Comanda Landing Page la Studio Webmaster

Pentru ce trebuie să comandați o pagină de landing?

Pagina de landing este un instrument de îmbunătățire a conversiei

Dacă sunteți orientat spre a vinde către utilizatorul final orice produs sau serviciu specific, de a informa clienții potențiali despre promoțiile viitoare sau despre oricare oferte de ultim minut, pagina de landing- este cel mai potrivit instrument de marketing, care se va descurca cu sarcina impusă. Acest lucru se datorează faptului că, pagina de landing corect concepută din punct de vedere al design-ului și al butoanelor «apel la acțiune» este capabilă , să convingă clientul dvs. potențial să vă contacteze. Acesta este motivul pentru care, în comparație cu site-urile obișnuite, paginile de landing-sunt lideri la nivelul vînzărilor unui anumit produs sau serviciu.

Design landing page 1

UN SITE OBIȘNUIT

Design landing page 2
Vizitatorii site-uluiDesign landing page 3Cei care au manifestat interesDesign landing page 4 Clienții dumneavoastră
Design landing page 5

LANDING PAGE

Design landing page 6

anatomia unei pagini de landing corecte

Titlul trebuie sa atragă atenția și să intereseze

Ține-ți minte că aveți doar cîteva secunde pentru a interesa potențialul client. Din acest motiv, o atenție deosebită trebuie acordată titlului. La urma urmei, nu este un secret că în fiecare zi, utilizatorii de Internet sunt din ce în ce mai leneși- și puțini sunt cei ce vor citi Biblii lungi pentru a se convinge pe ei înșiși să accepte propunerea dumneavoastră.
Titlul dumneavoastră atractiv
Design landing page 7

Gramatică impecabilă

Acordați o atenție deosebită ortografiei textelor în pagina de landing. Reține-ți că pagina de landing trebuie să convingă potențialii clienți de profesionalismul și seriozitatea dumneavoastră. Erorile gramaticale vor forma o impresie proastă despre produsul dvs.
Design landing page 8

Povestiți detaliat despre oferta dumneavoastră

Pe pagina de landing numaidecît trebuie să fie prevăzută o secțiune în care să le faceți cunoștință detaliat potențialilor clienți cu produsul sau serviciul dvs., fără a uita însă să accentuați toate avantajele sale. Amintiți-vă că foarte puțini oameni vor cumpăra "cu ochii închiși". În această secțiune descrieți toate informațiile care ar putea favoriza achiziția.
Design landing page 9

Fiți atenți cu link-urile

O regulă importantă care trebuie să fie respectată de pagina de landing - este simplitatea. Link-uri care conduc către alte resurse pot juca în defavoarea dumneavoastră, să îl inducă în eroare pe potențialul client. El pur și simplu poate să nu înțeleagă exact despre ce este pagina de landing și să acceseze link-ul de pe pagina dumneavoastră care duce către resurse străine.

Folosirea clipurilor video-urilor și a imaginilor

Și imaginile și clipurile video, corect folosite, pot fi un instrument motivațional puternic, fapt care ar determina interesul pentru produsul dvs.
Design landing page 11

Subtitlurile ca supliment al titlului principal

Subtitlurile trebuie să conțină un caracter clar al titlului principal a paginii de landing. Subtitlurile pot fi folosite pentru a enumera avantajele sau pentru explicarea detaliilor.
Subtitlul
Design landing page 12

Folosiți un „apel la acțiune” pe pagina de început

Permiteți potențialilor clienți, care sunt gata de conversie, să vă contactaze de îndată fără a căuta pe pagina de landing pînă la sîrșit.
Comandați!

Dublați butoanele „apel la acțiune” armonios pe toată pagina

Apelul la acțiune trebuie să fie distribuit în mod rațional pe întreaga pagină, pentru că pe vizitatorii site-ului îi pot convinge diferite secțiuni ale paginii de landing, și pentru a nu pierde pe nici unul dintre ei -oferiți-le posibilitatea de a vă contacta imediat.
Faceți aceasta acum!

Folosiți dovada socială

Trebuie să înțelegeți că majoritatea clienților încă mai trebuie convinși de integritatea dumneavoastră, mai exact prin - comentarii pozitive, menționări în mass-media, garanția, precum și certificate și diplome, care vor crește nivelul de încredere în produsul dumneavoastră.
Design landing page 13

Testați pagina de landing și alegeți variante!

Ține-ți minte că, puterea paginii de landing stă în strategie, dar nu în volum! Numai prin observarea atentă a comportamentului utilizatorilor, este posibilă detectarea chiar și a celor mai nesemnificative detalii care afectează conversia. Uneori, chiar și culoarea butonului cu „apel la actiune”, poate da naștere unor percepții negative, ca urmare, oamenii pur și simplu nu vor face click pe el. Numaidecît testați design-ul, conținutul, titlurile etc.

Doriți să comandați acum o pagină landing?

LUAȚI LEGĂTURA CU NOI

Design landing page 14
ECATERINAȘEF DEPARTAMENT VÂNZĂRI
Mob: + (373) 60 10 6666
Skype: manager5.webmaster
SOLICITAȚI UN APEL

©2008-2017 Webmaster