Compania, specializată pe instalarea interfoanelor „sub cheie”, a fost fondată în anul 2011. În decurs de 9 ani compania a devenit un lider în domeniul dat, iar la momentul actual propune servicii complexe de instalare a interfoanelor de la A la Z. Printre avantajele principale ale Stroy Master Domofon putem enumera — preţuri accesibile, calitate înaltă a montării echipamentului, îndeplinirea operativă a cererilor în ceea ce priveşte reparaţia interfoanelor, întocmirea contractelor individuale privind deservirea tehnică în corespundere cu nevoile clienţilor.
Echipa noastră trebuia se creeze un site, mai exact, creare landing page disponibil în două limbi — română şi rusă, iar paleta de culori trebuia să corespundă logo-ului. În antetul site-ului trebuia să fie indicat numărul de telefon pentru apelare rapidă, iar în subsol o hartă mare cu amplasarea companiei. Structura site-ului trebuia să fie îndeplinită în corespundere cu tendinţele actuale, fiind clară chiar şi pentru un utilizator fără experienţă.
Specialiştii Studio Webmaster au elaborat site-ul cu un design adaptiv, iar paleta de culori aleasă corespunde culorilor logo-ului, şi în acelaşi timp este plăcută privirii. Blocurile structurale au fost incluse în aşa fel încît utilizatorul să înţeleagă din primele clipe care este domeniul de specializare a companiei. A fost introdus un formular de online-cerere, harta Google, un bloc cu recenziile reale ale clienţilor, a fost introdusă adresa şi toate datele de contact ale companiei. Landingul a primit o viteză excelentă de încărcare şi posibilitatea de a rezista la presiuni mari.