1. Principala
  2. Întrebări și răspunsuri
  3. Cat costa un audit SEO al unui site web?

Pretul analizei SEO

Lăsați o cerere

SEO - audit este o analiză cuprinzătoare a unui site web cu privire la vizibilitatea lui în Google și Yandex. Scopul unui proces de audit este de a-l pregăti în așa fel încât să poată fi afișat în rezultatele căutării în cele mai înalte poziții cu cât mai multe fraze utilizate de potențialii clienți. Vă întrebați care este costul unui audit pentru un site? În acest articol veți afla în detaliu despre acest lucru și multe lucruri!

Ce ar trebui să includă un audit SEO al unui site web?

Efectuarea unui audit SEO este de dorit la cel mai bun preț. Vă permite să diagnosticați o serie de erori și zone de risc care ar trebui luate în considerare în procesul de optimizare a resursei internet, precum și promovarea ulterioară a acesteia în motoarele de căutare (mai ales în Google și Yandex). Un audit SEO ar trebui să fie foarte extins și detaliat, deoarece există 200 de factori (și mii de opțiuni) care afectează poziționarea Google. Acest lucru indică factorii care sunt prioritățile și ce erori ar trebui eliminate mai întâi.

Care este scopul unui audit SEO?

Ceea ce urmează să citiți poate părea neobișnuit pentru dvs., dar scopul unui audit nu este cu adevărat de a modifica pagina. Scopul este de a îmbunătăți afacerea. Pana la urma, nu merge vorba despre un site web care corespunde recomandațiilor Google sau Yandex. O astfel de pagină nu vă va ajuta să atrageți clienți. O resursă online bine pregătită din punct de vedere tehnic este doar primul pas pentru atragerea clienților cu ajutorul motoarele de căutare. Pe lângă aspectele tehnice, un audit SEO trebuie sa îmbină construcția site-ului și structura acestuia cu strategia actuală de a primi trafic de la Google și Yandex.

Auditul site-ului poate lua diferite forme, inclusive luând in considerație si prețul. De exemplu, cu accent pe aspecte legate de poziționare, precum și de utilizare comoda sau siguranță. Un audit SEO a site-ul este o baza pentru optimizare și promovare în contextul de marketing cu motoarele de căutare (în special în motorul de căutare Google).

SEO (optimizarea motorului de căutare) este o parte din internet marketing care este orientata spre creșterea vizibilității și obținerea de trafic din rezultatele de căutare obișnuită (adică naturale) (spre deosebire de PPC SEM, adică publicitatea în Google AdWords și Yandex.Direct, pentru care oamenii plătesc).

Daca va doriți cu adevărat sa creșteți volumul si calitatea traficului din rezultatele căutării simple, atunci un audit SEO este decizia potrivita.

SEO-audit al site-ului: de ce depinde prețul?

Răspunsul scurt la această întrebare: prețul unui audit SEO depinde cel mai adesea de:

  • volumul de muncă efectuat în durata auditului;

  • promovarea paginii;

  • dimensiunea paginii (numărul de adrese URL);

  • experiența companiei care efectuează auditul.

În general, analiza site-ului se face de obicei la un preț care ar trebui sa fie satisfăcător clientului. Agențiile SEO profesionale nu oferă o lista de preturi exacta sau chiar preț parțial. Examinarea cu ajutorul auditului, de obicei, este evaluat individual.

Care ar trebui să fie prețul unui audit SEO?

Diferite agenții care se ocupa cu auditul site-ului, au propriile prețuri, chiar daca volumul de activitate este similară.

De obicei, un audit SEO este împărțit în mai multe părți: partea strategică și analiza contentului, și partea tehnică. Este mai bine să procedați în acest fel, deoarece nu întotdeauna fiecare parte dintre acestea sunt necesare. Astfel, nu are sens să suportăm costurile pentru întregul audit atunci când clientul are nevoie de un audit doar într-un domeniu.

Cât costă partea strategică a unui audit SEO?

Partea strategică a auditului este în primul rând analiza cuvintelor cheie, concurența și planificarea structurii corecte a site-ului. Pe baza de aceste informații se planifica structura optimă a site-ului și conținutul acestuia.

In cadrul părții strategice de audit a site-ului (atunci când prețul este optim):

  • sunt indicate toate frazele cheie care sunt utilizate de potențialii clienți interesați de ofertă (direct și indirect);

  • se pregătește structura site-ului, ceea ce permite generarea unui trafic natural maxim (pe baza frazelor selectate anterior);

  • se manifesta o demonstrație a modului de creare a conținutului individual al site-ului web relevant pentru SEO (titlu, descriere, subtitlurile, conținutul textului);

  • se prezintă demonstrația modului de optimizare a conținutului existent și creare a unului nou;

  • se face o analiză a calității si legitimitate indexării sub paginilor individuale.

