Cu toate acestea, chiar și în urma unei campanii repetate, oamenii întâlnesc adesea un fenomen interesant. Chiar și un CTR ridicat nu este atât de important, deoarece publicitatea va fi eficientă numai dacă conținutul site-ului este de înaltă calitate și atractiv. Să vedem de ce se întâmplă acest lucru.
Să presupunem că unul dintre potențialii dvs. clienți a observat publicitate contextuală făcând clic pe linkul către resursa dvs. de internet. Cu toate acestea, site-ul se încarcă extrem de lent. Această nuanță poate afecta în mod semnificativ o persoană, obligându-l să refuze o vizită completă. La urma urmei, ritmul modern al vieții este de așa natură încât majoritatea populației nu poate suporta așteptările îndelungate – în special pe web.
Să presupunem că descărcarea paginii a avut succes, dar aceasta defel nu corespunde textului anunțului. De exemplu, în anunț se oferă reduceri, dar site-ul web nu oferă nimic de acest fel, sau nu există nici măcar un indiciu al costului produsului sau serviciului pe pagină.
Vorbind despre factorii de eșec frecvenți, nu se poate omite menționarea complexității resursei de utilizare. Defectele evidente includ prezența unui conținut neinteresant – atunci când nu există fotografii / imagini și ilustrații normale sau articole de vânzare atrăgătoare. Și dacă, în plus, este dificil să găsești un număr de telefon și alte informații de contact, atunci aceasta este o greșeală gravă. În acest caz, serviciile de redesign sau îmbunătățire a site-ului vor fi, de asemenea, utile.