Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
SMM

Promovarea paginii Facebook: care sunt plusurile promovării afacerii pe rețelele de socializare?

  1. Principala
  2. Blog
  3. SMM
  4. Promovarea paginii Facebook: care sunt plusurile promovării afacerii pe rețelele de socializare?
Timp de citire: 2 minute
Nu aveți timp să citiți?
Lăsați o cerere
Diana Rotari Rotari Diana
Data Publicării : 29.07.2019
clasament 0.00 Evaluări: 0

SMM (Social Media Marketing) – o metodă eficientă de promovare a afacerii, datorită publicului larg și a publicității targetate. Acesta este un tip ordinar de marketing, cu scopuri și strategii.

În ultimul timp, rețelele de socializare se globalizează și devin mai eficiente. Anume din acest motiv ignorarea promovării prin platformele media, pentru anumite tipuri de afaceri, reprezintă o eroare fatală: ele se concentrează pe un singur nivel de dezvoltare și nu pot avansa.

 

Ce oferă promovarea paginilor Facebook?

  • Public larg. Aici puteți găsi chiar și acei utilizatori online pe care nu ați reușit să îi „cuceriți” cu ajutorul publicității AdWords.

  • Recenzii. Pagina sau grupul din rețelele sociale este cel mai bun loc pentru adunarea recenziilor din partea cumpărătorilor mulțumiți și întărirea reputației în ochii potențialilor clienți.

  • Lucrul cu negativul. Pentru a evita îndoielile în privința sincerității și a competenței dumneavoastră, utilizați rețelele sociale, reacționând corect la recenziile negative despre companie.

  • Traficul suplimentar pe site. Dacă indicați linkuri în postările site-ului dumneavoastră web și faceți click pe ele, sporește numărul de vizite ale resursei și șansele de cumpărare a produselor și serviciilor.

  • Construirea dialogului cu publicul țintă. Pe Facebook puteți să vă interesați discret despre preferințele publicului țintă, ceea ce va permite să aflați dacă acestuia îi place resursa dumneavoastră. Adunați feedback pentru determinarea solicitării reale, informarea despre reducerile, ofertele și noutățile companiei.

  • Influența pozitivă asupra clasării. La clasare, motoarele iau în considerație linkurile din rețelele de socializare, dar și implicarea publicului – likeuri, distribuiri, comentarii.

  • Targetare detaliată. Facebook-ul cunoaște tot despre utilizatorii săi: sexul, vârsta, interesele, limbajul, localizarea, vizitarea localurilor și altele. Această, dar și altă informație este disponibilă pentru agenții de publicitate a rețelelor sociale.

V-au rămas întrebări? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Promovăm afacerea pe rețelele de socializare din anul 2008.

Comentarii (0)
Pentru a lăsa un comentariu, aveți nevoie a intra
rating rating rating rating rating
(0.00 din 5 0 note)