În prezent, Viber este una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie din Moldova și din lume. Numărul utilizatorilor în lume depășește 1 miliard. Ieftin, o largă distribuție și permisul convenabil de utilizare a bulk mail pe Viber, pentru afaceri a devenit cel mai popular canal de marketing pentru rezolvarea problemelor de afaceri. Această aplicație vă permite să comunicați cu o persoană indiferent de locația ei, să creați o comunicare informală cu clientela și să obțineți creșterea loialității față de un anumit brand. Prin urmare, comandarea distribuției invitațiilor și mesajelor pe Viber, pe a dvs. bază de clienți, la un preț normal – este decizia corectă.
Pentru a începe trimiterea de informații prin canalul oficial, veți avea nevoie de un serviciu - un distribuitor licențiat al companiei-proprietar al unui anumit mesager. De exemplu, Gravitec.
Care sunt avantajele newsletter-lor web oficiale pentru activitatea antreprenorială?
Autorizarea resursei în sistem, confirmarea încrederii în companie datorită prezenței unei bifă verzi lângă logo.
Asigurarea unei garanții că mesajele sunt livrate consumatorilor – plata se va face exclusiv pentru notificările care au fost deja livrate.
Datorită cabinetului personal, sunt disponibile statistici privind campania de marketing.
Structura mesajelor este formata din: texte (maxim 1000 de simboluri), imagini, link-uri active, butoane pentru transferul pe site-ul web. Dar și mesajele de volum mare sunt, de asemenea, transmise la viteză mare. Cheltuirile suplimentare sunt minime: pentru a începe să lucrați cu serviciul, nu este nevoie să înțelegeți prea profund funcționarea software-ului. Este suficient să creați un cont plus să setați condițiile. Eficiența bună a internet newsletter este asociată cu rate de clic de peste 20-25%. O modificare a indicatorului de mai sus este posibilă dacă notificările, conținutul text, imaginile și timpul de trimitere devin mai mult sau mai puțin relevante.
În primul rând, trebuie să dezvoltați o bază de contact de încredere. Ea reprezintă numerele de telefon ale persoanelor care au fost de acord să primească notificări de la organizația dvs.
Asta e crucial. La urma urmei, dacă baza de date (prescurtată – BD) a contactelor este cumpărată și utilizatorii nu au oferit singuri informația despre ei unei anumite companii, atunci newsletter-ul va fi considerat spam. Astfel de acțiuni sunt ilegale, reduc loialitatea față de brand și produse de către potențialului și actualului set de clienți.
Cu scopul de a colecta baza de date mai multe metode sunt folosite. Pentru punerea lor în aplicare:
Se completează chestionarele pentru înregistrarea cardurilor de fidelitate.
Un cod promoțional de reducere este trimis prin SMS.
Se deschid formulare de înregistrare pe site.
Achiziția se face la numărul de telefon.
Toate tehnicile de mai sus extind baza de date. Fiecare destinatar trebuie să confirme în mod necesar că este de acord cu prelucrarea și utilizarea datelor sale.
Dacă vorbim despre bugetul total, acesta depinde direct de numărul de utilizatori din baza de date. Notam legătura costului expedierii către regiunea în care se află fizic utilizatorul de Internet.
Pentru a crește semnificativ eficiența instrumentului de marketing descris, se utilizează metode complexe. Vorbim despre serii de notificări și de newsletter pe mai multe canale.
Pentru a implementa prima opțiune, mesajele succesive sunt trimise prin diferite canale de marketing. Cel mai faimos exemplu – este utilizarea unei baze telefonice pentru Viber și apoi pentru SMS-uri. După cum s-a menționat mai sus, doar numai pentru mesajele livrate plata este presupusă. Astfel, destinatarilor care nu au primit mesaje Viber li se trimit sms-uri pe telefon. Astfel, conversia newsletter-lor crește și ajung la un public și mai extins.
Pentru a doua opțiune, se presupune o serie de resurse pentru o firmă, care urmează să fie utilizate în același timp. Fiecare canal are propria funcție. De exemplu, datorită e-mail newsletter există o corespondență de afaceri, iar Viber vă permite să trimiteți notificări de serviciu. În ceea ce privește Push-notificările, acestea ajută la revenirea clientelei la resursa online. Notificările Push, la rândul lor, ajută la returnarea clientelei la resursa online.
