Bannere publicitate de la Studio Webmaster sunt un element grafic special al site-ului. Acestea pot fi atât statice, cât și animate. Scopul este de a încuraja utilizatorul să citească mesajul. Când utilizatorul dă clic pe banner, acesta este trimis la pagina promovată. Este una dintre cele mai populare și mai vechi forme de promovare online. Bannerele site-urilor web sunt de obicei plasate în partea de sus a paginii, deoarece această parte este cea mai atractivă pentru utilizatori.
Primul banner publicitar de pe internet a fost lansat pe 27 octombrie 1994.
De-a lungul timpului au apărut forme mai moderne: banner retractabil sau plutitor. Au fost inventate alte tipuri de anunțuri grafice, de exemplu, bannerul vertical (zgârie-nori), din mijloc sau buton.
În cazul în care sunteți profund interesat de acest subiect, tot ce trebuie să faceți este să vizitați orice site web cu conținut publicitar. Peste tot puteți găsi cel puțin un singur banner web. Deși acest tip de publicitate există de mulți ani, popularitatea sa nu a scăzut niciodată. Există un motiv pentru care programele de marketing pe internet (cum ar fi Google AdSense) pot difuza, de asemenea, bannere pe internet.
Banner tradițional - - reclamă dreptunghiulară plasată la începutul site-ului. Poate fi plutitor. Astfel, bannerul nu își schimbă poziția, chiar dacă utilizatorul derulează pagina. Există, de asemenea, bannerul retractabil. Când utilizatorul trece peste el, dimensiunea acestuia crește, ceea ce permite afișarea informațiilor suplimentare. Dimensiunea standard a bannerului tradițional și plutitor este de 468x60 pixeli, iar bannerul retractabil este de 468x240 pixeli.
Zgârie-nori (eng. Skyscraper)- publicitate sub formă de dreptunghi, plasată în majoritatea cazurilor pe partea dreaptă a site-ului, dar poate apărea și pe partea opusă. Dimensiunea standard este de 120x600 pixeli. La fel ca în cazul bannerului tradițional, zgârie-nori are, de asemenea, o formă retractabilă (până la 320x600 pixeli) și o formă plutitoare.
Dreptunghi – este un anunț grafic plasat în centrul paginii, de obicei în text. Are 2 dimensiuni standard: 180x150 pixeli și 336x280 pixeli. Câmpul intertext este cel mai des utilizat pe site-urile web cu o cantitate mare de text, deoarece ajută utilizatorul să observe cuvintele.
Panou publicitar (aka megabanner) - cel mai mare banner publicitar din partea de sus a site-ului. Dimensiunea obișnuită a panoului publicitar este de 620x100 pixeli. În plus față de versiunea standard, există și un megabanner retractabil (crește la 750x200 pixeli) și plutitor.
Buton (Eng. Button) - publicitate sub forma unui dreptunghi mic. Dimensiunea sa standard este de 120x60 pixeli.
Bannerele publicitare de mai sus pot fi create în următoarele formate: jpg, gif static, gif animat, rich media, flash și html.
Bannerele publicitare pe Internet includ, de asemenea, de obicei:
Publicitate interstițială- reclamă sub formă de animație, afișată utilizatorului pe tot site-ul. Animația nu durează mai mult de 15 secunde, după care ar trebui să se închidă singură. Anunțul intercalat ar trebui să aibă, de asemenea, o caracteristică de auto-deconectare.
Marcă comercială- publicitate care se aseamănă cu un player, dar de obicei nu are un strat transparent. Poate lua aproape orice formă.
În principiu, acest lucru nu este dificil. Cu toate acestea, crearea bannerelor publicitare clare și convingătoare la cel mai bun preț necesită experiență profesională. Există câteva reguli de bază de urmat. Acestea vor permite utilizatorilor de internet să devină interesați de banner-ul dvs. și nu le vor oferi posibilitatea de a-l percepe ca pe un obstacol.
