Webmaster
+(373) 60-10-6666Contactați-ne
PPC

De ce să nu economisim pe publicitatea online?

  1. Principala
  2. Blog
  3. PPC
  4. De ce să nu economisim pe publicitatea online?
Lăsați o cerere
Danieli Merencova Merencova Danieli
Data Publicării : 25.07.2019
clasament 4.95 Evaluări: 19

Astăzi, doar un antreprenor leneș sau insuficient de informat nu își face publicitate pe internet. Dar degeaba. Marketingul online propune diverse metode de promovare a afacerii în rețea, care după publicul cuprins și implicarea acesteia în publicitate depășește de câteva ori metodele offline.

Ce este publicitatea online eficientă?

Ea poate fi de câteva tipuri:

  • Contextuală
  • Mediatică (banner)
  • Virală
  • Publicitatea pe rețelele sociale

Dacă afacerea are nevoie de un avânt rapid și rezultate „aici și acum”, atunci trebuie să alegeți publicitatea contextuală. Ea se arată utilizatorilor online anume în momentul în care ei sunt interesați de a cumpăra produsele sau serviciile dumneavoastră.

Google și Yandex deja de demult colectează analiza acțiunilor tuturor utilizatorilor: vizitarea resurselor web, istoria de căutări în bară, sexul, vârsta, amplasarea geografică și altele. Doar închipuiți-vă cât de eficient putem utiliza această informație pentru configurarea calitativă a afișării anunțurilor contextuale pentru publicul dumneavoastră țintă.

Iar cel mai important e că primii vizitatori (cumpărătorii potențiali) apar în primele zile după configurarea și lansarea campaniei publicitare. În viața reală, acest tip de publicitate poate fi comparat cu panourile publicitare, dacă acestea ar apărea ca prin magie în fața ochilor, de fiecare dată când ne gândim la ceva, de exemplu:

  • despre odihna la mare, când se uită peste fereastră de la locul de muncă din oficiu (publicitatea companiilor turistice și a serviciilor prestate de către acestea);

  • despre hrana pisicilor, de care și-a adus aminte, doar apropiindu-se de scară (publicitatea mâncării pentru pisici) și altele.

Însă deocamdată, o asemenea posibilitate (utilizatorul a vrut ceva – utilizatorul a văzut publicitatea tematică) este oferită doar de internet. Apropo, prețul ei este mult mai mic decât prețul publicității offline.

 

Avantajele publicității contextuale

  • Informarea clară și convingătoare a publicului țintă cu privire la avantajele produselor/serviciilor dumneavoastră.

  • Urmărirea permanentă a eficienței campaniei publicitare, gestionarea difuzărilor și a click-urilor pe anunțurile publicitare

  • Setarea minuțioasă a publicului țintă (targeting) după un șir de parametri (până la marca smartphone-ului și versiunea sistemului de operare).

  • Introducerea momentană a modificărilor în campania publicitară, pe baza analizei eficienții.

V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit. Vă vom ajuta să găsiți clienți noi și să cuceriți inimile utilizatorilor online, cu ajutorul unei publicități web eficiente.