Dezvoltarea site-ului web sau promovarea se înțelege ca îmbunătățirea clasificării unei resurse web de către motoarele de căutare și creșterea gradului de conștientizare a acestuia de către utilizatori pe internet. Alegerea, personalizarea și implementarea campaniilor publicitare au un impact semnificativ asupra promoției. Dar ce metodă de promovare a site-ului web ar trebui să alegeți? Veți primi răspunsul la această întrebare de la comercianții cu experiență pe internet, care vor efectua mai întâi un audit al afacerii dvs., al site-ului web și vor formula o strategie. Fără aceasta, este imposibil să alegeți corect un instrument de marketing eficient pentru dezvoltarea și promovarea site-ului. Și de care sunt - citiți mai departe.
SEO (optimizarea motorului de căutare) este o modalitate de a crește clasamentul motoarelor de căutare și de a atrage traficul vizat din rezultatele căutării.
Una dintre cele mai importante modalități dacă doriți ca site-ul dvs. să ajungă în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare. Promovarea site-ului web utilizând metoda de optimizare a motorului de căutare poate fi împărțită în două secțiuni mari, cum ar fi optimizarea internă și externă.
Optimizare internă a site-ului web
Este o modalitate cheie de promovare a site-ului și înseamnă implementarea unui set de lucrări menite să schimbe codul și conținutul paginilor site-ului pe baza cerințelor motoarelor de căutare. Servicii optimizare internă a site-ului web include:
În plus față de toate cele de mai sus, factorii de clasificare comportamentală sunt luați în considerare în timpul optimizării interne a site-ului.
Optimizarea externă
În sens larg, promovarea prin metoda de optimizare a site-ului extern înseamnă munca de plasare a linkurilor resursei promovate pe alte surse web. Ce înseamnă asta în practică?
Din punctul de vedere al motoarelor de căutare, fiecare site indexat are o anumită autoritate și dacă resursa Internet A (site-ul donatorului) plasează un link către resursa Internet B (site-ul acceptor) pe site-ul său, atunci transferă automat o parte din autoritatea sa (ponderea) către sursa B.
Optimizarea SEO externă a unui site web poate deveni un instrument puternic dacă cunoașteți răspunsurile la următoarele întrebări:
Cât de des ar trebui de adăugat linkuri?
Ce parametri ar trebui luați în considerare atunci când alegeți un site donator?
Cum de procedat cu linkurile de ieșire (link-uri care conduc de la site-ul promovat)?
Merită de cumpărat link-uri plătite? (nu se merita)
Unde puteți obține link-uri puternice și naturale?
Publicitatea contextuală este afișarea de reclame către utilizatorii de internet deasupra rezultatelor căutării și pe portaluri tematice, în conformitate cu solicitările acestora.
Esența promovării site-ului web cu ajutorul publicității contextuale înseamnă plasarea de reclame plătite scurte practic pe întreg spațiul de internet. Cele mai mari motoare de căutare din lume, Google și Yandex, au rețele de parteneri destul de mari în care poate fi plasată publicitatea dvs. Aici merită luat în considerare faptul că adesea oamenii de afaceri novici din Internet își plasează anunțul oriunde, pierzându-și astfel bugetul pentru traficul ne-vizat. Numai un cadru profesional de publicitate contextuală vă poate oferi rezultatul dorit.
Plusuri
Anunțul este văzut doar de potențialii cumpărători (dacă este configurat corect)
Sumele sunt deduse numai dacă utilizatorul dă clic pe anunț
Posibilitatea de a personaliza pentru o anumită geolocalizare (țară, oraș)
Plasarea anunțurilor în rezultatele căutării
Achiziție rapidă de trafic
Posibilitatea de a ajusta bugetul în funcție de nevoie
lucrați cu un număr mare de cuvinte cheie.
Minusuri
Obținerea traficului către site depinde de bugetul companiei de publicitate
Atitudine negativă față de publicitatea plătită în rândul unora dintre auditori
Posibile clicuri de trafic de către concurenți (5-10%).
Publicitatea bannere - este o imagine dinamică sau statică, conține informații de publicitate grafică și text și este plasată în cele mai vizibile părți ale resurselor Internet. Este complet clicabil, prin urmare oferă o creștere a conversiei pe site.
Bannerul (publicitate afișată) nu numai că oferă un link către site, ci poate informa și potențialii utilizatori despre sosirea de noi bunuri și servicii. Cel mai adesea, anunțurile grafice sunt plasate pe site-uri cu trafic mare (vizitărilor). Odată cu aceasta, merită de luat în considerare interesele conexe ale site-ului pe care este plasat bannerul cu reclama în sine, pentru a obține trafic comercial către resursa web.
Beneficii:
creșterea rapidă a conștientizării și a mărcii;
Flux mare de public;
Obținerea unui volum mare de trafic într-un timp scurt;
Posibilitatea de a regla bannerul online.
Dezavantaje:
Costul ridicat al plasării publicității grafice;
Reacția negativă a utilizatorului la anunțurile banner (plictisește rapid).
.
SMM (social media marketing) este popularizarea unui brand, bunuri și servicii prin intermediul social media. Datorită feedback-ului rapid, puteți afla părerea cumpărătorilor cu privire la proprietățile și calitatea produselor pe care le oferiți.
Cel mai adesea, pentru metoda de promovare a site-ului web utilizând promovarea SMM, sunt utilizate astfel de instrumente ca: publicații, bannere, direcționare, postări publicitare și multe altele. Această metodă aparent simplă oferă o mulțime de efecte pozitive, cum ar fi:
Portretul publicului țintă. Când reprezentanții companiei comunică cu publicul țintă pe rețelele de socializare, puteți afla o mulțime de informații: ce utilizatori vă urmăresc, care interacționează cel mai activ cu conținutul. Analizând astfel de factori, vă puteți înțelege mai bine publicul țintă și puteți face ajustări în timp util la anunțurile postate.
Ajungând la public. Cu cât o companie își postează conținutul pe rețelele de socializare, cu atât apare mai rapid gradul de cunoaștere a mărcii.
Implicarea utilizatorilor. Implicarea utilizatorilor înseamnă o creștere a aprecierilor, a postărilor și a clicurilor. Este foarte important să monitorizați nivelul de implicare, deoarece, analizând acest indicator, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii și recomandările către resursa dvs. de Internet.
Imaginea de marcă a angajatorului. Multe companii folosesc social media pentru a construi imaginea de marcă a companiei lor.
Tranziții către site. Unul dintre cele mai importante puncte atunci când promovezi un site web pe rețelele de socializare. Prin intermediul SMM, potențialii clienți sunt atrași de principalele site-uri, unde se colectează clienți potențiali, se înregistrează adrese de e-mail, se vând bunuri și servicii și se urmăresc conversiile.
Articolele publicitare despre companie sunt postate pe bloguri populare. Când promovează un site prin intermediul forumurilor, un specialist comunică cu alți membri ai forumului despre activitățile companiei dvs. și menționează discret din când în când portalul promovat - indică numele, adaugă linkuri.
Beneficii:
Creșterea nivelului de loialitate al publicului țintă
Abilitatea de a lucra online cu recenzii negative
Creșteți feedback-ul pozitiv printr-o comunicare activă
Construiți o masă naturală de legătură
Creșterea numărului de recomandări pozitive pentru resursa dvs. de Internet
Mai aveți întrebări pe această temă? Contactați specialiștii Studio Webmaster și obțineți o consultare gratuită a experților. Dacă sunteți interesat de dezvoltarea și promovarea site-urilor web de înaltă calitate, vă vom ajuta să alegeți cel mai bun instrument de marketing.