Publicitatea contextuala permite de a afișa informații despre produse și servicii, unde în esență corespunde conținutului paginii site-ului. Anunțurile sunt asociate paginilor folosind subiecte, cuvinte cheie sau destinații de plasare individuală (cum ar fi site-uri web, aplicații mobile, canale YouTube).
Publicitatea corect configurată se corelează bine cu conținutul paginii. Ele sunt interconectate, completându-se una pe alta. În acest caz, apare efectul discretității, deoarece produsele sau serviciile sunt prezentate discret, iar utilizatorul, prin mesaje publicitare, primește ceea ce vede în spațiul web.
Optând pentru un freelancer, aveți posibilitatea de a vă reduce cu siguranță costurile. În acest caz, clientul poate intra în comunicare directă cu specialistul și, dacă dorește, poate monitoriza munca acestuia. Este recomandat să găsiți un contextolog competent de pe bursele populare de liber-profesioniști, unde ați putea să vă familiarizați cu diverse proiecte și feedbackuri cu privire la activitățile profesionale. De asemenea, specialiștii trebuie să dețină certificate obținute în ceea ce privește Yandex.Direct și Google Ads.
Totuși, să găsiți un lucrător potrivit nu este atât de ușor. De obicei, cererile pentru proiectele noi sunt lăsate de începători care planifică să realizeze consolidarea cunoștințelor teoretice și a abilităților practice. Contextologii calificați au un program de lucru extrem de încărcat. Mulți dintre ei ating nivelul optim de erudiție și merg la muncă în incinta unei firme specializate.
Dacă un liber specialist preferă să lucreze direct, el riscă să întâlnească persoane necinstite și să piardă bani. Cu toate acestea, în zilele noastre, numeroși freelanceri preferă să activeze ca lucrători independenți sau proprietari unici. Deși, există cei care nu vor să se oficializeze și să muncească în bază de contract, ceea ce duce la creșterea riscurilor.
Publicitatea contextuala în Google și Yandex, oferită de specialiști calificați cu un calcul bugetar, reprezintă promovarea site-ului dvs. prin intermediul motoarelor de căutare și resurse tematice, care este configurată ținând cont de mulți factori. De exemplu, dacă aveți de vândut produse într-un magazin din Chișinău, atunci nu este profitabil să plătiți pentru publicitatea produsului afișată utilizatorilor din afara orașului sau pentru solicitări nedirecționate. În acest sens, serviciul nostru este foarte benefic, deoarece vă permite să personalizați setările în funcție de criterii geografice, oră, vârstă sau gen.
De asemenea, oferim posibilitatea de a analiza eficiența promovării traficului și de a face oricând modificări în conținutul setărilor de publicitate.
Precizie
Publicitatea contextuala pe Internet, cu un bun cost de întreținere și setare, va fi afișată dacă pe această pagină este găsit un cuvânt cheie. De asemenea, puteți selecta anumite pagini din resurse online sau să începeți a difuza anunțuri pe site-uri web. Dacă nu aveți timp să căutați cele potrivite printre numeroasele pagini, puteți alege în funcție de subiectele dvs. Inteligența artificială va selecta paginile care sunt legate de subiectul care vă interesează.
Flexibilitate
Dvs. decideți unde și cum va fi afișată publicitatea contextuala, ținând cont de buget. Puteți include sau exclude anumite forme de direcționare. În timpul campaniei de promovare, puteți modifica oricând setările în funcție de rezultatele obținute. Flexibilitatea, în ceea ce privește vârsta, genul, interesele, dispozitivele și locația, înseamnă că nu fiecare utilizator trebuie să vadă anunțurile relevante.
Economisirea banilor
Un preț bun și optimizare atentă a setărilor campaniei, vă permite să obțineți rezultate foarte satisfăcătoare.
Doriți să cunoașteți cât costă configurarea publicității contextuale într-o agenție? Atunci contactați managerul de la Studio Webmaster. Datorită eforturilor noastre, publicitatea și bannerele dvs. vor fi afișate în căutare pe Google, pe resurse digitale obișnuite, pe YouTube. În plus, creăm campanii publicitari în Yandex Direct. Folosim instrumente care mențin constant poziții înalte ale produselor promovate cu costuri minime.