După primirea unui mesaj pe Viber de la organizație, utilizatorii sunt de acord să-l citească sau să blocheze afișarea acestuia. De aceea, este necesar de a atrage interesul destinatarilor cu primul newsletter, de al intriga.
Haideți să discutăm exemple specifice de utilizare a bulk mail-lui pe Viber pentru diferite domenii ale întreprinderii.
E-Commerce (magazine online). De obicei, după ce produsele au fost deja achiziționate, utilizatorii sunt mai dispuși să-și ofere datele de contact. La urma urmei, oamenii au deja încredere în compania aleasă, arată loialitate. În acest caz, comoditatea și oportunitatea utilizării a Viber-lui pentru bulk mail a mesajelor de serviciu este evidentă. Clienții pot afla, printre multe altele, mai concret despre starea comenzii. Cu mai mult decât atât, aplicație de mesagerie este utilizată pentru a crește verificarea medie folosind abordările up-sell și cross-sell. Viber poate notifica despre noile promoții și reduceri. Țineți cont, că baza de date este segmentată în funcție de interesele și locația utilizatorilor web. Dacă vă cunoașteți publicul, veți face totul pentru a stabili o relație pe termen lung pe o bază reciproc avantajoasă.
Instituțiile bancare și sisteme de plăți. Mesajele unei instituții financiare sunt extrem de importante. Merge vorba despre notificări de tip ca rambursarea împrumutului, retragerea fondurilor etc. Prin urmare, aici Viber newsletter și SMS sunt legate între ele. Deci, mesajele vor fi livrate corect și imediat anumitor destinatari.
Training pe rețeaua web globală. Are sens ca și atragerea, ca și menținerea clienților. Viber este cel mai bine de utilizat prin oferirea certificatelor cadou și bonusuri, oferind feedback adecvat. Clientela va fi la curent cu informațiile complete despre produsele oferite. Și, de asemenea, se va stabili un contact confidențial cu furnizorul anumitor servicii.
Serviciul de livrare. În notificările corespunzătoare se conține informații complete cu privire la faptul că coletul a fost trimis sau livrat, precum și cu privire la stadiul operațiunii. Dacă utilizatorul nu primește o notificare Viber, el primește un SMS cu informațiile necesare.
Agenția de turism. Internet newsletter servesc în calitate de servicii și scopuri de publicitate. În notificări există informații despre oferte promoționale de călătorii de ultim moment și reduceri bune. Și clienții care au făcut o achiziție mai devreme, primesc detalii despre călătorie, sprijin în străinătate.
Transportatori (transport aerian și cu autobuzul). În plus față de promoțiile foarte interesante, prin Messenger se trimite si promocodurile clienților permanenți.
Un avantaj de neprețuit al Viber-mailing – informațiile trimise sunt stocate pe smartphone-ul destinatarului. O persoană va putea reveni la datele primite ori de câte ori va dori.
Deci, aplicația vă va ajuta să îmbunătățiți gradul de conștientizare a oamenilor cu privire la marca dvs., să îmbunătățiți prezența resursei internet și să creșteți nivelul vânzărilor. Instrumentele corespunzătoare trebuie utilizate corect pentru a stabili o comunicare eficientă cu audiența țintă. Ar trebui să știți aproape pe de rost ce preferă publicul. Astfel, puteți alege o frecvență acceptabilă a online newsletter-lor și a informațiilor relevante pentru consumatori.
Nu e de mirare că newsletter-ul pe Viber este considerat o alternativă foarte profitabilă la SMS-uri pe indicatori precum prețul întrebării și câmpurile personalizate. Canalul va fi cu adevărat eficient în cazul utilizării lanțurilor în cascadă, cum ar fi; e-mailul → Viber → SMS-uri. În total, veți obține o acoperire maximă și eficiență pentru a rula o afacere de succes. Pentru a procura un grup de business-newsletter pe Viber în Moldova, contactați Studio Webmaster. Nu vă vom dezamăgi și vom face totul la cel mai înalt nivel!