Dumneavoastră sunteți un deținător fericit al site-ului web: totul funcționează, iar vânzările avansează. Însă, într-un anumit moment observați că numărul de vizite și conversia scade, iar venitul încetează să crească. De ce?
După elaborare, completare și configurare, orice pagină web are nevoie de suport. Ea presupune reînnoirea datelor despre companie (adresă, telefon), adăugarea noutăților, ofertelor și a conținutului optimizat în secțiuni, a produselor/ serviciilor în catalog, ca resursa să nu coboare în poziții cu timpul, la clasare.
Astfel, suportul site-urilor este un complex de evenimente, care asigură funcționarea permanentă a portalurilor 24/7, tehnic și informațional. Pentru asta, specialistul trebuie să aibă cunoștințe în domeniul marketingului online, copywriting-ului, analiticii-web, SEO. Dacă nu veți dori să vă ocupați de completarea și menținerea resursei de sine stătător, atunci puteți comanda serviciul de susținere la companiile IT profesioniste.
Chiar dacă portalul companiei dumneavoastră nu preconizează schimbarea dinamică a sferei de activitate, conținutul actual trebuie întotdeauna redactat, completat și reînnoit. Altfel, motoarele de căutare vor începe să claseze mai rău resursa și mulți indicatori se vor înrăutăți, de exemplu, numărul de vizite, conversiile și venitul.
De asemenea, putem efectua redesignul siteului, introduce corectări în interfață, dacă asta va face site-ul web mai comod pentru utilizatorii online. Pentru a gestiona direct persoana care efectuează întreținerea, vă recomandăm serviciul de outsourcing it.
V-au rămas întrebări pe această temă? Luați legătura cu specialiștii companiei Studio Webmaster și primiți o consultație calificată gratuit.