Promovarea aplicațiilor pe App Store începe cu o imagine generală a potențialului client. Pentru a înțelege cui ar trebui să se adreseze produsul, publicul țintă necesită să fie investigat în amănunt. Trebuie să determinați categoria de vârstă a clientului, interesele, ocupația și chiar țara de reședință. Abia după această etapă pot începe lucrările ulterioare.
Un pas important este să vă studiați propriii concurenți. Acest lucru va permite să stabiliți unde să vă concentrați eforturile. Cunoașterea punctelor atât forte, cât și a celor slabe ale concurenților vă va ajuta să promovați aplicațiile mobile și mai eficient. Studiați produsele și metodele colegilor dumneavoastră de îmbunătățire a clasamentului. De asemenea, va trebui să acordați atenție publicului.
Numai după primele două puncte, treceți la optimizare - ASO. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura că aplicațiile apar cât mai sus posibil în căutările din App Store. Dezvoltarea va deveni mai vizibilă pentru utilizator, ceea ce înseamnă o popularitate și o cerere crescute. Pentru ca aplicațiile să fie vizualizate și descărcate mai des, trebuie identificate cuvintele-cheie și elaborate elementele vizuale. Această activitate implică, de asemenea, analiza ratingurilor și a recenziilor.
Toată această muncă vă va permite să trimiteți produsul în lumea publicității. Utilizați Apple Search Ads Basic sau Apple Search Ads Advanced. Primul include doar volumul bugetului de publicitate. A doua opțiune extinde posibilitățile. Are o funcționalitate de cuvinte-cheie și de targetare. Cel mai bine este să lăsăm acest lucru pe seama experților în publicitate contextuală.
O modalitate avantajoasă de a promova o dezvoltare este prin intermediul videoclipurilor de pe YouTube. Această resursă are o acoperire uriașă și mulți utilizatori înregistrați.
Nu uitați de newsletter-ul prin e-mail. Informați-vă despre inovații, bonusuri, actualizări, cadouri și reduceri. Obțineți interesul utilizatorului.
Cele mai populare aplicații ajung în filele special create pentru App Store. Le puteți găsi în selecțiile ”Today” (Astăzi), ”Games” (Jocuri) și ”Apps” (Aplicații). Această sortare face ca produsul să fie și mai vizibil. În consecință, instalarea aplicațiilor pe telefon va deveni mai frecventă. Pentru a intra în featuring, trebuie să scrieți o cerere cu informații despre beneficiile dezvoltării.
Identificați site-uri, bloguri, programe al căror public țintă ar putea fi interesat de produsul dumneavoastră și promovați-l acolo.
Una dintre cele mai eficiente și mai rapide modalități de creștere a vizibilității este prin intermediul social media. Acestea vă permit să configurați targetarea în funcție de parametrii de care aveți nevoie: vârstă, sex, locație, activitate, interese. O astfel de metodă va aduce o amploare impresionantă. Vorbim despre promovarea aplicațiilor pe App Store folosind Instagram, TikTok, Facebook și Twitter.
Promovarea din App Store nu se încheie aici. Pozițiile de rang înalt obținute trebuie să poată fi menținute în continuare. Iar acest lucru înseamnă o muncă constantă de optimizare și actualizare. Produsul trebuie să rămână fiabil și simplu.
Succesul promovării unei aplicații depinde de abilitățile unui profesionist. Numai un specialist cu experiență va putea să repartizeze în mod optim bugetul alocat campaniei publicitare și să obțină cele mai bune rezultate. Webmaster studio a fost angajat în promovarea de înaltă calitate a aplicațiilor mobile App Store timp de mulți ani. Contactați-ne și produsul dumneavoastră se va face remarcat. Dar dacă nu aveți încă una, vă sugerăm să creați o aplicație pentru iOS.