Instrumentele de marketing online deja de mult timp au devenit o parte a strategiei de creștere a vânzărilor în multe companii de succes. Plusul lor principal este eficiența, chiar și cu investiții mici. Prin urmare, dacă afacerea dumneavoastră nu trece prin cele mai bune timpuri, are rost să aplelați la marketingul online. Acest fapt va permite nu doar să rămâneți „în vizor”, dar și să măriți profitul.
Pentru a crește vânzările pe Internet, pot exista o varietate de moduri, de exemplu, lansarea de concursuri, provocări și stabilirea de reduceri temporare. În plus, videoclipurile care arată produsul dvs. pot veni la salvare. Un aspect important este și utilizarea diferitelor resurse terțe pentru a promova produsul în masă, de exemplu, rețelele sociale.
De ce trucurile de marketing online funcționează chiar și în criză? În primul rând, datorită unei acoperiri mai largi a publicului țintă. Dacă magazinul offline este vizitat de cumpărătorii sectorului sau orașul (în cel mai bun caz), atunci clienții magazinului online pot fi locuitorii oricărui colț al lumii. În al doilea rând, numărul utilizatorilor online crește constant, ceea ce înseamnă că niciodată nu veți avea probleme cu cumpărătorii.
Cum se manifestă criza în afaceri:
În această situație, se recomandă:
Dacă sunteți un antreprenor offline de succes și aveți propriul site, însă el nu este prea solicitat, puteți îmbunătăți situația financiară, concentrându-vă asupra dezvoltării și promovării resursei web. Dacă optimizăm portalul și ne ocupăm de promovarea lui în motoarele de căutare Google și Yandex, vom obține beneficii indiscutabile:
Cu cât mai mulți vizitatori vin pe resursa dumneavoastră web, cu atât mai mare e probabilitatea acțiunilor de conversie – sunet, comandă, cumpărare, abonare și altele.
Dacă sunteți proprietarul unei afaceri online, pentru îmbunătățirea situației financiare, doar promovarea în motoarele de căutare poate fi insuficientă. Pentru comerțul electronic, de asemenea, vor fi utile următoarele metode de creștere a vânzărilor:
Publicitatea contextuală. O soluție perfectă, când aveți nevoie de un rezultat aici și acum. Cu ajutorul ei, puteți crește numărul de vizite în timp scurt și nivelul de vânzări cu 30% sau mai mult.
Optimizarea internă. Uneori, cauza nivelului jos de vânzări se ascunde în uzabilitatea site-ului web. Prelucrându-l, puteți mări cantitatea de solicitări, fără a recurge la publicitate.
SMM. Dacă profitul se va reduce, pentru că site-urile concurenților au devenit mai populare și solicitate, situația poate fi corectă prin promovarea pe rețelele de socializare. Portalul dumneavoastră poate „crește” într-o comunitate unică, merita reputația și încrederea, dar și își consolida pozițiile pe piața eCommerce.
Mai aveți întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Noi cunoaștem cum să mărim vânzările pe internet, pentru că facem asta din anul 2008.