, precum și pentru petrecerea tombolelor.
publicitate pe google

Costul setării și menținerii publicității Google Adwords

✘€
BUGET, ACHITAT PLATFORMEI PUBLICITARE
Și în motoarele de căutare și în rețelele sociale, există 2 tipuri de plată pentru publicitatea Adwords: pentru click-uri și pentru afișări. Cînd setarea publicității pe google este realizată de către specialiști, aceștia și alți factori influențează prețul final al plasării publicității pe platforme de publicitate, precum Facebook, Google și altele. Noi vom ajuta să determinați bugetul, doar după ce, vom afla ce sarcini trebuie să rezolve publicitatea Dvs.
30€
COSTUL DESENĂRII UNUI BANNER
*Costul se poate modifica în dependență de mărimea și cantitatea bannerilor. Desenul bannerului are loc numai în cazul organizării unei campanii de publicitate pentru prezentarea anunțurilor grafice. Design-erii știu specificațiile oricărei platforme de publicitate, deoarece fiecare din ele are propriul set de cerințe, începănd de la mărime, format și terminînd cu cantitatea de text pe fiecare banner aparte.
35%
DIN BUGETUL PENTRU CAMPANIA PUBLICITARĂ
Costul lucrului specialiștilor
Setarea corectă a publicității pe Google direct influențează asupra realizării cît mai rapide a scopurilor propuse.Se explică aceasta prin faptul, că specialiștii care au realizat zeci de campanii publicitare știu cum să seteze prezentarea anunțurilor, care vor duce la conversii ridcate și la cheltuieli optime. Setarea și menținerea companiilor publicitare de specialiștii Studio Webmaster costă 35% din bugetul plătit de către client sistemei însuși, unde se desfățoară campania publicitară.
50€
SUMA MINIMALĂ PLĂTITĂ PENTRU LUCRUL SPECIALIȘTILOR
În cazul dacă bugetul, achitat de către client platformei de publicitate pentru prezentarea anunțurilor, formează spre exemplu 120€, atunci 35% din această sumă va constitui 42€. În această situație, costul serviciilor specialiștilor Studio Webmaster va constitui 50€. Și într-un caz concret, costul total al banner-ului publicitar pentru client va fi de 170 € dintre care 120€ merg în bugetul sistemei și 50€ plata serviciilor pentru setarea și menținerea campaniei publicitare.

MENȚINEREA PUBLICITĂȚII GOOGLE ADWORDS: DE CE NOI?

EXPERIENȚĂ BOGATĂ
Datorită experienței noastre foarte bogate, imediat după lansarea anunțului veți primi primii clienți potențiali.
REZULTATE RAPIDE
Setarea publicității pe Google se efectuează de către specialiști , care ating rezultate în cei mai scurți termeni.
SUSȚINEREA CONTINUĂ
Noi asigurăm suportul campaniei publicitare 7 zile pe săptămînă 24 ore pe zi, optimizînd cheltuielile Dvs.
comandați

©2008-2017 Webmaster