Care este prețul unui audit SEO tehnic?

Partea tehnică în primul rând consta in lucrul cu erori legate de posibilitatea indexării paginii și eficienta activității ei atunci când este scanata de Googlebot.

In cadrul părții tehnice a auditului, este necesară asistența de:

  • analiza scanarea site-ului de către roboții Google și Yandex;

  • planificarea indexării corecte a paginii (care dintre ele ar trebui vizitate de roboți);

  • crearea unui traseu de redirecționare a adreselor neutilizate;

  • verificarea legăturii interne;

  • analiza site-ului pentru programarea corecta a codului HTML5;

  • verificarea sau de propunerii privind utilizarea datelor structurate;

  • analiza vitezei de inversare;

  • cercetarea altor elemente tehnice importante din perspectiva SEO

(utilizarea graficei, versiuni lingvistice, versiunile mobile, implementarea de taguri);

  • recomandări pentru eliminarea tuturor erorilor.

Oare merita prețul? Auditul tehnic al site-ului are un preț anumit. Aceasta este o sursă foarte valoroasă de informații despre starea afacerii dvs. Din aceasta analiza veți afla toate greșelile care va împiedică sa obțineți cele mai bune rezultate. Veți primi o analiză individuală a datelor despre afacerea dvs., precum și recomandări pentru acțiuni suplimentare care vă vor permite să simțiți în curând efectul pozitiv al prezenței dvs. în Google.

Un audit SEO bine pregătit si atent implementat va permite sa creșteți eficienta atragerii clienților din Google si alte motoare de căutare. Aceasta este o investiție care cu adevărat poate creste cifra de afaceri a companiei dvs.! De asemenea, nu este posibil fără o verificare atenta legata de corecțiunea in crearea site-ului dvs.

Specialiștii competenți vă vor arăta cum să eliminați erorile tehnice care sunt un obstacol pentru dezvoltarea site-ului. De asemenea, cu siguranță vor sfătui cum să optimizați structura și conținutul pentru a atrage cât mai mulți clienți.

După finalizarea auditului SEO, veți primi un raport complet care conține toată informația și planurile de acțiune in continuare. Documentul va fi scris într-un limbaj simplu și ușor de înțeles.

Ce va beneficia afacerea de implementarea recomandărilor de audit?

  • Site-ul va fi vizibil mulțumită a multelor fraze legate de afaceri pe care potențialii clienți le introduc (atât generale, cât și speciale, caracterizate cu un nivel ridicat de vânzări).

  • Traficul de pe site va deveni mai valoros – site-ul va fi vizitat de persoane care caută cu adevărat acest serviciu / produs.

  • Brandul va deveni mai ușor de recunoscut.

  • Datorită analizei cuvintelor cheie, veți putea să vă cunoașteți mai bine clienții – frazele spun de ce ei au nevoie și ce intenții au in gând.

Cooperarea în efectuarea unui audit SEO la un preț mediu avantajos este împărțită în mai multe etape:

  1. Analiza situației actuale de pe site - verificarea cuvintelor care apar deja în rezultatele Google, studierea traficului curent. O conversație cu scopul de a discuta obiectivele actuale de afaceri ale clientului, modelele de vânzări, tipurile de distribuție etc. Mulțumită familiarizării cu afacerea, o echipă de profesioniști poate oferi cele mai bune soluții care vor influența la creșterea eficienței traficului din rezultate de căutare gratuite.

  2. Efectuarea unei analize atente a cuvintelor cheie și verificarea concurenților clientului. Rezultatul analizei este un tabel cu toate cuvintele cheie și informații suplimentare despre aceste cuvinte (volumul total de căutare, costul pentru un clic, sezonalitatea).

  3. Pregătirea structurii a site-ului pe baza analizei cuvintelor cheie.

  4. Pregătirea schemelor de link-uri interne.

  5. Oferta elementele de bază de optimizare pentru fiecare paginile din structură.

  6. Verificarea site-ul web pentru erori tehnice de bază legate de SEO.

  7. Pregătirea postărilor pe blog.

  8. Pregătirea locurilor propuse pentru publicarea articolelor sponsorizate.

  9. Discutarea cu clientul despre auditul site-ului si prețul, prezentarea soluțiilor propuse, posibilitatea de corecții structurale si răspundea la întrebări.

Doriți să comandați un audit profesional al site-ului? Noi, compania Studio Webmaster, suntem gata să oferim acest serviciu – calitativ și cu un preț mic avantajos!