Publicitatea contextuală este un tip deosebit de publicitate online, care este afișat în conformitate cu conținutul paginii web. Anunțurile sunt afișate numai utilizatorilor interesați și rămân întotdeauna vizibile datorită amplasării avantajoase: deasupra butonului de căutare/ în partea laterală sau pe resursele tematice. Utilizând acest instrument de online marketing, dumneavoastră primiți:
Bannerul reprezintă o imagine cu elemente grafice și informație textuală, care poate fi statică sau dinamică (animație). Un astfel de tip de publicitate se difuzează pe portalurile tematice și pe rețelele de socializare, unde publicul țintă este ușor identificat. Promovarea cu ajutorul bannerelor pe internet servește pentru:
Publicitatea prin banner conține un link de legătură directă cu site-ul/pagina de pe rețelele de socializare, de aceea generează trafic în mod efectiv. Astfel, resursa dumneavoastră este accesată de către vizitatori, care au văzut bannerul și au fost interesați de informația de pe el.
Publicitatea în căutare este un tip de publicitate contextuală care este afișată în motoarele de căutare dacă utilizatorul a introdus un cuvânt cheie în caseta de căutare pentru care este promovat anunțul contextual.
Publicitate website în rețele este un tip de publicitate contextuală, care este afișată utilizatorului pe toate site-urile cu care cooperează motorul de căutare. Publicitatea în rețele începe să funcționeze din momentul în care introduceți o interogare de căutare pentru care este promovată publicitatea.