Bannerul web trebuie să corespundă grafic paginii la care este conectat. Și pentru a se potrivi cu designul vizual al mărcii - astfel încât culorile, sloganurile și fonturile să nu lase pe nimeni indiferent. În ceea ce privește designul grafic în sine, acesta nu ar trebui să semene mult cu publicitatea clasică. Uneori succesul constă în faptul că imaginea să nu arate foarte tipică.
Nu vă complicați. O mulțime de culori și o animație foarte dinamică deranjează adesea publicul de pe internet și aceștea au o atitudine negativă față de o astfel de publicitate încă de la început. Uneori, este util să creați un banner publicitar pe internet care este slab din punct de vedere grafic, cu sloganuri clare, lizibile și un îndemn clar la acțiune. Este logic să afișați titlul bannerului în același mod.
Și da, ar trebui să se pună accent și pe chemarea la acțiune. Eficacitatea unui banner este determinată de rata de clicuri. Prin urmare, este important să încurajați utilizatorii să întreprindă acțiuni specifice. Modul dinamic este întotdeauna captivant. Vom plasa un slogan cu conținutul său, iar acest lucru va determina utilizatorul online să facă ceea ce are nevoie proprietarul resursei comerciale.
Interactivitatea bannerului de pe site va atrage cu siguranță atenția utilizatorilor web. Cel mai bine este să alegeți o animație originală sau să încercați să distrați vizitatorii cu un joc interesant.
Acordați atenție conținutului, nu doar formatului. O propunere bună trebuie să fie și pozitivă. Dacă doriți să vă promovați în mod eficient, emoțiile pozitive din conținutul bannerelor dvs. vă vor ajuta întotdeauna cu aceasta. Însă faceți acest lucru în mod clar și cuprinzător, fără metafore inutile.
Aveți grijă unde plasați bannerul dvs. ca publicitate la un preț normal. Verificați cine sunt vizitatorii obișnuiți ai paginii pe care doriți să plasați bannerul. După aceasta, nu ezitați să comandați acest serviciu la Studio Webmaster, ținând cont de interesele și cerințele audienței. La rândul nostru, vom fi bucuroși să vă ajutăm să analizați rezultatele urmăririi clicurilor pe site-uri web și să aflăm ce atrage cea mai mare atenție a utilizatorilor de resurse. Rețineți, de asemenea, că pe bannerele de publicitate mari sunt făcute clic mult mai des decât pe cele mici. Primul este mai ușor de reținut pentru internauți.
Alegeți singuri locația și frecvența publicității dvs. În același timp, bannerul nu ar trebui să distragă vizitatorii de conținutul principal. De asemenea, anunțurile publicitare nu ar trebui să înșele publicul, pentru a nu-l pierde.
Bannerele trebuie să fie pe deplin conforme cu tema site-ului web pentru a maximiza interesul publicului de pe Internet.
Este important să aveți un banner colorat și extraordinar. O animație frumoasă este întotdeauna pe placul utilizatorilor. Ar trebui de schimbat periodic designul unității de publicitate, deoarece totul devine plictisitor cu timpul.
Dacă doriți să creați un banner web interesant și captivant, contactați specialiștii noștri. În caz contrar, eforturile dvs. pot fi contraproductive.
În general, un banner web este un instrument care pare ușor de creat și ușor de gestionat. Cu toate acestea, pentru a vă îmbunătăți campania de marketing, bannerul trebuie să fie bine lustruit și completat cu alte forme de publicitate. Un banner publicitar conceput corespunzător este cheia succesului, și anume pe acest lucru ar trebui să vă concentrați atunci când utilizați acest tip de promoție.
Un pe internet este o alegere bună dacă mergeți la Studio Webmaster. Experții noștri sunt pregătiți să dezvolte o strategie pentru promovarea activă a mărcii dvs. Vă garantăm un rezultat excelent, cu un buget optim.